דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה מיתוסים לא נכונים על צימרים 

מאת    [ 11/11/2014 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 6263 פעמים ]

קשה למצוא אנשים שלא נפשו עד היום בצימר. צימרים הם אפשרות נופש מאוד פופולארית בקרב זוגות, משפחות וגם קבוצות אירועים שונות. למרות שזה קשה למצוא, עדיין קיימים אנשים אשר אף פעם לא נפשו בצימר. אנשים אלו לא נופשו אף פעם בצימר מכיוון שיש להם איזה תמונה מאוד לא נכונה של צימרים, שהשורשים של אותם מיתוסים מגיעים מתקופות רחוקות מאוד בעבר. היום הצימרים השונים בישראל, צימרים בכפר תבור שבצפון ועד לצימרים בדרום הארץ, הם ענף תיירותי מקצועי ובטוח. בכדי לעשות סדר נציג את המיתוסים הלא נכונים על צימרים:

1. אין פרטיות – המיתוס הזה נובע מכך שבעבר "צימרים" היו יחידות דיור של משפחות. כך שפעם כאשר היינו אנשים לנים בצימרים בצפון או בדרום הם בעצם היו נופשים בחלק מתוך בית של משפחה מקומית. יחידת הדיור לא מאפשרת באמת פרטיות מלאה ויש אנשים שעדיין חושבים שמרבית הצימרים הם יחידות דיור של משפחות מהאזור. כיום המצב שונה לגמרי. הצימרים יותר משודרגים היום, הם יחידות פרטיות מופרדות. מרבית הצימרים בצפון הוקמו על שטחים נפרדים מבתי מגורים. הצימרים נבנים למטרה של אירוח ולא כחלק מבית מגורים. כך שהיום כל הצימרים מעניקים פרטיות מוחלטת, יותר מבית מלון.

2. בעל הצימר לא מעניק טיפול מקיף כמו מלון – דווקא ההיפך הוא הנכון. שאתם לנים בבית מלון אתם מקבלים שירות בסיסי כמו כל אורח אחר במלון, שהאורחים מגיעים עם למאות של אנשים. לעומת זאת בעל הצימר מטפל במספר מצומצם של אורחים. הוא נמצא לרוב תמיד שם בכדי לטפל בכל בעיה שקיימת בטיפול אישי ולסייע ולדאוג במידה ויש צורך של האורחים שמצריך טיפול מיידי. אל תשכחו שבעל הצימר מגייס לקוחות לפי מוניטין והמלצות ולכן המטרה שלו היא שתצאו מאושרים מהחופשה.

3. צימר לא מתאים לאנשי עסקים – רוב אנשי העסקים הנוסעים למטרות עסקים וזקוקים למקום לינה אפילו לא חושבים על צימר כאפשרות, והם עושים טעות גדולה. הצימר מעניק אותם תנאים כמו המלון ואף לרוב מאפשר יותר שקט לעבוד. לפעמים הצימר גם קרוב יותר למקום העסקים ועדיף ללון בו כדי לחסוך זמן בהגעה בבוקר. עוד דבר שאנשים לא חושבים הוא שבעוד מלונות לרוב שומרים על רמת מחירים דומה, הצימרים באמצע השבוע מציעים לינה במחיר זול מאוד, וזה יכול להתאים לאיש העסקים.

4. בעל צימר הוא חובבן – בעבר, שרק התחיל טרנד הצימרים, היו הרבה חובבנים שהקימו צימרים ולא באמת ידעו לתת שירות. אבל עם הגידול בביקוש וכניסת מתחרים, נכנסו הרבה אנשים מקצוענים וכיום השוק מאוד תחרותי. התחרות פה גרמה לכל בעלי הצימרים להרים את השירות. היום קשה למצוא צימר שלא מנוהל בצורה מקצועית ואחראית. בעלי העסקים לא יכולים להרשות לעצמם לא לתת שירות מקיף ושבע רצון.

5. צימרים הם עניין יקר – בתקופות ביקוש גדולות צימרים יכולים להיות יקרים במקצת, אך במרבית השנה הצימרים דווקא מציעים חבילות אטרקטיביות. יש תחרות בריאה בקרב הצימרים וניתן לרוב למצוא צימר בתקציב. למשל, צימרים בשרונה מציעים מחירים אטרקטיביים מאוד יחסית למלונות שבסביבה הקרובה. חשוב גם להבין שלבחור צימר רק כי הוא זול זה לא מומלץ ושלרוב הצימרים מעניקים חוויה שונה מבית מלון, חוויה שלפעמים תעלה קצת יותר.

צימר בר בכפר שבמושב שרונה,


אירוח כפרי ופסטורלי.


אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב