דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקרן אלחוטי 

מאת    [ 10/11/2014 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 3804 פעמים ]

מקרן והקרנה אלחוטית

היום, כמעט ואין חברה שלא מתהדרת בחדר ישיבות המאובזר במסך ענק, מקרן ואינטרנט אלחוטי. בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים, כל מסר שרוצים להעביר, סרטון או מצגת עסקית, נראה הרבה יותר מרשים בהקרנה ויזואלית עם מקרן על גבי מסך הקרנה, להבדיל מהקרנה באמצעות טלוויזיה קטנה יותר או הקרנה על לוח מחיק שנמצא בין כה וכה בחדר ישיבות. הצגת מצגות עסקיות והקרנת סרטונים הפכו לחלק חשוב מאוד בחיי העסק. עתה אחדד על נושא החיבור האלחוטי למקרן ממחשב נייד, טאבלט או סמארטפון.

איך מתחברים אלחוטית למקרן ?

 קיימים מספר דגמי מקרנים חדשים הכוללים כניסת USB לחיבור דיסק-און-קי ובאמצעות כניסה זו, ניתן להתחבר אלחוטית למקרן וצפייה ללא חיווט בין המקרן למחשב הנייד או הנייח בחדר הישיבות. החיבור חייב להתבצע קודם כל על ידי התקנת תוכנה ייעודית למקרן על גבי המחשב. לאחר מכן יש לחבר דונגל אלחוטי ייעודי לאותו דגם המקרן. בעת החיבור, הדונגל האלחוטי מתחיל לשדר אותות WiFi במרחב. הדונגל משמש לקליטת תכנים מכל מחשב נייד או נייח אל המקרן ואם אתם מתורגלים ואוהבים להתחדש בגאדג'טים, משם הדרך להצלחת המצגת העסקית קצרה, וכל זה מבלי להשתמש ולהסתבך בחיבור חוטי למקרן !

 מה ניתן להקרין אלחוטית ?

 חיבור אלחוטי מהיר זה מאפשר לשדר אלחוטית מכל מחשב תמונות, סרטונים,  מצגות, קבצי אקסל, וורד ו- PDF וגלישה חופשית באינטרנט בקצב העברת מידע בהחלט משביע רצון. על המחשב להתחבר אלחוטית דרך: חיבורים אינטרנטיים זמינים ולמצוא את שם הדונגל המחובר למקרן ומשדר אותות WiFi. בדרך כלל השידור האלחוטי יעיל עד מרחקים של 25 מטרים מהדונגל המחובר מקרן.

 במקרה של חיבור אלחוטי למקרן מסמארטפון או טאבלט, הדבר מתאפשר על ידי הורדת אפליקצייה חינמית, התקנתה, מציאה ברשת ה WiFi את שמו של הדונגל המחובר למקרן ולהתחבר לרשת זו. חשוב מאוד ! בדרך כלל חיבור אלחוטי למקרן דרך סמארטפון או טאבלט אינו מאפשר להראות את שולחן העבודה של המכשירים ואת כל האייקונים והאפליקציות אלא רק קבצים שמורים על המכשיר, כגון: תמונות, סירטונים, קבצי וורד, אקסל ו- PDF וכיו"ב

 מקרן אלחוטי BenQ MX666

 מקרן דגם BenQ MX666 יכול להיות הפתרון המושלם לכל המעוניין במקרן אמין ולא יקר המסוגל לשדר אלחוטית מצגת בצורה זריזה על ידי לחיצת כפתור אחת מבלי להתעסק יותר בחיווט מעצבן. BenQ MX666 הינו מקרן חזק במיוחד המתאים להקרנה גם בחדרים מוארים בזכות 3,500 עוצמת הארה, יחס ניגודיות גבוה במיוחד של 1:13,000 וזום של 30% המאפשר לצפות בתמונות ולהקרין את המצגות העסקיות באיכות גבוהה במיוחד. כמובן שדגם מקרן BenQ MX666 כולל גם חיבור USB לחיבור דונגל אלחוטי, בנוסף לשני חיבורי מחשב VGA וחיבור אחד HDMI.

 לסיכום

 מקרן עם חיבור אלחוטי משדרג כל מצגת, סרטון או תמונה בחדר ישיבות או בכיתת לימוד. אי התעסקות בכבלים חוסך זמן יקר גם למציג וגם לאורח והאופציה האלחוטית נראית תמיד מקצועית ומרשימה יותר למתבונן מהצד. עם בחירת מקרן איכותי, התקנתו בחדר ישיבות והתחברות מהירה למקרן ממספר מכשירים, ניתן להזמין אורח להתחבר גם למקרן בקלות ובפשטות ולהרשימו או כל משקיע חדש בלחיצת כפתור אחת. כך, גם המרצה או איש העסקים האורח יוכלו ליהנות מחדר ישיבות מאובזר בזכות אותה בחירה נבונה של רכישת מקרן אלחוטי. כמובן שניתן לצפות במקרן בפעולה בחדר ההדגמה שלנו ולחוות צפייה אלחוטית שעוד לא הכרתם.

לפרטים נוספים:

http://activy.co.il/

 

 

שרון דגן - מומחה לציוד הקרנה, קולנוע ביתי והגברה. 


נייד: 054-5961560 


 www.activy.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב