דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משדרגים את מראה הבית 

מאת    [ 09/11/2014 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 1970 פעמים ]

מה עושים כשרוצים לשדרג את מראה הבית מבלי להשקיע את כל חסכונותיכם העתידיים בפרויקט שיפוץ מסיבי? איך תזכו לדירה מעוצבת כמו בקטלוג, מבלי שתאלצו לוותר על חלומות אחרים? הדרך לעשות זאת היא באמצעות תשומת לב לפרטים הקטנים, קצת תעוזה, והרבה הרבה יצירתיות. בכל חדר מתחבאים הסודות שלו, נצא למסע בבית ונבדוק.

אמבטיה

שדרוג חדר האמבטיה הוא די פשוט מבסיסו, שכן את האמבטיה עצמה, שהיא מרכז החדר, לרוב אין צורך להחליף (וגם במקרה שמצבה רע ניתן לפתור זאת באמצעות צביעתה בצבע מיוחד). ניתן להשיג תוצאה טובה מאד על ידי השקעה מינימלית בדמות התקנת אביזרים כגון וילון אמבטיה, מתלה מגבות מהודר ומראה דקורטיבית. על חלון חדר האמבטיה ניתן לתלות וילון גלילה קטן, כזה שקל לפתוח ולסגור, ומאפשר פרטיות מושלמת. המשקיעים שמבניכם יכולים גם לצבוע את דלתות הארונות ואף להוסיף ציורים קטנים או מדבקות לאריחים (בייחוד הבלויים שבהם). את התמונה תוכלו להשלים בעזרת אביזרים כגון כלים לסבון ולמברשות השיניים, שטיח לרצפה ומגבת ידיים. ככל שהקו העיצובי שתבחרו לכל המוצרים יהיה אחיד יותר, כך המראה של האמבטיה יהיה מרשים יותר.

חדר שינה

תוכלו להקנות לחדר השינה מראה רציני יותר באמצעות תלייה של וילונות, מתלים ואף תמונת נוף אחת במרכז הקיר. אולם רגע לפני שאתם שולפים את המקדחה, ראשית כל כדאי לתת את הדעת לנקודה אחת בסיסית: בכל מה שקשור לחדר השינה, חשוב הסדר לא פחות מהעיצוב סביב, ולכן יש למצוא פתרון לכל הבגדים שנמצאים בשימוש, ולרוב "נזרקים" על המיטה. ניתן להתאים כיסוי מיטה התואם את הווילונות, וכך באמצעות סידור המיטה פעם ביום, ניתן להעניק לחדר מראה משודרג. לגבי הווילונות, חשוב לציין כי יש למצוא וילון אשר יתאים לקווים העיצוביים של החדר, ובמקביל יאפשר החשכתו בצורה יעילה. וילון גלילה יכול להוות פתרון טוב לעניין הזה, וניתן גם לשלב וילון הצללה עם וילון נוסף, דקורטיבי.

סלון

עיצוב הסלון מחייב מחשבה ותכנון מקדימים, והוא מהווה נדבך חשוב מאד בעיצוב הכללי של הבית. ישנה נקודה מעט בעייתית בעיצוב הסלון, שכן רבות נקבע על ידי הרהיטים הקיימים, ולא תמיד יש רצון להחליפם, על אף שכיום ניתן למכור את הסלון הקיים באמצעות אתרי יד שניה, ולרכוש סלון חדש או משומש במצב טוב, המתאימים יותר לקו העיצובי החדש. לחילופין, ניתן גם לחדש את הריהוט הקיים באמצעות צביעה ועיבוד נוסף, ככל הנדרש. מעבר לכך, ניתן להשיג רבות באמצעות צביעת הקירות בגוון אחד או יותר (לדוגמא: קיר אחד בגוון שונה), התקנה של וילון גלילה או וילון אחר אשר יתאים לקו העיצובי של החלל. נוסף על אלו, גם כאן בדומה לחדר השינה, קיימת חשיבות לסדר – הקפידו לפנות כל אביזר מיותר מהסלון: קלסרים, צעצועים ושאר אביזרים אבודים שמונחים בפינות שונות וממתינים לתיוקם – כל אלו חייבים ללכת. תוסיפו על אלו תמונת נוף אחת גדולה או קולאז' של כמה תמונות וקיבלתם סלון שיהיה לכם קשה לעזוב כל לילה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב