דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקנת מקרן 

מאת    [ 04/11/2014 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3613 פעמים ]

התקנת מקרן

כבר תקופה ממושכת שמקרנים אינם מותקנים רק במשרד, באולם אירועים, במוסדות חינוך ובגופים ממשלתיים, אלא משמשים אנשים פרטיים שרוצים מקרן גם בבית או בחצר. כל רכישה של מקרן לבית או למשרד, בדרך כלל מלווה בהזמנת התקנה קבועה של הציוד על ידי מתקינים מחברות מתמחות בהתקנת מקרנים או, במקרה של התפשרות, ההתקנה מבוצעת על ידי חשמלאי הבית או בן משפחה.

כתובת אחת ויחידה

אמליץ דווקא כן להזמין התקנת מקרן מחברת התקנות מקצועית ומהחברה שבה רכשתם את המקרן. חברה המוכרת מקרנים וגם דואגת לספק שירותי התקנה הינה דבר חיובי עבורכם  המראה על מקצועיות החברה, מתן פתרון כולל תחת קורת גג אחת וחוסכת עבורכם עבודה עם מספר ספקים, טרטורים וטלפונים מיותרים לחברות התקנה חיצוניות. אין תחליף לאפשרות שבה תהליך הקנייה וההתקנה מתבצע על ידי כתובת אחת בלבד.

כמו כן, מומלץ מאוד להגיע לחדר הדגמה, לצפות במקרן קולנועי לפני רכישתו ולראות את המקרן הרצוי בפעולה, תוך כדי התרשמות מתכונותיו וקבלת טיפים להכנת תשתיות מתאימות ונכונות לקראת ההתקנה. ערנות, מתן דגשים מצדכם ותכנון קפדני של החברה שהדגימה לכם את המקרן תביא לתוצאות מרביות עבורכם. 

תיאום ציפיות עם המתקינים

במקרה של התקנה מורכבת הכוללת הכנת תשתיות להתקנת המקרן, ראש צוות מהחברה שבה רכשתם את המקרן אמור לתאם ולהגיע לסיור מקדים באתר ההתקנה ולוודא את הכנת התשתיות המתאימות לקראת יום ההתקנה. בסיור המקדים מתקיים תיאום ציפיות בין המתקין ללקוח ונרשמות כל ההכנות הדרושות לקראת ההתקנה.

בהתקנת מקרן יש לוודא מספר פרמטרים: רוחב המסך, מרחקי הקרנה, גובה תקרה, סוג מתקן תלייה, אורך חיווט ועוד...

בעל עסק: פרט להחלטה להתקדם ולרכוש מקרן חדש, כדאי להזמין התקנה מקצועית עם הקרנת תמונה ישרה ומדויקת בזמן המצגת כי מקרן טוב ופרזנטציה טובה הינם כרטיס הביקור של החברה שלך. לא חסרים מקרים שבהם דקות ספורות לפני המצגת החשובה מול אורחים מחו"ל, אחד הגידים של כבל VGA נשבר והתמונה הצהיבה מיד; מקרים בהם כלל לא ראו תמונה ומקרים קיצוניים בהם המקרן או המסך נתלשו מהתקרה. ציוד טוב, חיווט אמין וצוות מקצועי חשובים מאוד בהזמנת התקנת מקרן, התקנה שיכולה לעמוד איתן מספר שנים קדימה.

בשנים האחרונות נכנסו מספר נהלי בטיחות לתוקף שאותם החברה המתקינה חייבת להכיר: צוות המתקינים חייב לעבור הדרכה לעבודה בגובה כל שנתיים על פי חוקי משרד העבודה והרווחה (כיום, המשרד שייך למשרד הכלכלה). על הצוות להגיע עם בגדי עבודה ועם נעלי עבודה תקניות. סולם המתקינים חייב להיות בעל תו תקן, יציב ובטיחותי. בזמן עבודה על במות הרמה או בגובה רב יש ללבוש רתמות בטיחות ולחבוש קסדות. באחריות מזמין ההתקנה לוודא שחברה מקצועית להתקנות עומדת בכל הדרישות הנ"ל.

לסיכום

כדי ליהנות מעבודה מושלמת וממוצר בגימור גבוה, התקנת מקרן חייבת להתבצע על ידי צוות מקצועי אשר יתקין את הציוד הטוב עבורכם במיקום הנכון ובמרחקים הנכונים. אל תתפשרו ותבחרו בקנייה במחיר מוזל על חשבון איכות ושקט נפשי שיכולה לספק לכם חברה שפרט למכירת המקרן, תבצע לכם התקנה מקצועית ואסתטית. עם בחירת צוות התקנות מקצועי וציוד המתאים עבורכם, כל שיישאר לכם זה ללחוץ ON  בשלט של המקרן.

לפרטים נוספים: http://www.activy.co.il/

 

שרון דגן - מומחה לציוד הקרנה, קולנוע ביתי והגברה. 


נייד: 054-5961560 


 www.activy.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב