דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסגרת דיגיטלית שמדברת עם המחשב 

מאת    [ 20/03/2008 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 3315 פעמים ]

אחרי שהודפסו ונכרכו התמונות באלבום, מגיע השלב הבא - מסגרת דיגיטלית אליה ניתן לטעון עשרות רבות של תמונות, חוויות וזיכרונות. קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG בישראל מתחילה לשווק את המסגרת הדיגיטאלית של SAMSUNG, המאפשרת לטעון תמונות שונות ומגוונות יחד עם קובצי מוסיקה תואמים ואף סרטונים קצרים. בשלב זה משיקה החברה שני דגמים - SPF-83V/H בגודל 8? ו-SPF-72V/H בגודל 7?. בדגם SPF-83V/H, מתאפשרת אף הטענה מחודשת של תמונות באמצעות תקשורת WiFi.

המסגרת הדיגיטאלית תומכת במספר סוגים של כרטיסי זיכרון בהם XD, MS, MMC, SD ובדגם SPF-83V/H אף כרטיס זיכרון מסוג CF. לאחר חיבור כרטיס הזיכרון אין צורך בפעולה נוספת, הצגת התמונות מתבצעת באופן אוטומטי מהכרטיס. למסגרת הדיגיטאלית אופציית חיבור למחשב בעזרת USB דבר ההופך אותה למיני מוניטור המשמש גם כמיני נגן סרטים (בשימוש פשוט בתוכנות ה-Windows Photo Gallery ו-Windows Media Player), קונסולת מוזיקה, תצוגת רשת, מסנג'ר או אמצעי להצגת מצגות. המסגרת הדיגיטלית מתחברת לנגני MP3 או PMP ליציאת ה-USB. למסגרת זיכרון פלאש פנימי של עד 128MB בהתאם לדגם הנרכש.

המסגרת מגיעה עם מנגנון ציר כדורי חדיש, הבנוי מכדור אלסטי להשגת צפייה טבעית, תנועה חופשית ומתקן לתליה על הקיר. העיצוב מלוטש, בצבע לבן עם כיסוי שקוף, פינות מעוגלות ומנעול קנסינגטון למניעת גניבות. מחיר מומלץ לצרכן 890 ש"ח כולל מע"מ עם אחריות ושירות לשלוש שנים ע"י קבוצת חיון.

סמנכ"ל שיווק בחיון הפצה, ארמו דריהם: "גאדג'טים נועדו להעשיר ולשפר את איכות חיינו. המסגרת הדיגיטלית עושה בדיוק את זה. יכולות התקשורת המגוונות יחד עם תכונות טעינת המוסיקה, הסרטים והמצגות הופכים את המסגרת הדיגיטלית לפתרון מושלם עבור מי ששולחן העבודה שלהם עמוס תמונות ומזכרות".

קבוצת חיון
קבוצת חיון (1970), הכוללת 3 חברות בנות (חיון מחשבים, חיון הפצה וחיון טלקום), מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת. חיון הפצה (1996) ממקדת את פעילותה בהפצת מוצרי מיחשוב, תוכנה ותקשורת לערוץ המשווקים ולרשתות השיווק. חיון הפצה רכשה בעבר את החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", דבר שיחד עם קבלת נציגויות רשמיות בתחום, הפך אותה לחברת ההפצה המובילה בתחומה. כיום מייצגת חיון את החברות Intel, SAMSUNG (מסכים ו-ODD), מיקרוסופט, בבילון, אלקטל ו-Microtek. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. בין לקוחות הקבוצה משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל כ-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב