דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 סיבות - טיול מאורגן לדרום אמריקה 

מאת    [ 19/10/2014 ]

מילים במאמר: 632   [ נצפה 1813 פעמים ]

טיול בדרום אמריקה הוא חויה שהרבה חולמים עליה - חלקנו מגשימים את החלום בטיול ארוך של אחרי הצבא וחלקנו מחכים לפנסיה כדי שיהיה זמן וכסף. אם חיכיתם והחלטתם שעכשיו זה הזמן, ואם אתם כבר לא בני 20, אז יש לכם 5 סיבות טובות לבחור טיול מאורגן לדרום אמריקה ולהגשים את החלום. וגם, איך מוצאים את המסלול המושלם לדרום אמריקה?

סיבה 1 - מחסום השפה

אמנם ספרדית היא שפה לא קשה במיוחד ללמידה ובארץ אנשים רבים עם ידע כזה או אחר בשפה, אך עדיין טיול בדרום אמריקה יכול להיות קצת מסובך למי שאינו דובר. בערים הגדולות שיעור דוברי האנגלית גבוה, אך ככל שמגיעים למקומות קטנים ונידחים יותר מכשול השפה עשוי להוות בעיה. מדריך המלווה קבוצה לדרום אמריקה הרבה פעמים דובר את השפה באופן חלקי/שוטף ויכול לקשר ולתרגם. גם אם רמתו של המדריך בספרדית לא גבוהה, במידה והוא מנוסה בטיולים בדרום אמריקה הוא זקוק פחות לכישורי השפה ויודע להסתדר ולהוביל את הקבוצה בבטחה.

סיבה 2 - לראות יותר בפחות זמן

לרוב המטיילים אין חצי שנה להקדיש לטיול בדרום אמריקה. חודש הוא בדרך כלל התקופה הארוכה ביותר שהמטיילים רוצים להקדיש לטיול ובזמן זה הם רוצים לראות (כמעט) את כל מה שיש ליבשת להציע. טיול מאורגן לדרום אמריקה יכול לשפר את יכלתכם לראות יותר מקומות בפרק זמן קצוב - במקום לשכור רכב, נהג האוטובוס המכירים את הדרכים והכבישים יביא אתכם במהירות רבה יותר ממקום למקום ובנוסף תוכלו לנצל את הזמן כדי ליהנות מהנופים המרהיבים וכדי לנוח.

סיבה 3 - תכנון המסלול הטוב ביותר

בתכנון טיול לדרום אמריקה, קשה לפעמים להחליט מהם אתרי "חובה" ועל מה אפשר לוותר, כמה זמן כדאי להשקיע בכל מקום ומה הקצב הנכון שמצד אחד יסייע לנו לראות הרבה מקומות ומצד שני לא יתיש אותנו בדרך אליהם. לחברות של טיולים מאורגנים ניסיון בתכנון המסלולים, כשכל שנה מופקים לקחים המיושמים בשנה שאחריה. אם החברה טובה, היא תעשה תיקונים למסלול לאור הערות והארות ותשפר כל הזמן את המוצר שהיא מציעה כדי להגיע למסלול המושלם לדרום אמריקה.

סיבה 4 - נוסעים לבד? ימצאו לכם שותפ/ה

הרבה אנשים שאין להם פרטנר לטיול לדרום אמריקה נאלצים לוותר על החלום. גם כי פחות כיף לנסוע לבד וגם משום שהעלויות מרקיעות - לשלם על חדש יחיד במלון לא יוצא זול משמעותית מחדש לזוג. חברות הטיולים ישתדלו ליצור חיבורים בין מטיילים הנוסעים לבד, וכך ע"י חלוקה בחדר להוזיל את העלות.

סיבה 5 - ביטחון ונוחות

באזורים שונים בדרום אמריקה קיימות רמות שונות של פשיעה. לא מדובר במשהו יוצא דופן שבגללו יש לבטל את הטיול, אבל תמיד עדיף לטייל בקבוצה של אנשים כדי לשמור על רמת ביטחון גבוהה יותר. עדיין ייתכנו למרבה הצער מקרים של כייסות, למשל, אבל הצמדות למדריך ויישום ההמלצות וההנחיות שלו הם צעדים שיכולים להפחית משמעותית את הסיכוי ליפול קרבן לכייס.

וגם - 3 טיפים שיעזור לכם למצוא את המסלול המושלם עבורכם לדרום אמריקה:

טיפ 1 - מצאו את החברה המתאימה לכם

לפני שבוחרים טיול מאורגן לדרום אמריקה, חשוב לפנות לפחות ל-4 חברות. כבר בשלב הגישוש הראשוני תוכלו להרגיש איזו חברה נראית לכם יותר. עם מי נעים לשוחח, מי נותן תשובות מהירות ולמי מגוון מסלולים מתוכם תוכלו לבחור. תוכלו גם להשוות קצת מחירים ולראות אילו חברות קולעות לכיס שלכם.

טיפ 2 - בדקו מי המדריכים

מדריך טוב יכול להפוך כל טיול למצוין. אל תהססו לבקש לראות מכתבי המלצה על מדריכים ולקרוא עליהם מידע. בנוסף, בחלק מהחברות ייתנו לכם את מספר הטלפון של המדריך ואפילו פרטי קשר של אנשים שנסעו אתו בעבר אתם תוכלו להתייעץ.

טיפ 3 - השוו בין מסלולים, או - לפעמים פחות זה יותר

כמובן שלפני בחירת המסלול יש להשוות בין מסלולים שונים. שימו לב שלפעמים "תוספות" לטיול הן בבחינת מגרעות. למשל, יש חברות שמעדיפות לבלות פחות בערים גדולות (המלונות יקרים) ומוסיפות יום בעיר/עיירה נוספת. לכאורה המסלול נראה עשיר יותר, אך בפועל חבל לצאת מהעיר הגדולה מהעניינת לטובת עיירה קטנה אטרקטיבית פחות. כשאתם מוצאים הבדלים בין מסלולים בחברות שונות, אל תהססו לשאול למה בחרו דווקא בשינוי הזה.

 

טיולי דרכים - טיולים מאורגנים ברחבי העולם


בית הלל 16, תל אביב


03-5613883


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב