דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדר האורחים 

מאת    [ 13/10/2014 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2923 פעמים ]

עיצוב חדר האורחים

 

תרבות עיצוב הפנים בארץ התפתחה לאין שיעור בשנים האחרונות. לתחום העיצוב נכנסו אלמנטים חדשים שלא היו נהוגים בעבר ואם פעם היו קונים סלון, מתאימים אותו למטבח וזהו, הרי שהיום כל אחד נהיה מומחה לתורת הפנג שוואי, מאסטר בסידור הבית, ואמן בעיצוב החלל.  

 קונספט עיצובי שיאיר את החדר

 לכל חדר קיים תפקיד משלו ועיצוב המתאים ביותר עבורו, כאשר המטרה בעיצוב כל חדר היא שילוב בין נוחות ליופי. מטרה זו לא פוסחת על עיצוב חדר האורחים. המטרה היא לצור חלל אירוח נעים וביתי, ללא וויתור על נוחות מקסימלית, פונקציונליות של כל פרט ופרט וחיסכון בעלויות.

 מיטה, שידה, ארון, ווילון

 אחד האלמנטים החשובים בחדר האורחים, על אף שהוא נבחר לאחר הריהוט והתאורה על פי רוב, הוא בחירת הווילונות. כמו כן, יש לבחור שטיחים תואמים, תמונות, חפצים, קישוטים וכדומה, להשלמת התמונה. מה שקורה כרגע בתעשייה, הוא פריחה של ההדפסים הצבעוניים על גבי כל מצע אפשרי. כלומר, ניתן כיום לקבל לדוגמא, וילון חדר אורחים איכותי מבד יפיפה, אשר מודפסת עליו העיר ניו יורק למשל, תמונת טבע מרשימה, או כל מראה אחר שאתם יכולים לדמיין. יכולת זאת הופכת את כל עיצוב החדר למשהו אחר לגמרי.

 הווילון כפריט מרכזי בעיצוב חדר האורחים

 אם בעבר הווילון היה הפריט האחרון והכי פחות חשוב בעיצוב החלל, הרי שהיום, בשל כניסת הטכנולוגיה של ההדפסים הענקיים והאיכותיים לתמונה, ניתן אפילו לבנות את כל עיצוב החדר לפי פריט זה. מרכיב אחד וחזק בחדר, בדמות ווילון מיוחד עם הדפס בולט במיוחד, יכול לגרום לכל החדר להיראות אחרת לגמרי. כך ניתן לעצב חדרים בצורה חכמה, תוך ניצול אלמנטים פשוטים וזולים ליצירת לוק עכשווי ומרשים חדר.

 וילון גלילה – הפריט הדינמי בבית

 חשובה במיוחד התקנת וילון גלילה בחדר האורחים. יתרונות וילון הגלילה ידועים ללא עוררין – וילון גלילה איכותי הוא הפתרון האידאלי להצללה והחשכה של חדר אורחים. יכולתו להיפתח עד הסוף או לשמש כמו תריס שלבים, אופן השימוש הקל בו, התחזוקה הקלה והמחיר האטרקטיבי, הופכים אותו לפריט שהכי כיף לרכוש בתהליך עיצוב החדר. הווילון מאפשר פרטיות לאורח, נותן לו להחליט כיצד יואר החדר, ללא הסתבכות מיותרת עם חוטים או 'פחד' ורתיעה להזיז את הווילון שמא ייפול.

 ביתי הוא ביתך 

 חדר האורחים הוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהבית. התחושה שאנו רוצים להעביר לאורחים שלנו בו היא של חמימות, תחושה של בית, מקום נוח ונעים בו יוכלו להרגיש חופשיים ונינוחים. כדי לצור תחושת ביתיות זאת ניתן לשלב אלמנטים עיצוביים שונים, צבעים חמים לקירות החדר, ווילונות עם מוטיב ציורי, שטיחונים טרנדיים או כל פתרון אחר הנראה לכם מתאים, על מנת להעניק לחדר ולמתארח בו, את התחושה הטובה ביותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב