דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות לשיפוץ בריכות שחיה - מוצעים 5 שדרוגים מובילים 

מאת    [ 06/10/2014 ]

מילים במאמר: 1050   [ נצפה 2880 פעמים ]

להחליט על חידוש ושיפוץ בריכת שחיה זו לא משימה קלה, אבל היתרונות של טכנולוגיה של בתחום גורמים לחידוש הבריכה שלך להשתלם. בעלי בריכות שחיה ביתיות כיום יכולים להפוך בריכות שחיה פשוטות, בעייתיות ומוזנחות לבריכות שחייה יוקרתיות עם כל איבזורי הנוחות שניתן למצוא כולל הציוד הטכני שירוץ חלק וטוב יותר מאי פעם. לרוע המזל אנשים רבים כיום מסתפקים בבריכה הקיימת שלהם מכיוון שהם אינם חשופים ואינם מקבלים מידע מספק לגבי אפשרויות החידוש שקיימות כיום. אולי מכיוון שהם ממעיטים באפשרויות ויכולות השינוי שניתן להשיג בשיפוץ בריכת שחיה קיימת, אל תחששו ממשימת השיפוץ עם שלל האפשרויות שקיימות כיום בתעשייה.

להלן חמשת השידרוגים הטובים ביותר שניתן להביא בחשבון לשיפוץ בריכת שחייה

1. כלור מי מלח – מטהר מי בריכה יוצא מן הכלל

כלור מי מלח מייצג גל חדש בטכנולוגיית שירות ותחזוקת בריכות שחייה. כלור מי מלח מבטל את הצורך בכלור נוזלי, גלור גרגירים או טבליות כלור. המפתח הוא הנוחות, כלור מי מלח מחסל את ההצטברות והיישום הידני של הכלור. כאשר נחוץ השימוש בכלור תהליך כימי פשוט במלח הופך לכלור, אותו תהליך המשמש ליצירת תוספי כלור אחרים.

היצירה של כלור בבריכה עצמה מגביר את אפקט תהליך החיטוי עקב התהליך הכימי שמתרחש כאשר הכלור נוצר, סך הכל חידוש בריכת שחיה הכולל הכלרת מי מלח מבטל את הטירחה של הוספת וניטור הכלור. בנוסף הכלרת המים תורם למניעת גירוי בעיניים ושיער ירוק על ידי ויסות רמת הכלור, שימרו את משקפי הצלילה שלכם לחוף הים.  בלה יותר זמן בשחייה בבריכת שחיה שלך ופחות באחזקה שלה, מכשיר חיטוי מלח ידאג לחלוטין לבריכת השחייה שלך.

2. נורות לד צבעוניות ותאורה בסיבים אופטיים – בריכת שחיה שמאירה את הגינה או החצר בלילה

חידוש אחד שישדרג באופן משמעותי את אפקט החזות של בריכת השחיה שלך הוא תוספת של תאורת לד וסיבים אופטיים. הטרנד החדש הזה של תאורת הגינה הוא טרנד חם ומוביל בתאורת בריכות שחיה וגינות בכל רחבי העולם. סיב אופטי צבעוני ותאורת לד יכולים להיות מותקנים ישירות ברצפה או בקיר של בריכת השחייה, ספא או אפילו ג'קוזי. מאפשרים לגוף שלם במים לזהור במגוון רחב של צבעי ניאון, בריכה מוארת היטב מוקפת בסיבים אופטיים זוהרים יכולה להחיות את בריכת השחיה והנוף שלך ולהוות שדרוג משמעותי.

סיבים אופטיים אלה ותאורות הלד מעצימים ומגדילים את ערך הבריכה הם משפרים את השימוש הפונקציונאלי במרחב החיצוני על ידי עידוד בעלי הבתים לשחות ולארח בחצר האחורית שלהם גם לאחר שקיעת השמש. בנוסף להארכת שעות השימוש בבריכה גם מעבר לשעות האור, תאורה צבעונית בלדים וסיבים אופטיים יוצרים תפאורה דינמית ואווירה למפגשי ערב, ניתן להיות מקוריים ולהתקין תאורות לדים בקרקעית הבריכה בצורת כוכבים, בקיר דמוי מפל או בתוך מערה עם אפקטים מרהיבים.

ניתן גם לשנות אווירה בבריכת שחייה בעזרת שינוי צבעי התאורה על ידי מגוון רחב של לדים קטנים צבעוניים ובכך להשפיע על מצב הרוח, אין ספק כי התקנת לדים וסיבים אופטיים ישנו את חיי הלילה בבריכת שחיה שלך.

3. טיוח בריכת שחיה – משטח עמיד שנוצץ מלמעלה ועד למטה

בדומה לתאורת בריכות שחיה, גימורי טיח בבריכה מייצרות מצג של בריכות עשירות בצבע ססגוני. טיח בריכה מגן פיזי מפני נזקים, אך טכנולוגיית טיוח חדשה פותחה הרבה יותר אסטית – נעימה ואלטרנטיבה לטיח לבן ומשעמם שהיה עד כה. הגימור המצרפי לא רק שמייצר משטחים עמידים מהגימור מרסייט אלא שהגימור בא כיום עם קשת רחבה של מרקמים וצבעים. כגון: קוורץ, גבישים וחלוקי נחל אשר מגבירים את עמידותו של הטיוח. מעבר לפן העיצובי והיופי הסטנדרט עלה גם כן בכל הנוגע לחזות הבריכה.

משטחים אלה משקפים ושוברים צבעים ואור, מפיקים אפקטים מרהיבים מקרקעית הבריכה כל הדרך למעלה לפני השטח. גימורים מצרפיים ניתנים לליטוש והחלקה של גבעות באמצעות שימוש בחלוקי נחל לתחושה טבעית. לסיכום, חידוש בריכת שחיה עם גימור מצרפי יכול לקשט אותה עם צבעים נוצצים ולהגדיל את תוחלת החיים של הגימור בין 10-20 שנים בניגוד לטיוח מרסייט שנמשך לא יותר מ 10 שנים.

4. מילוי מים אלקטרוני – ספק המים האינסופי

שיפוץ וחידוש בריכת השחייה שלך עם מערכת למילוי מים אוטומטית אלקטרונית יכולה להוות תוספת מצויינת ומעשית. בדומה למערכת כלור מי מלח, מערכת למילוי מים אלקטרונית באופן כללי מצמצם את הזמן שעליכם לדאוג לבריכת השחיה. מפלס מי הבריכה משתנה בכל יום ובכל זמן נתון עקב התאדות המים ויציאה וכניסה של אנשים לבריכה, במידה ומפלס המים נמוך מדי משאבות הבריכה והסננים לא יוכלו לתפקד כראוי. מערכת למילוי מים אלקטרונית תדאג ותפקח על מפלס המים ותמלא את הבריכה בהתאם עד שיגיע לרמה שאליה תוכנתה המערכת. אינך צריך יותר לדאוג היכן מפלס המים צריך להיות ולא, לא תצטרך יותר למתוח צינור ולעמוד שעות מול הבריכה רק בכדי למלא אותה, שיפוץ עם התקנת מערכת למילוי מים אוטומטית מהווה פיתרון נוסף לחששות הדאגה לבריכת השחיה שלך.

5. קירוי באבן טבעית – בריכות שחיה מקורות באבנים טבעיות

חידוש שימושי נוסף לבריכת שחיה הוא תוספת של קירוי אבן טבעית וסיפון ריצוף דק, ריצוף באבנים טבעיות וחצרות פנימיות מוסיפות סטייל רב לחלל המגורים החיצוני. מגוון רחב של אבנים יכול לשמש לקירוי ולחצרות פנימיות כגון אבנים כחולות, אבני חול ועוד תלוי בסגנון הבריכת שחיה. אבנים טבעיות שונות יכולות להשלים את המראה עם גוונים טבעיים או פורמאליים. גם חומרים מנוגדים יכולים להיות בשימוש כדי למשוך תשומת לב ולהוות נקודת משיכה מרכזית בחצר או בגינה שלכם, לדוגמא אבנים כחולות מרוצפות סביב בריכת השחייה עם סיפון אבן חול מדגיש את קווי המתאר של הבריכה.

הקפד לבחור אבנים בחכמה וזכור את הצרכים הייחודיים של כל חלל בנוסף, אבן טבעית משמשת כבחירה טובה יותר מאשר אבן פשוטה או סטנדרטית רגילה אשר לרוב הופכת למיושנת לאחר כ 5 שנים. אבן טבעית בנוסף מוכיחה כי היא מספקת משטח טוב יותר מאשר משטח בטון רגיל מכיוון שהיא אינה חלקלקה והצבע אינו דוהה.

מסקנות רעיונות השיפוץ

בעלי בריכות שחיה צריכים לקחת בחשבון את כל היתרונות שקיימים בשיפוץ בריכת שחיה ומרחב המחיה החיצוני שלהם על ידי אימוץ מגוון היבטים ושיכלולים שקיימים בתחום. מבחינה ויזואלית, אבן סיפון וריצוף טבעית כמו גם תאורות לד וסיבים אופטיים יוצרים סצנות יפות שניתן רק להשוויץ בהם בדרכים מרגשות.

מצד השירות, אחזקה ותחזוקה ממלא מים אוטומטי וכלור מי מלח מספקים פתרונות ללא טירחה כדי לשמור על מי הבריכה צלולים ונקיים כקריסטל ולתיפעול שוטף וחלק של בריכת השחיה.

לבסוף גימורי טיוח משלב פרקטיות ויופי, בריכות שחיה עמידים מגינים על טיוח הבריכה מנזק ליותר מ- 20 שנה. במקביל, גימור מצרפי מביא נצנוץ צבעוני לבריכות שחיה מבטון.

אל תתעלם מרשימה תכליתית זו של שדרוגים מרהיבים כאשר אתה בוחן אפשרות לחידוש בריכת השחיה, שדרג את הבריכה שלך עם כל אחד מהשדרוגים שלעיל וייתכן כי לא תצטרך יותר להתעסק עם שיפוץ בריכת השחייה שלך לעולם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב