דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרטגיות מכירה מתקדמות 

מאת    [ 05/10/2014 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 3133 פעמים ]

לאחר שתצברו קצת ניסיון כמוכרים באיביי ותרצו לקחת את רמת עשיית הכסף באינטרנט שלכם לרמה הבאה אתם תוכלו לחזור למאמר זה, לקרוא את האסטרטגיות המתקדמות שכבר נפרט עליהן מעט ולהשתמש בהם כדי להרוויח יותר כסף באינטרנט ולהגדיל את כמות המכירות שלכם באיביי.

אסטרטגיות מתקדמות יכולות להועיל לכם לאחר שצברתם מעט ניסיון בקניות ומכירות באתר, לאחר שהכרתם את כללי המשחק ואת המערכת ואת המושגים באתר.

1. אסטרטגיה ראשונה שתוכלו להשתמש בה היא הוזלת המחיר והעלאת מחיר המשלוח (כך אתם מרוויחים ממחיר המשלוח) או כאמור העלאת מחיר המוצר ורישום המוצר כמשלוח חינמי. רבים מהלקוחות מתלהבים מהאפשרות לקבל את המוצר במשלוח חינם ואין להם בעיה לשלם כמה שקלים יותר על מוצר כזה. בנוסף קונים מנוסים יותר המחפשים מוצרים במשלוח חינמי יכולים לסמן שהם רוצים לראות רק מוצרים המוצעים למכירה בעלות משלוח אפסית וכך מעלימים מתוצאות החיפוש את המתחרים שלכם גם אם עלות המשלוח + עלות המוצר הכוללת שלהם נמוכה יותר משלכם.

2. ידוע לכל קונה ומוכר באיביי חשיבותם של הפידבקים באתר. כמות הפידבקים שלכם מראה על הניסיון המסחרי שלכם באיביי הן כקונים והן כמוכרים. אין ספק שככל שכמות הפידבקים שלכם תהיה גדולה יותר כך הביטחון של אנשים לקנות מכם יהיה גדול יותר. כדי לצבור כמות גדולה של פידבקים בהתחלה מומלץ מאוד לקנות הרבה מוצרים זולים מספקים שונים, אפילו אם אין לכם צורך בהם, רק על מנת לקבל פידבקים חיוביים. בעצם שיטה זו היא "קניית פידבקים". בנוסף תוכלו למכור מוצרים אחרים בזול כדי לקבל פידבקים גם כמוכרים. הפידבקים שתקבלו כמוכרים וקונים הם שווי ערך מבחינת הציון שלכם במערכת אך כאשר לקוח יכנס לקרוא את הפידבקים שהשאירו לכם הוא ודאי ירצה לראות גם את הפידבקים שקונים השאירו לכם ולהתרשם מניסיון המכירה שלכם.

3. אסטרטגיה טובה נוספת היא הפגזת מחירים גבוהים על מוצרים מסוימים בנישות מסוימות. מראש לכוון למספר מכירות מועט בחודש אך הרווח הגדול מאפשר חיי נוחות והכנסה נוספת. לדוגמה מוצר אחד בחודש אשר נמכר בכמה אלפי דולרים יכול להוות הכנסה נוספת או עיקרית מכובדת למדי.

4. פתיחת חנות באיביי היא שיטה מצוינת לקידום כמות המכירות שלכם. אם יש לכם קשת רחבה של מוצרים למכירה – מומלץ מאוד לפתוח חנות באיביי גם כדי לקבל חשיפה גדולה יותר למוצרים נוספים שלכם וגם כדי להוזיל עלויות הפרסום באתר.

הרשו לי להכיר לכם את העולם המופלא של איביי - כמה פעולות בלחיצות כפתור שיאפשרו לכם להרוויח כסף באינטרנט באינטרנט מהבית, מאיביי ובקלות רבה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב