דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 מפתחות להצלחה אישית ועסקית 

מאת    [ 30/09/2014 ]

מילים במאמר: 935   [ נצפה 4123 פעמים ]

האם אתם מכירים את העיקרון שאומר - מספיק שישנו אדם אחד שעושה את מה שאתם רוצים לעשות ומגיע לתוצאה שאליה אתם שואפים להגיע זה אומר שגם אתם יכולים . עיקרון זה מזוהה במילה מודלינג . אומרים שהצלחה משאירה סימנים. אם אנחנו רוצים ליצור הצלחה אישית ועסקית בתחום שמעניין אותנו וזהו תחום התשוקה שלנו עלינו למצוא אדם אחד לפחות שהגיע לתוצאות זהות למה שאנחנו  שואפים להגיע.

אם תסתכלו על החיים של כל האנשים המצליחים, אנשים שמגשימים את עצמם, מקימים עסקים גדולים, מובילים חיי תשוקה, מימוש, עושים את מה שהם אוהבים ומנהלים חיים שלהם כאשר הם אחראיים עליהם, ניתן לזהות 7 מפתחות שהם קיימים אצל כל אחד ואחד מהם. אם אתם רוצים להגיע לתוצאות זהות ולייצר הצלחה מבחינה אישית ועסקית אז קחו 7 מפתחות אלו ותהפכו אתם לחלק בלתי נפרד מהחיים שלכם. הנה הם:

מפתח מספר 1 – התלהבות

התלהבות זו אחת התכונות הבולטות והמובילות על מנת להגיע למטרות שלנו, על מנת להמשיך הלאה, להתמלא במוטיבציה כל פעם מחדש עד שמגיעים לתוצאה הרצויה. כאשר אני מדברת על התלהבות אני מדברת על התלהבות שבאה מבפנים, עמוק מהלב, דבר שגורם לכם להתרגש, לעשות את הפעולות בכיף. אם אתם רוצים לעשות משהו ואתם לא עושים אותו, דוחים אותו, זה אומר שאינכם מתלהבים מדבר זה או שעדיין לא הגדרתם באופן מדויק מה אתם רוצים ומה תהיה המשמעות של הדבר הזה עבורכם בחיים כאשר תשיגו אותו. התלהבות זאת האש שבתוכנו, היא זו שמבעירה אותנו כל הזמן, דוחפת אותנו קדימה, עוזרת לנו להסתכל על האתגרים ועל הקשיים בחיים כאתגרים שבקלות ניתן להתגבר עליהם. התלהבות זאת האנרגיה שממלאה אתכם בכוח לנוע קדימה, להיות יצירתיים, לפעול, לצעוד קדימה, להתסכל על התמונה הרחבה.

התלהבות זה האור, זאת התשוקה שיש בלב. אם אתם מרגישים שאתם עושים משהו בלי תשוקה, בלי התלהבות, אז אתם נמצאים במקום הלא נכון. קודם תמצאו את הדבר שנותן לכם את אותה ההתלהבות, שמעלה לכם אנרגיה, מרגש אתכם. אם תסתכלו על כל האנשים המצליחים, כל אלו שעשו דברים גדולים, התגברו על קשיים בדרך, המשיכו הלאה, לא ויתרו, מה שהניע אותם הייתה ההתלהבות. אבל התלהבות בלבד זה לא מספיק. האם אם רק נתלהב נוכל להגיע למטרות האישיות והעסקיות שלנו? נוכל להתמודד מול אתגרים וקשיים שנפגוש בדרך להצלחה עסקית ואישית? לא.

מפתח מספר 2 – אמונות מגבילות

מפתח מספר 2 – אמונה ומערכת האמונות –אמונה זאת וודאות של 100% שיש לי בנוגע לדבר מסוים, אמונה זה כמו שולחן שעומד יציב עם 4 רגליים. כדי להצליח מבחינה אישית ועסקית עלינו לזהות מהן האמונות שלנו ועד כמה הן מצמיחות ומקדמות אותנו. האמונה החושבה כאן זאת  אמונה שלמה וחזקה שיש לאדם בעצמו, בדרך שלו, ביכולות שלו. החיבור בין ההתלהבות והאמונה הזו מייצרת כוח עצום, אנרגיה מדהימה. כאשר יש לנו אמונה חזקה במה שאנחנו רוצים להשיג וביכולת שלנו ואנחנו מוסיפים לכך התלהבות זה יוצר מתקון מצוין להצלחה ולהגעה לתוצאות. הפוך יהיה המצב אם יש לי המון התלהבות אבל מערכת האמונות שלאינה תורמת למעשה ולהתקדמות שלנו, היא רק מעכבת אותנו ובאיזשהו שלב היא גם תשפיע על ההתלהבות. לכן מפתח מספר 2 – האמונה שלכם ומערכת אמונות תומכת ומקדמת היא קריטית. אנחנו מקבלים בחיים רק מה שאנחנו מאמינים שמגיע לנו לקבל ואנחנו יכולים לקבל.

ישנם לא מעט מקרים של הישגיות יוצאת מן הכלל בזכות האמונה החזקה שאכן אפשרי להגיע לתוצאה. תחשבו על דבר הכי גדול שהצלחתם לעשות בחיים שלכם – עשיתם אותו למרות שהיה מאתגר, היה גדול כי האמנתם שאתם יכולים והתלהבות רק הציטה והוסיפה לאמונה זו. אבל האם התלהבות ואמונה בלבד מספיקים? לא. בואו נדבר על המפתח השלישי שבעיניי הוא סופר קריטי - אסטרגיה

מפתח מספר 3 – אסטרטגיה

האם אתם מכירים אנשים שמוצאים דבר שמאוד מלהיב אותם, הם אוהבים ורוצים לעשות אותו או להשיג אותו, יש להם גם אמונה בכך שישיגו את הדבר ואז הם רצים מיד לביצוע, עושים פעולות ועושים, עד שמגיעים לנקודה שהם עוצרים ואומרים – לא מבין למה לא השגתי בסופו של דבר כלום מזה, לא יצא כלום, אולי אף מרגישים יותר מבולבלים, אבודים, ייתכן שאפילו רוצים לוותר, ההתלהבות יורדת או לגמרי נעלמת... מה קרה כאן? אותם אנשים כל כך מתלהבים מהרעיון או מהמטרה שהם שוכחים לעשות דבר אחד מאוד חשוב – לבנות אסטרטגיה מאוד ברורה ומוגדרת.

מהי אסטרטגיה למעשה? זו תכנית פעולה אבל לא רק, היא מעבר לזה. אסטרטגיה למעשה היא הראיה שלי לטווח ארוך במה שקשור לאותה המטרה – לא רק פעולות שאני עושה ורוצה לעשות עכשיו אלא מהי התוצאה שאני רוצה להשיג מתוך כל הפעלות האלו, איזה פעולות עלי לבצע כל יום, איזה אנשים אני צריך ליצור קשר שיעזרו אולי להוציא את הפרויקט לפועל, האם אני הולך להיות לבד בביצוע הפעולות או יהיו עוד אנשים, במה עוד זה כרוך, האם יש הוצאות בכך, האם אני צריך סכום כסף מסוים, איזה החלטות עלי לקבל על מנת שגם הפעולות בסופו של דבר יצאו לפועל, מה עלי לפתח ולעבוד אצלי באישיות שלי על מנת שהפעולות יהיו יותר אפקטיביות, אולי אתם צריכים לעבוד על הערכים שלכם, אולי תצטרכו לקחת מנטור בדרך כדי שהוא ידע לכוון ולתמול לאורך הדרך, אולי תצטרכו לזהות אם יש מחסום פנימי או פחד מסוים שעלול לעצור אתכם ולחסום אתכם,  האם יש תכנית למדידת הפעולות והתוצאות כתוצאה מהפעולות ועוד ועוד

הייתי אומרת שאם אתם רוצים להצליח בחיים ולהגיע לכל מטרה,לא משנה באיזה תחום זה יהיה, מה תרצו להשיג, לקבל או להיות, הדבר החשוב ביותר לפני שאתם יוצאים לפעולה זה האסטרטגיה שלכם – כיצד למעשה תגיעו למטרה הזו כיצד תקבלו אל התוצאה. התלהבות לפעמים מובילה לכך שאנחנו שוכחים דברים אחרים שהם מאוד חשובים, לכן התלהבות זה טוב אבל כאשר אתם מאזנים אותה ויוצרים תכנית אסטרטגית ברורה ומדויקת, עובדים על המערכת האומונות שלכם, זה יוצר שילוב מעולה. אבל בתוך האסטרטגיה שלכם שמתי גם נקודה חשובה – עבודה על הערכים שלכם וזה מוביל אותנו למפתח מספר 4 – ערכים שעליהם נדבר במאמר המשך שעוד יבוא.

בינתיים אם אהבתם את המאמר, מוזמנים להגיב, לשתף, לעשות לייק.

 

דיאנה בן צבי


מנטורית להצלחה והגשמה אישית


להרשמה לסדנה הקרובה שלי – סוד ההגשמה האישית יש ללחוץ כאן:


http://www.dianabenzvi.com/secret-evening-round-2


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב