דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארגון חתונה בנחת - טיפים שיהפכו את ארגון החתונה לחוויה פחות מלחיצה 

מאת    [ 29/09/2014 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2032 פעמים ]

כל בחורה צעירה חולמת על היום שבו ישפר עליה מזלה והיא תמצא את בחיר ליבה ותבוא אתו בברית הנישואין. ברבים מן המקרים חלום שכזה כולל פרטים רבים כמו מדי אבירים, סוס לבן, שמלת קצפת נפוחה וארמון מלכותי, אך כל מי שתכנן חתונה בימיו יודע, שהגשמת חלומות מצריכה השקעה של מזומנים.

כולנו רוצים שיום החתונה שלנו יהיה מיוחד, ייזכר לשנים רבות וימשיך לעד להיות הנושא החם במפגשים המשפחתיים. אז איך אם כן, מתכננים את אירוע החלומות מבלי לרדת מהפסים?

כל תכנון אירוע יעבור בשלום ברגע שנזכור לקחת צעד אחד אחורה ולהירגע. לפני שאתם יוצאים מגדרכם וקופצים היישר למים העמוקים, עצרו לרגע. קחו נשימה עמוקה ושבו בנחת לתכנן את הפרטים העיקריים.

כדי לצלוח את שלב הארגון ביתר קלות, בראש ובראשונה מומלץ להחליט על היקף האירוע. היקף האירוע יכלול סוגיות כגון גודל התקציב, כמות המוזמנים וגודל האירוע. גורמים המשפיעים על סוגיות אלו הן התאריך המיועד לחתונה והאם החתונה תערך באולם או בגן אירועים.

לאחר שהגדרתם את רצונותיכם במדויק זהו השלב שבו צריך להתחיל לארגן חתונה. אם יש לכם כמה אולמות על הכוונת גשו לבדוק אותם אולם לפני שאתם חותמים איתם, בדקו שהם עומדים בכל הסטנדרטיים הרצויים.

בכל חתונה שלב הארגון מלחיץ וצפוף, במיוחד כאשר צריך לרדת לעומקם של פרטים, כמו למשל בחתונה דתית.

ישנם הבדלים רבים בין חתונה דתית לחתונה חילונית והם באים לידי ביטוי החל מהשלב הראשוני של בחירת התאריך. מיותר לציין שישנם תאריכים שעל פי הדת היהודית אסור להינשא בהם כמו למשל ספירת העומר וכדומה  בעוד שתאריכים אחרים נחשבים כמאוד מיוחדים, כמו למשל ל"ג בעומר.

הבדלים נוספים נמצא גם בשלב בחירת האולם. סביר להניח שבחתונה דתית, הבדיקה תעשה ביתר דקדקנות מכיוון שישנם גורמים חשובים שאסור להתפשר עליהם כמו תעודת כשרות וכשרות למהדרין. כמו כן בחתונה דתית שמים דגש על הפרדה בין המינים, הזמנת הרב הנכון לאירוע, בחירת תקליטן או להקה חסידית וכיוצא בזה אלמנטים חשובים שקובעים את הטון לאירוע ומבטיחים שהחתן והכלה לא יפגעו באמונתו ואורח חייו של אף אחד מהאורחים.

תכנון חתונה יכול לעבור בקלות יחסית כאשר נכנסים אל התקופה בהלך הרוח הנכון. אלו מכם שחוששים שתקופת הארגון תהיה עבורם  לחוצה מדי ואף ובלתי נסבלת, יכול לעבוד עם חברה להפקת אירועים, הן במגזר הדתי והן בחילוני. חברות ההפקה השונות דואגות לכל הצד הלוגיסטי של התכנון, החל מבחירת הקייטרינג וכלה בהזמנת המפיות. כל שצריך לעשות הוא לשבת עם האחראים, לתאם ציפיות ולהגיע לחתונה ללא כאב ראש ודאגות.

 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב