דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההיסטוריה של צמיגי טויו 

מאת    [ 27/09/2014 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1971 פעמים ]

צמיגי טויו הוקמה על ידי טויו בוסקי ביפן. החברה הוקמה ב-1945 כחברה לצמיגים ומוצרי גומי. וכיום היא מייצרת סוגים שונים של צמיגים, בינהם צמיגים לרכבי ספורט, צמיגים לרכבי 4X4 וצמיגי נוסעים. צמיגי טויו נמצאת ברשימה של 12 יצרניות הצמיגים הגדלות בעולם לצד מיטב השמות המוכרים. מחזור המכירות של טויו מוערך בכלמעלה משני מיליארד דולר בשנה.  הצמיגים של טויו נחשבים לאיכותיים והחברה משקיעה מאמצים טכנולוגיים רבים בפיתוחם, כמו למשל מערכת סימולציה מתקדמת המדמה נסיעה בתנאים שונים על מנת לבחון את הצמיגים ולחקור את ביצועיהם.

הצמיגים של טויו זוכים בעקביות בציונים גבוהים במבחנים שונים אשר נערכים על ידי המגזינים המוכרים בעולם הרכב. את צמיגי טויו תוכלו למצוא ברכבים רבים בתור הצמיגים המקוריים של היצרן, כמו במרבית הדגמים של חברת מזדה ועל דגמים מסויימים של טויטה ואאודי.קבוצות אוטולוקס מייבאת את צמיגי טויו לישראל ומפיצה אותם לצמיגיות בכל רחבי הארץ.

 צמיגי טויו קנו לעצמם שם בתחום הספורט המוטורי, הפילוסופיה מאחוריי המעורבות של צמיגי טויו בספורט המוטורי היא פשוטה וישירה; בין אם זה על הכביש או בשטח, אנחנו מתחרים בשביל לנצח. באמצעות מרדף זה אחר השלמות, צמיגי טויו בנתה לעצמה מוניטין של ניצחון, ביצועים ועקביות. צמיגי טויו החלו להשתתף בתחרויות ספורט מוטורי בארה"ב בשנות השמונים ועד סוף העשור השיגו שלושה טיטלים חשובים וכך הפכה לשם דבר בקרב המתחרים המקצועיים והחובבים. בזכות הניצחונות הפכו צמיגי טויו להיות הצמיגים הרשמיים של SCCA WORLD CHALLENGE החל משנת 2001. במשך השנים צמיגי טויו נחלו הצלחה רבה בעולם הספורט המוטורי ברחבי העולם וקצרו פרסים רבים.

אמנם לצמיגי טויו מוניטין ספורטיבי אך כאשר אתם מעוניינים להחליף צמיגים קחו בחשבון את צמיגי טויו, הם מייצרים צמיגים איכותיים המתאימים לרכבים פרטיים. אותה האנרגיה והשאיפה להצליח אשר דחפה את טויו קדימה באה לידי ביטוי בצמיגי הנוסעים של חברת טויו. תוכלו למצוא את הצמיגים של טויו בצמיגיות המובחרות בכל רחבי הארץ וכפי שכבר הוזכר הם מגיעים בתור צמיגי המקור של חלק ממותגי הרכב המובילים כמו מזדה ואאודי.

את צמיגי טויו תוכלו להשיג בצמיגיות השונות הפזורות ברחבי הארץ מצפון ועד דרום. ישנם למעלה מחמישים נקודות מכירה בהן תוכלו למצוא את צמיגי טויו, את הרשימה המלאה של הצמיגיות המפיצות את צמיגי טויו תוכלו למצוא באתר האינטרנט של החברה.

באתר האינטרנט של צמיגי טויו תוכלו גם לראות את הדגמים השונים של הצמיגים הנמכרים בישראל ואת הדירוג שלהם מבחינת רעש, אחיזה בכביש רטוב וצריכת דלק. אלו הם הדירוגים של ה EU LABEL.. כמו כן תוכלו למצוא קוד מהירות ועומס מוטבעים על הצמיגים.

צמיגים צמיגים לרכב טיירדיל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב