דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים חברת השמה לגיוס עובדים ולאיתור מישרה חדשה? 

מאת    [ 23/09/2014 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2431 פעמים ]

כל מי שהחליף מקום עבודה או שחיפש מקום עבודה נזקק לשירותי חברת השמה או חברת כח אדם.  רובם המוחלט של המעסיקים במשק נעזר מעת לעת בשירותיהן של חברות ההשמה וכח אדם, ולכן מרבית מחפשי העבודה  

נשאלת השאלה: איך לבחור חברת השמה? אלו פרמטרים הנם חיוניים כדי להפוך את תהליך איתור המשרה הבאה או איתור המועמד האיכותי לתפקיד לתהליך קל, מהיר ויעיל?

גודל חברת ההשמה

נקודה משמעותית ראשונה לבחירת חברת השמה איכותית המתאימה לצרכיכם, הינה גודלה של חברת ההשמה. ישנן מספר חברות השמה גדולות מאד בשוק, ומספר לא מבוטל של חברות בינוניות וקטנות יותר.

בחירת חברת השמה גדולה עשויה להניב מספר גבוהה יותר של הפניות למשרות עבור מועמדים. מצד המעסיקים, היתרון בבחירת חברת השמה גדולה מבטיחה ברוב המקרים מספר גבוה יותר של מועמדים לתפקיד. זהו כמובן יתרון הן עבור מחפשי העבודה והן עבור המעסיקים המחפשים עובדים לאייש תפקידים בארגון.

יתרון זה מהווה גם חיסרון עבור מועמדים ומעסיקים. בחירה בחברה בינונית או קטנה יותר לשירותי השמה עשויה אמנם להניב פחות הפניות לעבודה או פחות מועמדים לתפקידים בארגון, אך מצד שני ברוב המקרים ההתאמה תהיה גבוהה יותר לתפקידים המוצעים, והיחס יהיה הרבה יותר אישי, חם וצמוד.

התמחויות של חברות ההשמה

בשוק ישנן חברות השמה כלליות יותר, המאתרות משרות ומועמדים כמעט בכל תחום אפשרי. מהצד השני ישנן חברות השמה וכח אדם המתמחות בהשמת בכירים, חברות השמה להייטק, השמת בכירם וכך הלאה.

ישנה חשיבות בבחירת חברת השמה להייטק, ביוטק או חברת השמה לתפקידים בכירים במקרה שאכן ישנה התמחות ספציפית מצד המועמד או המעסיק המנסה לאתר מועמדים לתפקידים הדורשים התמחות מיוחדת. סביר להניח שחברת השמה המתמחה בתחום נישה מסוים תוכל לאפיין טוב יותר את צרכי המעסיק וצרכי המועמדים לתפקיד, וסביר להניח שתדע לבצע התאמה טובה יותר ואף בזמן קצר יותר לתחומי נישה אלו.

היחס האישי והשירות של חברת ההשמה

פרמטר משמעותי נוסף שיש לשים לב אליו בבחירת חברת השמה איכותית הנו היחס והשירות הניתן למועמדים ולמעסיקים כאחת.

בחברות השמה המקנות חשיבות לנושא היחס האישי החם והזמינות הגבוהה יורגש יחס זה כבר בתחילת התהליך, בפנייה הראשונה לחברה, בשלב אפיון הצרכים.

בחברת השמה השמה את  הדגש על נושא היחס האישי והשירות, תהליך הגיוס לא יסתיים בהשמת המועמד לתפקיד, אלא החברה תלווה את העובד החדש בתקופת קליטתו הראשונית אצל המעסיק החדש. מעבר לתחושה הנעימה שיש בכך הן לעובדים בתקופת הקליטה הראשונית שלהם, והן למעסיקים- צעד זה של חברת ההשמה משפר באופן דרמטי את סיכויי היקלטותו של העובד החדש בתפקיד.

לסיכום: חיפוש עבודה כמועמד לתפקיד וכן איתור מועמדים מצוינים לתפקידים השונים בארגונים הנו תהליך הדורש סבלנות רבה משני הצדדים בתהליך.

 "השדכנים" לעניין זה הנן חברות ההשמה וכוח אדם שזהו תפקידן. חברות השמה היודעות לאתר מועמדים מתאימים בזמן קצר, תוך גילוי הבנה מלאה ועמוקה הן לצרכי הארגון והן לצרכי המועמדים לתפקידים השונים, וכאלו היודעות לשמור על יחס אישי, חם ומקצועי לאורך התהליך- אלו הן חברות ההשמה שאותן יעדיפו הן מועמדים והן מעסיקים בשוק הישראלי.

 

רוצים חברת השמה המעניקה לכם חווית השמה אחרת? צריכים גיוס עובדים מהיר ובהתאמה גבוהה מאד לתפקיד? בין אם אתם מחפשים עובדים, השמת בכירים, השמה להייטק, או גיוס עובדים מכל תחום ובין אם אתם מחפשים לעצמכם את הנתיב החדש למשרה הנחשקת החדשה שלכם- בקרן אדם תזכו ליחס אישי, להתאמה מהירה לתפקיד החדש, לאבחון מהיר ומדויק של הצרכים שלכם המעסיקים והמועמדים לעבודה כאחת. פנו כבר עכשיו: 09-7601439 וקבלו פרטים נוספים לשיטתנו הייחודית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב