דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עושים עם פרעושים 

מאת    [ 09/09/2014 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 3451 פעמים ]

מגרד לו להתגרד? – מה עושים עם פרעושים

הם משגעים את הקטנים שלנו, הם משגעים אותנו, הם הופכים את הקיץ לעונה מציקה בעבור כלבינו ויכולים להיות מטרידים אמיתיים. אמנם גודלם אינו עולה על מילימטר אחד קטן אבל הקופצנות והעוקצנות, מציצת הדם ויכולת ההתרבות של הפרעושים הן תכונות הממקמות אותן ברשימת המטרידים המעצבנים ביותר. לקראת עונת הקיץ ובכלל – אנחנו במולי חיות מחמד בתור בעלי מספרה לכלבים רואים לא מעט מקרים. לפיכך בחרנו להביא אליכם את כל המידע שחשוב לדעת על פרעושים. אז איך מתמודדים עם פרעושים בכלבים וחתולים?

חשוב לדעת כי יש סיבות טובות להישרדותם המתמשכת של הפרעושים. הפרעושים משתייכים לזן החרקים ומתחילים את חייהם כביצה הבוקעת להיות זחל, גולם ופרעוש בוגר הפרעוש יכול להישאר במצב הגולם אפילו כמה חודשים עוד לפני שבוקע! לפיכך יכול הפרעוש לחיות על פרוותו של כלבכם לא מעט זמן ברצף בלי שתשימו לב כלל. בתור יצור שקיים כבר 60 מיליון שנה, לא נראה כי הפרעושים עומדים להיעלם מהנוף בקרוב. פתרון אפשרי אח הוא מספרה לחתולים ללא טשטוש והרדמה, אולם כמובן שישנם פתרונות נוספים ואפשרויות מניעה.

למעשה, הפרעושים שאתם רואים על יקירכם מהווים רק חמישית מהכמות האמיתית שיש סביבכם. לפיכך טיפול בכלב בכל מספרה לכלבים או בבית אינו מספיק ויש צורך בטיפול מקיף הכולל את האזור כולו. רבים מאמינים כי טיפול בפרעושים מצריך התמקדות בכלב עצמו אולם למעשה, ללא טיפול סביבתי, רוב הסיכויים הם כי הפרעושים ישובו לדור בפרוותו של כלב או החתול בתוך זמן קצר. ניתן לטפל בפרעושים באמצעות מספרה לכלבים או מספרה לחתולים ללא טשטוש והרדמה.

פרעושה אחת מטילה במהלך חייה לא פחות מ- 300-400 ביצים! יחד עם זאת, רק מחצית מהם יבקעו בהצלחה כאשר חלק יפלו אל הקרקע ולא יחיו.  הפרעושים שכן יזכו לחיות בפרוות כלבכם יוכלו להעביר מחלות ולהפיץ בכלבכם תולעים, אלרגיות ואפילו טטנוס. זאת, במקרה ולא יטופלו בהקדם האפשרי. לפיכך אין להשתהות עם הטיפול בפרעושים ואין לדחות אותו בל ייגרם לכלבכם נזק רציני! יש להזמין ביקור אצל מספרה לכלבים בהקדם האפשרי. כיום ישנם טיפולים אפקטיביים ביותר בטווח הזמן המידי, המעניקים חופש מתחושת גרד וממחלות אפשריות עתידיות.

אופן הטיפול בפרעושים

על מנת להיפטר מהפרעושים בהקדם המידי חשוב לטפל בכלבכם היקר אחת לארבעה שבועות. הטיפול האיכותי ביותר לכלבים וחתולים כפי שאנו עדים במולי חיות מחמד הוא טיפול באמצעות אמפולות המגיעות ישירות אל תוך מחזור הדם ובנוסף – קולר להתמודדות המשכית עם הפרעושים (אותו ניתן לרכוש בכל מספרה לכלבים). גיליתם אמפולה איכותית שמתאימה לכם ועובדת עבורכם? אל תחליפו אותה. תודות לחידושים הקיימים בתחום ניתן למצוא ללא הרף אמפולות חדשות ושיטות איכותיות למיגור הפרעושים.

טיפולים חדשניים בשוק

החידושים השונים הקיימים בשוק מאפשרים לכלב ולחתול ליהנות מחופש מפרעושים ולכם – מפתרונות ירוקים. Skudo-pet, למשל, הינו מכשיר הנתלה על הצוואר ומפיץ אות קולי המרחיק את הפרעושים. אנחנו במולי חיות מחמד מכירים לא מעט מלכודות טבעיות לפרעושים שאינן כוללות כימיקלים כלל ויעילה לבתים סגורים. במקביל, רצוי לערוך טיפול מקצועי של מספרה לחתולים ללא טשטוש והרדמה.

טיפול היקפי

רבים מהורי הכלבים הלוקים בפרעושים מגיעים אלינו אובדי עצות, לאחר שניסו כבר את כל הפתרונות האפשריים ועדיין לא מוצאים את הדרך המתאימה להתמודד עם הפרעושים. השאלה הראשונה שנשאל את המתלוננים בחנות היא (נו? מנחשים?) האם טיפלתם גם בסביבת הכלב? כביסה של כל המצעים בהם נעשה שימוש, ריסוס סביבתי שאינו פוגע בכלב ושאיבת אבק – אפילו יומיומית מתחייבת כדי להרחיק לחלוטין את הפרעושים הקטנים.

אם אתם נתקלים בבעיות נוספות, אתם תמיד יכולים לפנות אלינו במולי חיות מחמד ולקבל את המענה המושלם לצרכיכם. נתראה בחנות!

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד והשהייה במחיצתה תהווה עם כייף ואהבה ללמציאת פתרונות לבעיות שצצות ,,, כנסו לאתר למתן טיפים   http://www.dogs-cats.co.il/ ;  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה וכל זה מתוך אהבה במתן פתרונות ועצות חכנות מנסיוני  העשיר אשמח לתת לך  לשאלות וליעוץ ניתן להתקשר 03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב