דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחירון צמיגים 

מאת    [ 31/08/2014 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2962 פעמים ]

על פי תקנות משרד התחבורה כל יצרן או יבואן צמיגים חייב על פי חוק לפרסם מחירון צמיגים. על פי תקנות אלה על משווקי הצמיגים אסור למכור לצרכן במחיר גבוה יותר מאשר כתוב במחירון צמיגים של היבואן. על פניו נשמע הדבר כחוק המגן על הצרכן אך יש הטוענים כי המחירים גבוהים בצורה פיקטיבית ולאחר מכן הצרכן מקבל הנחה ונותנים לו את האשליה של הנחה משמעותית המגיעה לעיתים לחמישים אחוז ממחירון צמיגים של היבואן.

באופן דומה פנצ'ריות רבות עורכות מבצעים על קניית צמיגים, למשל קנה שלושה צמיגים והרביעי בחינם. גם מבצעים אלה במקרים רבים הם אשלייה פיקטיבית. הסיבה לכך שהם מבוססים מראש על מחיר היבואן הגבוה ולמעשה ניתן להשיג אותם בשוק במחיר נמוך יותר. מבצע של שלוש + אחד שקול לעשרים וחמישה אחוזי הנחה, לא משנה מה יהיה מחיר הצמיג, תמיד ישאר אותו היחס. אז כאשר מציעים לכם מבצע של 3+1 בעצם מציעים לכם 25 אחוזי הנחה בשעה שתוכלו להשיג את הצמיגים בחמישים אחוז.

לא כל נקודות המכירה של הצמיגים מנצלות לרעה את המחירון צמיגים ועושות מניפולציות על הצרכן. פאנצ'ריות רבות מפרסמות מחיר הוגן. זוהי הסיבה מדוע חייבים לעשות סקר שוק ולהיות מודעים למחירון צמיגים של היבואן. מחירון צמיגים יספק לכם קנה מידה של מחירים, תדעו שהמחיר האמיתי הוא בערך חצי ממה שרשום במחירון היבואן. כאשר אתם מעוניינים לרכוש צמיגים לרכב יש לעשות את זה בשני שלבים, ראשית בירור פרטי הצמיג המתאים עבורכם כפי שרשום ברישיון הרכב או חוברת היצרן. שנית סקר שוק, אין צורך להתחיל להתרוצץ בין פאנצ'ריות; ניתן לעשות זאת בטלפון ובעזרת רשת האינטרנט המלאה באתרים של מוכרי צמיגים. השוו מחירים בין מותגים שונים בעלי אותם מאפיינים ובין מחירים של אותם המותגים בין ספקים שונים. רק אם תקחו את היוזמה והאחריות לידיים שלכם תוכלו להיות בטוחים שלא יעבדו עליכם. אל תתרגשו משמחה כאשר המוכר מציג לכם את מחיר היבואן ומציע 50 אחוז הנחה. אם קראתם מאמר זה אז אתם כבר יודעים למה הוא עושה זאת. כל שעליכם לעשות הוא להשוות בין המחיר הסופי ( צמיגים מחירון כולל הנחה) שהמוכר מציע לכם, לעומת המחיר הסופי במקומות אחרים. גם אם מציעים לכם מבצעים של אחד פלוס אחד פשוט תבדקו כמה אתם משלמים בסופו של דבר פר צמיג.

וכמה מילים אחרונות לגבי בטיחות. צמיגים זה בטיחות, זה החיים שלכם וזה גם החיים של אחרים. צמיג לא תקין זה מסוכן ויש להחליפו באופן מיידי. היזהרו אם יציעו לכם צמיגים זולים ממותגים לא ידועים, תוכלו לברר במשרד התחבורה אם אלו צמיגים מורשים בעלי תקנים מתאימים (אל תתרגשו אם הוטבע תקן על הצמיג, הסינים יטביעו מה שתבקשו). לכן כאשר קונים צמיגים יש עוד דברים שצריך לקחת בחשבון מלבד המחיר הרשום במחירון צמיגים.

צמיגים צמיגים לרכב טיירדיל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב