דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טלמרקטינג מהבית - למי נועד ומהם יתרונותיו וחסרונותיו? 

מאת    [ 28/08/2014 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 3803 פעמים ]

טלמרקטינג מהבית – מה זה ?

כיום יותר ויותר אנשים "מוותרים" על העמידה בפקקים ארוכים, נסיעות יקרות וארוכות למשרד וגם מחפשים עבודה עצמאית, בלי "בוס על הראש" ובלי לעזוב את הבית. טלמרקטינג מהבית הנו פתרון טוב ונגיש עבור אנשים רבים המחפשים עבודה מהבית באופן עצמאי, ללא תלות במנהלים ובשעות עבודה קשיחות.

טלמרקטינג מהבית הנו עבודה עבור חברה מסחרית כלשהי המשווקת מוצרים או שירותים, כאשר תפקיד אישאשת הטלמרקטינג הנו ליצור קשר טלפוני עם לקוחות אפשריים של אותה חברה, להציע את מוצריה או שירותיה, ולנסות "לסגור עיסקה" עמם.

רבים מתבלבלים בין המונחים טלמרקטינג והמונח טלמיטינג. ההבדל הנו שבעוד מטרת הטלמרקטינג היא מכירת המוצר או השירות, מטרת הטלמיטינג הנה תיאום פגישות עסקיות בין נציג החברה המסחרית לבין לקוחות אפשריים. ישנן בשוק חברות טלמיטינג המתמחות בתחום הטלמיטינג לעסקים, ויוצרות הזדמנויות מכירה בדמות פגישות עבודה רלוונטיות בין נציגי החברות לבין לקוחות אפשריים להן.  

למי מתאים במיוחד טלמרקטינג מהבית - ולמי אינו מתאים?

טלמרקטינג מהבית מתאים במיוחד לאימהות אחרי לידה, או לאימהות לילדים קטנים, שאינן רוצות לעזוב את הילדים ליום עבודה ארוך במשרד. טלמרקטינג מהבית מתאים גם לסטודנטים, לכאלו המחפשים השלמת הכנסתם, לאימהות לילדים בוגרים ובעצם טלמרקטינג מהבית מהווה פתרון לקהלים גדולים של מחפשי עבודה המעוניינים בעבודה עצמאית מבלי לעזוב את נוחות הבית.  

טלמרקטינג מהבית אינו מתאים לאנשים האוהבים ורגילים לעבוד בצוות ולכאלו שאוהבים להיות בחברתם של אנשים אחרים במרבית שעות עבודתם. לסוג אנשים כאלו מתאימה מאד העבודה במשרד בחברת עובדים אחרים ובאינטגרציה מרובה עמם, ולכן עבודת טלמרקטינג מהבית לא תתאים להם כלל.

יתרונות וחסרונות של ביצוע טלמרקטינג מהבית

יתרונות ביצוע טלמרקטינג מהבית רבים: עבודה עצמאית מאד, ללא בקרה ופיקוח של מנהלים, עבודה המתבצעת בימים ובשעות גמישות המאפשרות לו"ז גמיש, וארגון  "חיים של אחרי העבודה", עיסוק בתחביבים, שילוב עם עיסוק נוסף, וכו.

החיסרון המרכזי של  העיסוק בטלמרקטינג מהבית מאידך הינם העבודה על בסיס הצלחה בלבד, כלומר: רוב המעסיקים בתחום הטלמרקטינג המעסיקים עובדים מהבית מתגמלים העובדים על בסיס של הצלחתם בטלמרקטינג, במתכונת: "לא מכרת- לא תוגמלת". מכך נובע אי יציבות בשכר, המושפעת מהיכולת האישית במכירה של איש או אשת הטלמרקטינג, וכן מנתונים סובייקטיביים כגון מצב המשק, המצב הביטחוני בארץ וכו.

 

 

יאיר אבני, MBA בעלים של "מחוץ לקופסה" - שירותי שיווק ביצועיים לעסקים קטנים ובינוניים: *ליווי עסקי וייעוץ שיווקי * שירותי טלמיטינג - תיאום פגישות לעסקים * מועדוני לקוחות אינטרנטיים - הקמה וניהול * סדנאות אישיות למינוף פעילות עסקים דרך האינטרנט * מחקרי שוק וביצוע סקרי שביעות רצון לקוחות * מינוף נוכחות אינטרנטית וכתיבה שיווקית מניבה לקבלת מדריך בחינם- איך לקדם מכירות ורווחים בעסק שלכם בחינם- לחצו על הקישור והירשמו כעת בתחתית הדף:http://www.box87.co.il/he/    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב