דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבצע פינוי דירה מירושות ועזבונות בלי להזיע ובחינם? 

מאת    [ 27/08/2014 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2953 פעמים ]

ההתמודדות עם אדם קרוב ששכלנו אינה קלה, על אחת כמה וכמה אם אנו נדרשים להתמודד גם עם עזבונות שהותירו אחריהם לטיפולנו. עזבונות אגורים בתוך דירה שמסמלת יותר מכל את חייהם. ההיפרדות מן החפצים, העיסוק בהם, המיון והאריזה יכולים להיות קשים מנשוא, אך ניתן להתמודד עם פינוי דירה מירושות ועזבונות באופן פרקטי ויעיל הרבה יותר.

פנייה לחברת פינוי מקצועית שתבצע עבורכם את משימה

חברות מקצועיות יכולות להעניק לכם שירות נפלא של פינוי דירה בזריזות וביעילות בפריסה ארצית. ראשית מומחה פינוי יגיע לדירה המיועדת לפינוי לשם מתן ייעוץ ראשוני חינם – במהלכו יסביר על התהליך שתעברו, על הטיפול בחפצים לאחר הפינוי, יעניק לכם הצעת מחיר וכל שנותר הוא לקבוע את המועד המתאים לביצוע המשימה. הליך הפינוי בדרך כלל ייעשה בעלות סימבולית ולא פעם בחינם לגמרי – זאת היות וחלק מן החפצים יכולים להימכר בין אם כיד שנייה או למרכזי מחזור. מיותר לציין כי טרם הפינוי ייעשה מיון דקדקני על מנת לוודא מהם החפצים שיכולים להתפנות ועל מה לא תרצו לוותר. חברות הפינוי יפנו את כל סוגי החפצים – החל מכלים, מצעים, ריהוט, ביגוד, ארונות מטבח ומקלחת, דרך תכשיטים וכלה במכשירי חשמל אשר יצאו משימוש. כך תוכלו להישאר עם דירה פנויה לגמרי, להשכרה, לשיפוץ או לכל צורך אחר, וחשוב מכל ללא המעמסה הנפשית שבפינוי דירה של קרוב שאיננו עוד בחיים.

כיצד מתנהל יום הפינוי?

ביום הפינוי, צוות מקצועי יגיע אל הדירה, יארוז את הפריטים הקטנים בארגזים, יפרק באמצעות ציוד מתאים את הרהיטים הגדולים, יגיע עם כלי שינוע מתאימים כולל מנוף בעת הצורך ויסיים את תהליך הפינוי תוך שעות ספורות. אם לא מתחשק לכם להשקיע בניקיון הדירה, הרי שמיעוט מחברות הפינוי המקצועיות אף יספקו לכם גם שירותי ניקיון וחיטוי בתום פינוי דירות מירושות ועזבונות – והנה לכם הליך פינוי שהושלם מבלי להזיע וללא השקעה.

מה קורה לאחר פינוי דירה עם החפצים מן הירושה?

רבים החפצים אשר יגיעו לנזקקים בין אם דרך עמותות או באופן ישיר. חפצים שניתנים למחזור יגיעו אל מרכזי מחזור מסודרים, אחרים יימכרו כיד שנייה והשאריות ימצאו את דרכם אל אתרי פסולת מאושרים. כך שלא רק שאתם מקלים על עצמכם נפשית ופיזית בפנייה אל חברות פינוי דירה ומחסנים, אלא אף מסייעים למחזור הגלובאלי ודואגים שהנזקקים ייהנו מן היתר. 

מרכז הפינוי החברה המובילה בישראל - פינוי דירה, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי תכולות, פינוי ירושות ועזבונות - במרכז הפינוי, שומרים על חוק שמירת הניקיון ועוזרים למיחזור הגלובלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב