דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספסלים 

מאת    [ 24/08/2014 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 83955 פעמים ]

ספסלים הם פריט ריהוט המיועד לישיבה. בשונה מכיסאות ספסלים נועדו למספר אנשים בו זמנית. באופן מסורתי ספסלים עשויים עץ אך לאו דווקא, ישנם ספסלים ממתכת, אבן, בטון וחומרים סינטטיים. ספסלים נמצאים בשימוש פנימי וחיצוני אך בדרך כלל אנו מזהים ספסלים בתור פריט ריהוט של המרחב הציבורי; למשל ברחוב או בפארק הציבורי.  למרות הדימוי של ספסל כרהיט רחוב ברצוני להראות לכם שספסלים יכולים להיות פריט ריהוט שימושי וייחודי גם במרחב הפרטי.  להלן מספר סוגי ספסלים אשר יכולים להשתלב היטב בעיצוב הבית.

ספסל לחדר השינה – מעצבים רבים נוהגים למקם ספסלים אל מול המיטה. לספל בחדר השינה יש מספר יתרונות, ראשית זהו אלמנט דקורטיבי נוסף המשתלב עם העיצוב הכללי של החדר. שנית, ספסלים בחדר השינה יכולים להיות שימושיים ונוחים מאוד, למשל כאשר מתלבשים או נועלים נעליים. שלישית, עיצובים מתוחכמים משלבים ספסלים עם שטח איחסון.

ספסל איחסון – כמו שהוזכר למעלה, ישנם עיצובים מתוחכמים המשלבים ספסלים עם שטח איחסון. לעיתים בדמות מגירות בתחתית הספסל ולעיתים בדמות קופסה כאשר כריות הספסל הן החיפוי. ישנם עיצובים שונים של ספסלים המשמשים גם לאיחסון. ספסל מסוג זה הוא פונקציונאלי מאוד ומתאים לכל חדרי הבית, לרבות חדר הילדים שם הוא יכול להיות שימושי במיוחד. הילדים יוכלו להשתמש בו בתור שטח איחסון עבור הצעצועים.

ספסל כניסה ביתי – ספסל המתאים בעיקר לרחבת הכניסה לבית. ישנם ספסלים הבנויים כחלק מפריט ריהוט גדול יותר המציע פונקציות נוספות של איחסון. ספסלים מסוג זה, במקרים רבים, משתלבים עם מתלים לכובעים ומעילים.

ספסלי טלפון – ספסלי טלפון הם ספסלים אשר נועדו לישיבה בזמן שמשוחחים בטלפון. נכון היום לכולנו יש טלפון נייד ואפשר לדבר מכל מקום אבל לפני שנים לא רבות הטלפון הביתי היא מקובע במקום אחד. ספסלים לטלפון בד"כ מכילים עמדה מיוחדת למכשיר הטלפון ואף מגירת איחסון אשר יכולה לשמש לכלי כתיבה ופנקס טלפונים.

ספסל מטבח -  ספסלי מטבח הם ספסלים המשתלבים בפינת אוכל קטנה, משפחתית ואינטימית במטבח. ניתן לשלבים לצד כיסאות רגילים ושולחן כמובן. קחו בחשבון בעת בחירת הספסל את החומרים שמהם הוא עשוי, רצוי משהו שניתן לניקוי בקלות מכיוון שבמטבח יש לו סיכוי רב להתלכלך.

ספסלי גינה ופטיו -  ספסלים לגינה או לפטיו הם אלמנט דקורטיבי מעולה לגינה וגם שימושי מאוד. בשונה מהספסלים הפנים ביתיים, ספסלי גינה הם עמידים לגשם ולתנאי מזג האוויר שבחוץ. הספלים ממוקמים בדרך כלל במקום המשקיף לנוף או לפינה היפה ביותר בגינה הביתית. הם שימושים מאוד למשפחה ולאירוח.

כפי שראיתם, ספסלים הם לא רק רהיט רחוב שהעייריה ממקמת בפארק הציבורי או בטיילת. ספסלים הם דבר שימושי מאוד במרחב הביתי וגם אלמנט עיצובי מרענן. היצע החומרים הרב מאפשר מגוון אפשרויות של עיצוב לספסלים עבור הבית והגינה.

outdoordesign ספסלים, ריהוט רחוב, ריהוט גן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב