דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי יטה יותר לשמור על המשקל רצוי, העצמי המוערך או העצמי הלא מוערך? 

מאת    [ 14/08/2014 ]

מילים במאמר: 591   [ נצפה 3160 פעמים ]

אם אתה מאמין שקשה לרדת במשקל ולשמור עליו משום שחסר לך משהו, כמו משמעת, כוח רצון, או סתם שכל ישר, המאמצים שלך יבואו מבושה של מה שאתה, ולא מערך בריאותך והרווח שלך.

כאשר הבושה מתישה, מסיחה את הדעת, מבלבלת, או מכרעת, כפי שהיא עושה תמיד, הטבע אנושי גורם לנו לחזור למוכר, שדורש הרבה פחות אנרגיה נפשית. כלומר, הרגלי אכילה ישנים. הבעיה שלך בהגעה ושמירה על המשקל הרצוי אינה נגרמת בשל כשלים אישיים. יש לך הרבה משמעת - עברת כל כך הרבה צרות שוב ושוב על מנת לרדת במשקל. בהחלט יש לך כוח רצון, אחרת לא היית ממשיך לנסות אחר כל כישלון. הבעיה היא אינה בך, אלא בתוכניות לירידה במשקל, שגורמות לך להיכשל. אין תכנית בקרת משקל שיכולה להצליח על ידי שליטת התודעה שלכם עם אוכל ומשקל. זה למעשה מגדיל את הדחף הלא מודע לאוכל.

הגדרת "מטרות" לירידה במשקל גורמת לך להיכשל בטווח הארוך. במילים אחרות, אתה מרוויח פעם ומפסיד פעם. בטווח הארוך, ניצחון והפסד אפילו החוצה ולשים אותך בחזרה במשקל המקורי שלך, אם לא גבוה יותר. תכנית בקרת משקל אינה יכולה להצליח, אלא אם היא עוזרת לך להסדיר את הליבה הכואבת שגורמת לך לאכול יותר מדי. תכנית מוצלחת חייבת לפתח תגובה מותנית להסדרת האכילה באופן אוטומטי. אחרת, אתה צריך לעשות את הכמעט בלתי אפשרי: "לעצור ולחשוב על זה", כאשר אתה נסחף בזמן אכילה.חשוב לציין, כאשר נעזרים במאמן כושר אישי אחד הדברים שמתמקדים בהם הוא שינוי הרגלי תזונה לאורח חיים בריא.

אם אכילה על בסיס ערך, אתה מפסיק לחשוב כל כך הרבה על משקל ומתחיל להסתכל על עצמך ועל אחרים עם יותר חמלה. במקום לייצר מטרות, אתה יוצר ערך רב יותר בחייך. אתה מעריך את עצמך יותר, דבר שבאופן אוטומטי גורם לך להעריך את בריאותך ורווחתך. אתה לומד להניע את עצמך עם "גמילות חסדים", במיוחד כאשר מצבך מורע. (מי נוטה יותר לחזור על טעויות, מי שמענישים את עצמם באשמה או בבושה או אלה שמעריכים את עצמם?)

אכילה עם חמלה גורמת לאכילה בבסיס ערך להתרחש עם הדחף לאוכל. רפלקס הערך יניע כל מה שאתה עושה, כולל צריכת מזון. התחל את האכילה לפי ערך עם רשימה של חמישה "מעשי חסד" אותם תעשה לעצמך כאשר יש לך נסיגה זמנית של אכילת יתר. המטרה היא לשנות את המוטיבציה לאכילה, מהימנעות הליבה הכואבת אל חוויה של ליבת הערך. בהכנת הרשימה, חשוב על מה שיעזור לך לאכול עם ערך הליבה בפעם הבאה.1.2.3.4.5.

עם אכילה בעזרת ערכי ליבה, אתה לומד לצפות בליבות שלך בחמלה, וכאשר הן מתרחשות, לחפש את אור ליבת הערך. לאור זה, הנובע ממעמקים, אתה לא צריך לדאוג ל"ניהול" משקלך. ערך הליבה שלך יעשה זאת בשבילך. ערך הליבה גורם לנו להיות ראויים על ידי הנעתנו לקבל, להעריך, לאהוב, והכי חשוב, להרגיש חמלה עצמית וכלפי אחרים.בריאות ורווחה תלויה הרבה יותר בכמה אנו מעריכים יותר מכמה אנו מוערכים, למרות שאנחנו הרבה יותר רגישים לאחרון. אתה בטח מודע היטב לפעמים בחייך כאשר לא הרגשת מוערך במערכות יחסים בעבודה או בבית. מה שלא שמת לב אליהם היו הרגעים בהם אתה מוערך הרבה פחות.

הנה מבחן קטן כדי להראות את כוחו של הערך. הכן רשימה של התכונות שאתה מאמין שגורמות לאדם להיות ראוי לאהבה. רק חשוב על אנשים שאתה מאמין שהם באמת ראויים לאהבה, ורשום את התכונות הטובות ביותר שלהם. 1.2.3.4.5. הרשימה שלך מורכבת מהיבטים שונים של חמלה. תיארת אדם מקבל, מעריך ואוהב, מישהו עם השקעה רגשית באחרים, ולא רק בעצמו. תיארת מישהו רחום. כאשר אתה מרגיש חמלה כלפי עצמך וכלפי אחרים, אתה לא יכול להרגיש כאב ליבה ואין לך דחף לאכול יותר מדי.

במקביל לבניית ערכי תזונה נכונים חשוב להקפיד על פעילות ספורטיבית בין אם בהליכה בפארק או בחדר כושר קרוב למקום מגורייכם.

חברת שייפוואן - מאמני כושר אישי בפריסה ארצית שולחים מאמן כושר אישי עד הבית או לכל מקום אחר בזמן ובמקום המתאימים לכם לאימון כושר מהנה ומקצועי עם כל הציוד הנדרש, שייפוואן גם עוסקת בהקמת חדר כושר ובהפעלת חדר כושר ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים, ניתן למצוא טיפים למאמני כושר ולמדריכי כושר באתר | אנו ממליצים לכל מי שעוסק בספורט ורוצה לרדת במשקל להיעזר בתפריט ומאוזנת בכדי להגיע לתוצאות טובות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב