דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול משפחות אתגרי במדינות מעבר לים 

מאת    [ 07/08/2014 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 1856 פעמים ]

כל משפחה צריכה להשקיע בזמן האיכות שלה עם עצמה ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות כן היא באמצעות טיולי שטח במדינות מעבר לים. בטיולי השטח הללו יש למשפחה מסגרת זמן מאוד מוגדרת שבהלכה עומדים בפני בני המשפחה אתגרים לא פשוטים של חיים ביחד ללא הפרעות של מחשבים, פלאפונים, טלוויזיה ועוד. טיולי שטח בחו"ל הם לרוב טיולים מאוד מאתגרים ומהנים כאחד. מכיוון שמדובר בזמן איכות שבו כל המשפחה מטייל ביחד, ניתן לשלב גם טיולי קייקים, רכיבות סוסים וכמובן להתנייד כל הזמן באמצעות ג'יפים. את טיולי הג'יפים ניתן לסגור עוד מהארץ באמצעות חברות המציעות את טיולי השטח המאורגנים בחו"ל וכיום היעדים שאליהם מכוונות החברות הללו מדהימים ביופיים וחלקם אף מתגלים לאיטם רק בשנים האחרונות.


זמן איכות משפחתי
היום לא פשוט למצוא זמן איכות משפחתי וכדי שכל המשפחה תהיה ממוקדת בכך, יש לרכז את כל המשאבים כדי ליצור את זמן האיכות המדובר. מי שרוצה יכול לארגן לעצמו טיול אתגרי בחו"ל באופן עצמאי, אולם הדבר דורש תכנון לוגיסטי מאוד לא פשוט. לכן, ההמלצה היא דווקא למצוא חברה המוציאה טיולי שטח אתגריים ברחבי העולם ולרכוש את אחת החבילות עבור המשפחה. לא מדובר בטילים זולים יותר, שכן הלוגיסטיקה היא בהחלט ראויה לשמה ולמחירים, אך זמן איכות משפחתי לא בהכרח יכול להימדד רק בסכומי הכסף שצריך להוציא כדי שייצא לפועל. לכל משפחה יש את הדרך שבה היא אוהבת לבלות ביחד והאמת היא שלא משנה אם מדובר במשפחה שאוהבת לטייל בארץ ויוצאת בכל שבוע לחרוש את שבילה ובין אם מדובר במשפחה שאוהבת נורא מלונות הכל כלול, יש לטיולי השטח בחו"ל את האווירה המתבקשת, שמשלבת גם בין טיול קלאסי במדינת יעד ביבשת אחרת, גם חוויה של נופים ואטרקציות קולינאריות וגם בין לינה במקומות נוחים לאחר נהיגת שטח יום יומית.


המשפחה יודעת מה היא צריכה
טיולי שטח בחו"ל יכולים להיות כל מה שהמשפחה צריכה וזאת לאחר שאנו מבינים כי לכל משפחה יש צורך אחר. דבר אחד כמעט בטוח והוא שלכל משפחה יש מעט זמן פנוי לבלות ביחד, בניגוד לאידיאל שהמשפחה רוצה ושואפת אליו. לעיתים מה שמהמשפחה צריכה זה זמן מוגר שבו כולם נמצאים באות והמצב, כמו טיל שטח בחול, ומה שהמשפחה צריכה זה משימות אתגריות שיאחדו את כל בני המשפחה תחת אותם סיפורים שיסופרו לאורך שנים. יתרה מכך, היום אנו חיים בעידן הדיגיטאלי ומספר התמונות שמצולמות בכל טיול ובכל אירוע משפחתי הוא אדיר ואין מניעה לצלם כל רגע וכל אירוע מכמה זוויות, כדי להשביח את הסיפורים. נקודה חשובה לציון היא שמשפחה שאוהבת גם את טיולי השטח הללו יכולה להפוך אותם למסורת ואפשר תמיד לשלב בין טיולי ג'יפים בגיאורגיה בשנה אחת ובין טיולי אופניים באלפים השוויצריים בשנה אחרת.


כולם מרוויחים
זו לא קלישאה לומר שמטיולי שטח כאלה כל משפחה מרוויחה. אמנם לא תמיד מדובר על הקלות של הנהיגה או הנסיעה בתוואי שטח קופצני ולא תמיד כולם רוצים לקום מוקדם בבוקר כדי להספיק לראות זריחה במקום מסוים, או שלא תמיד לכולם נוח הקור השורר בשרשראות ההרים הבלקניים, אולם בסופו ושל דבר, הרווח הוא של כולם וזמן האיכות המשפחתי הוא מה שחשוב. חשוב גם לציין כי כל משפחה מעצבת לעצמה את זמן האיכות, אבל מי לא היה רוצה לנסות משהו חדש, טיול מרענן ומעניין, מאתגר ובעל איכות והוספת ערך מוסף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב