דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצות איפור לנשים 

מאת    [ 07/08/2014 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2696 פעמים ]

תחום האיפור מתחדש ושתדרג עם הזמן. ישנם מומחים בכל העולם, וגם כאן בישראל, שעובדים כל הזמן על טכניקות ויכולות איפור חדשות. מכיוון שיש כל כך הרבה חומר בתחום וכנראה שאין לכם זמן להירשם  וללמוד את רזי המקצוע שמלמדים בסדנאות איפור שונות בארץ או שמתמקדים עליהם במהלך קורס איפור בצפון. לכן, איגדנו לכן מספר עצות איפור ממומחים שונים ברחבי העולם.

1. אם את סובלת מבעיית אקנה את יכולה לבצע סוג של "הסוואה" של הפצעונים בעור. במקרה כזה יש להניח קונסילר בצבע צהוב. למה? בגלל שהוא מנטרל את האדמומיות שנוצרת על העור. הברשה קלה של קונסילר בגוון צהבהב יעלים את העור הבעייתי במהירות.

2. כדי לקבל עור פנים רענן וחלק, יש להניח את בסיס האיפור על כל הפנים, ואז להשתמש במטלית יבשה ולנגב את  כל הלחיים. טכניקה זו מאפשרת להעניק לפנים שלך שכבת הסומק מבלי שהדבר ייראה מזויף. זוהי טכניקה שמבטאת את המנטרה של "להיות עם ולהיראות בלי".

3. טפלי בעור שלך. שתי הרבה מים והניחי קרם פנים כל לילה לפני השינה. עור לח הוא עור בריא שסובל פחות מבעיות כתוצאה מהנחת איפור. אם העור שלנו לח ומטופח פחות תסבלי מרגישות עורית עקב איפור.

4. לקבלת ריסים ארוכים ויפים, ויש לוודא שהמסקרה שאתן משתמשות בה היא חדשה, עד לחודש. מסקרה טרייה מחליקה קל יותר על הריסים ולא מתקלפת. יש להבריש את המסקרה בבסיס הריסים בתנועה החוצה וכלפי מעלה. הטריק לריסים טבעיים וסקסיים הוא לקבל עובי של ריסים לתוך הבסיס של הריסים המתחדד באופן טבעי עד הקצה, בניגוד לקצוות מסקרה עבים.  

5. עיגולים שחורים מתחת לעיניים יכולים לגרום לך להראות עייפה. כדי לקבל מבט ערני מרחי כל לילה על האזור תחת העין קרם עיניים שנספג מהר בעור, לחות מתחת לעיניים תאפשר למוצרי האיפור להיות מונחים בצורה חלקה. בנוסף יש תמיד להשתמש בצבע בהיר בשתי דרגות מעל בהירות צבע העור שלכן, על מנת להתמודד עם האזורים הכהים מתחת לעיניים.

6. אין דבר יותר מפתה או נשי מאשר שפתיים אדומות מודגשות. שפתיים אדומות או בשמן המקצועי "שפתיים חמות" הן תמיד מקרא סקסי שניתן להשתמש בו לכל אירוע, וגם ביום יום. על מנת להשיג את מראה השפתיים החמות יש להתחיל עם תוחם שפתיים חד מאוד, באותו גוון צבע אדום כמו שפתון שבחרת. כאשר אתן מניחות את התוחם חייכו כדי לתת לו לנוע בקלילות על השפתיים. לאחר התיחום של השפתיים יש לקחת מברשת שפתיים ולמלא את האזור המחותם, אזור השפתיים. אם יצאת מהגבולות יש לקחת קצת קונסילר במברשת קטנה ולתקן.

שש עצות אלו הם רק חלק מהטכניקות הקיימות בתחום האיפור והיופי. יש כל כך הרבה ידע ומידע שיכול לעזור לכן להשכיל עוד בתחום היופי. חשוב שכאשר אתן מנסות טכניקות חדשות להבין את שלבי הטכניקה ולהבין את ההשלכות שלה על מראה הפנים שלכן. זהו לא דבר קל ואם יש לכן אפשרות כדאי להתייעץ עם מאפר מקצועי, אדם שעבר הכשרה של סדנאות איפור או קורס איפור בצפון או השלמות בבתי ספר לאיפור ברחבי הארץ.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב