דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקול כייצוג הולוגרפי של העצמי האמיתי 

מאת    [ 05/08/2014 ]

מילים במאמר: 867   [ נצפה 2422 פעמים ]

המשימה של מציאת הקול הפנימי מקבלת משמעות חדשה כשחושבים על הרעיון שהקול שלנו הוא ייצוג הולוגרפי של כל מה שאנחנו מהווים באמת. דמיינו לכם עתיד שבו התדירות האישית שלנו, שמתבטאת בקול שלנו, תהיה סימן הזיהוי שלנו. עתיד שבו יעשה שימוש בחותם הביולוגי המצוי בקולנו כדי לשמור אותנו בריאים ומאוזנים רגשית. ויותר מזה - הביטוי של התדירות האישית תהיה המפתח ליצירת המציאות האישית.

 מלידה עד מוות אנו משתמשים בקולנו על מנת לבטא את צרכינו ורגשותינו. אולם, קיימות שכבות נוספות של מידע החבוי במילים שלנו. ככל שהתפתח האדם לאורך ההיסטוריה השפה הפכה להרמוניה מורכבת הבנויה במבנים יפיפיים האוצרים בתוכם משמעות ומאפשרים הבנה של עצמנו ושל אחרים, ברמה הפיזית וברמה הרוחנית.

 כל מה שקורה בגופנו מגיע אל המוח בצורה של תדירויות ביולוגיות שמקבלות משמעות ונושאות מידע חשוב מאד. הידע הזה מעורב ביצירת הקול האישי הייחודי שלנו, שבו אנו משתמשים כדי לתקשר עם הסביבה שלנו. אבל נראה כי בעת המודרנית איננו מודעים כמעט לידע הזה ואיננו יודעים לנצל אותו. האם שכח המין האנושי, או אולי אולץ לשכוח, את יכולתנו ללמוד על עצמנו ועל האחרים משמיעת קולם בלבד?

 לאחרונה הולכת וגוברת ההתעניינות ביכולות המיוחדות של האדם ליצור את מציאות חייו. בני האדם מתחילים לשאול שאלות: האם לאורך ההיסטוריה דאג מישהו להשכיח מאיתנו את יכולתנו לברוא את חיינו בעצמנו? האם היכולת ליצור את המציאות ולעצב את חיינו היא תכונה טבעית של רוח האדם? האם אנו יכולים בפשטות להשתמש בצלילים כדי לברוא עולם, ממש כשם שעשה הבורא הראשון?

 הצלחתם של סרטים העוסקים בנושא של היכולת שלנו לבקש ולקבל מעידה שאנחנו הולכים והופכים מוכנים לקבל את העובדה שיש לנו כוח ליצור את מציאותינו בעצמנו. אולם המודעות לכוח הפוטנציאלי הזה מעוררת שאלות - האם בגרנו מספיק כדי לקבל את שפע האפשרויות שהכוח הזה מעניק לנו ולהשתמש בו בצורה בוגרת? האם אנשים באמת יודעים מה הם באמת רוצים, עמוק בפנים, מתחת לכל השכבות של נורמות, התניות של חינוך, השפעה של פרסומות, לחץ חברתי ומה ש"צריך" לעשות?

 ועוד שאלות מתעוררות באשר למגבלות המוסריות שבשימוש בכוח כזה: האם להשתוקק לרכושו של השכן היא זכותנו הטבעית או שזהו דחף המעיד על חוסר כבוד בסיסי? האם אפשרי שאני וחברי נתפלל לקבל בדיוק אותו דבר? ואם כן, למי תהיה זכות קדימה?  איך יכול האדם ליצור את מציאות חייו על ידי כוונה, תפילה ומחשבה מבלי להפריע לרצונו של האחר ומבלי שהאחר יפריע לו ליצור את מציאותו?

 מורים רוחניים לאורך ההיסטוריה חזרו ואמרו כי יש לנו את הכוח להיות מי שאנו רוצים ולקבל את מה שאנו מבקשים. האם יתכן שהעולם מתוכנן בצורה מושלמת ואילו רק ידענו בדיוק מה אנו רוצים היינו יכולים לעצב את חיינו בהרמוניה עם רצונות האחרים, ללא כל הפרעה זה לזה? אבל איך נוכל לדעת מה אנחנו באמת רוצים מתחת לשכבות של צרכים שלעיתים קרובות מתבטאים כתאוות בצע?

 בזמן הזה הגענו למספר מסקנות ודאיות: אנו אכן יכולים למצוא את קולנו האמיתי. הקול הבוקע מאיתנו. שום דבר אינו נסתר מפניו. אנו יכולים להשתמש במילים כדי לשקר לעצמנו ולאחרים, אבל הקול עצמו אינו משקר. תוכנות מחשב המנתחות את דגימות הקול שלנו פותחו על מנת להעריך את התדירויות, המבנה וההרמוניות של הקול שלנו. בסיסי נתונים עצומים שנאספו עד כה מאפשרים לקבל מידע על מצבנו הבריאותי, על מי אנחנו מבחינה רגשית ועל הכוונות הנסתרות שלנו במעשינו היומיומיים. התדירויות החסרות שבקול חשובות בדיוק כמו התדירויות שנמצאות בו. הן מאפשרות לקבל מידע עצום עלינו, החל ממבנה ה D.N.A שלנו ועד להעדפות שלנו בבחירת בני זוג.

בשימוש באפשרויות אלה הקול שלנו יוכל לגלות מי אנחנו באמת מתחת לשכבות האישיות שיצרנו. האפשרויות האלה מעניקות למין האנושי את ההזדמנות להיחלץ מהשקרים וההטעיות שאנו יוצרים על בסיס יומיומי. זהו תהליך חיוני מפני שרק באמצעות חיבור לאמת שלנו נוכל לקבל את הכוח ליצור את המציאות שאנו רוצים, ומבלי לפגוע במציאות של אדם אחר.

איך יראה עולמנו אם נחיה לאור האמת הפנימית שלנו? יחסים וקשרים המבוססים על פחד ונזקקות לא יחזיקו מעמד ויתמוססו. שינויים מקצועיים יהיו הכרח המציאות כי בני אדם לא יסכימו עוד לעסוק בעבודות שאינן מקדמות את התפתחותם. המערכת הכלכלית תאלץ להתארגן מחדש לטובת בני האדם. התקשורת תספק אינפורמציה הנחוצה לנו להתפתח. פחד, דיכאון וחרדה יפחתו בכל העולם מאחר והחיבור הפנימי יספק תחושת בטחון שעד כה ניתנה על ידי מערכות לא יציבות. הבריאות הפיזית תשתפר ללא הכר ואיתה היציבות הנפשית. החיים יתאפיינו בתחושת סיפוק שתנבע מהישגים אמיתיים בחיים, במקום הישגים הנקבעים על ידי מערכת של ציונים ושיפוטים. בני האדם יעבדו יותר זה לטובת זה בניגוד למצב היום של מאבק והתנגדויות. האנרגיה תגיע ממקור פנימי ובני האדם יזדקקו לפחות מזון כדי לתפקד. בכך תפחת צריכת דלקים ממקורות מתכלים כמו נפט, גז ופחם. העולם יהיה בריא יותר פיזית וחברתית.

 ניתוח הקול שלנו ושל אחרים ייתן לנו את היכולת להבין את המניעים הנסתרים שלנו ושל האחרים. כך נוכל לקבל החלטות טובות יותר. לא נתפתה לעסקאות מפוקפקות שמוצעות לנו. לא נצטרך ללכת אחר אנשים שעדיין יבחרו לחיות בשקר ורמאות. נוכל לדעת מה הם באמת רוצים מאיתנו. גם אנחנו נוכל לדעת מה אנחנו באמת רוצים מאחרים ולבחור לפעול ממניעים שיבנו יחסים טובים יותר ושיתופי פעולה יצרניים. ההיכרות עם הקול האמיתי שלנו תיתן לנו תחושת עצמי ברורה.

 האם אנו יכולים לדמיין עולם שבו נהיה מזוהים לא על פי האישיות שלנו ומעשינו, אלא על פי התדירות המיוחדת שלנו שתתבטא בקול שלנו? האם יוכל הקול האמיתי שלנו לעזור לנו ליצור עולם המאופיין בחסד?

 אנו בוחרים להאמין כי האמת חיונית לחיינו וכי הקול שלנו יכול לעזור לנו להיות מי שאנחנו באמת. האם אין זה דבר בעל ערך?

בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (M.S.W.). מטפל בביו אקוסטיקה - שיטת אבחון וטיפול העושה שימוש בניתוח ממוחשב של תדרי הקול. קינסיולוג, מטפל ברייקי,בהילינג קבלי ומטפל IPEC מוסמך. מטפל בפסיכותרפיה הוליסטית רוחנית תוך דגש על ראיה כוללת של האדם השלם, ובשילוב של מגוון טכניקות ותיאוריות. תחומי הטיפול כוללים טיפול בקשיים רגשיים כחרדות, פחדים, דיכאון, תחושות תקיעות, חוסר סיפוק, קשיים בקבלת החלטות, ביחסים בינאישיים ובדידות. כמו כן מטפל בבעיות פיזיות כאלרגיות, רגישויות למזון, בעיות עיכול, יתר לחץ דם, מיגרנות ובעיות עור. בנוסף מטפל בנושא אכילת היתר, אכילה רגשית ועליה במשקל על ידי שילוב שיטות מכל תחומי ההתמחות. כמו כן מרצה ועורך סדנאות בתחום זה. טיפולים מתקיימים בכפר סבא. http://www.human-spirit.co.il 0523808996 humanbioacoustics@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב