דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תסבלו פחות בעת תכנון החתונה שלכם? 

מאת    [ 27/07/2014 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 3193 פעמים ]

אוקיי, זה נכון. מלאכת תכנון החתונה שלכם היא לא מה שסיפרו לכם. הטוקסידו והשמלה שלכם לא נתפרים בלילה על ידי גמדונים קטנים, שובל צבעוני של פרחים ופרפרים לא מלווה אתכם לכל אשר אתם הולכים וטעימות לעוגת חתונה זה בעצם דבר ממש משמין, שלא נדבר על מה שכמות היסטרית של קרם עלולה לעשות לקיבה הרגישה מלחץ שלכם. כן, הכל נכון. אבל אם אתם בכל זאת רוצים לנסות ולהשיב את הכיף לתהליך תכנון החתונה שלכם, יש בכל זאת כמה דברים שתוכלו לעשות על מנת לשפר אותו.

דבר אחד חשוב שתוכלו לעשות על מנת להקל על עצמכם הוא לצמצם ברשימת האורחים עד כמה שאפשר. כן, זה יכול להישמע כמו רעיון מאיים ולא כיפי בעליל בהתחלה, והוא אכן דורש כמה שעות מרוכזות של ניפוי ואלימינציה משותפת- אבל היו סמוכים ובטוחים שזה שווה את זה. תוכלו להסיר כמות נכבדת מהלחץ, הן הנפשי והן הכלכלי, בכך שתערכו אירוע אינטימי ותזמינו אך ורק את האנשים שאתם אוהבים באמת. תתפלאו איזה הבדל חיובי זה יחולל, גם בתחושה האישית שלכם וגם בתחושה של האורחים שלכם. אין כמו לחגוג באירוע שמורכב רק מאהובינו האמיתיים, ללא תוספת מיותרת של שותפיו לעסקים של אבא, חבריה מהעבודה של אמא, שכנים מלפני עשרים שנה וקרובי משפחה מדרגה רביעית. נוסף על ההרגשה הנינוחה שקיום אירוע קטן ייצור בכם, תתפלאו לגלות עד כמה הדבר מצמצם את הנטל הכלכלי הכבד גם כך. תוכלו לבחור לקיים את האירוע שלכם בבית או לחלופין לבחור באפשרות של מקום לאירועים קטנים, וכך לשמור על האופי האישי והאינטימי שלו.

מעבר לכך, אם כבר מדברים על אולם אירועים, גם זו נקודה שכדאי להתעכב עליה. או יותר נכון, להתעכב עליה כמה שפחות. תהיו ברורים ועניינים עם עצמכם ועם בן או בת הזוג שלכם לגבי הדרישות המרכזיות שלכם מהמקום שבו אתם מעוניינים לערוך את החתונה. אל תיסחפו אחר רעיונות לא פרקטיים ופנטזיות יקרות מדי. מצד שני, אל תתפשרו יתר על המידה. חשוב שאולם האירועים שתתחנו בו יהיה אולם שתרגישו שלמים איתו מכל ההיבטים. עשו מעט מחקר באינטרנט ובין חברים וקרובי משפחה, הכינו לעצמכם רשימה של אולמות אפשריים וצאו לסיור אולמות. השתדלו ליהנות מהביקורים וטעימות האוכל, לשאול שאלות רבות וממוקדות ככל האפשר ולסגור את העניין בזמן קצר ובתאריך מוקדם יחסית, על מנת שלא תגיעו למצב שהתאריך שחשבתם עליו קרב ואתם עדיין ללא אולם אירועים.

חוץ מכל ההיבטים הלוגיסטיים, מומלץ ואף הכרחי שתיקחו לעצמכם זמן להירגע, גם יחד וגם לחוד. אם אתם אנשים לחוצים במיוחד, תוכלו אפילו לפנות זמן מוגדר ביומן שלכם למנוחה. זה יכול להישמע מצחיק, אבל תכנון חתונה הוא פרויקט של ממש, שיכול להכניס אתכם ללחץ לא רצוי. אל תשכחו שאף אחד לא מעניק לכם חופש מהעבודה או מהמטלות האחרות שלכם בזמן תכנון החתונה שלכםוהכל יחד עלול להיראות לפעמים כמו קצת יותר מדי. לכן, השתדלו לנוח עד כמה שניתן ולבלות גם זמן איכות יחד מעבר לזמן שאתם מבלים בדיבור על עוגות, שמלות והזמנות לחתונה.

לינוי דורון | Web Expert


בניה וקידום אתרים


שירותי קופיריינטינג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב