דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרפיקה ממוחשבת מה זה? 

מאת    [ 25/07/2014 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 3063 פעמים ]

גרפיקה ממוחשבת מה זה, כמה מילים והסברים


כל העולם הזה כובש רבים עולם העיצוב גרפי והגרפיקה אנחנו ננסה לסדר לכם את הראש במספר דוגמאות על עולם זה בטוח שהייתם רוצים גם לבנות עולם משלכם. מלא יופי והדר? אתם יכולים במחשב בעזרת הגרפיקה הממוחשבת. גרפיקה ממוחשבת לוקחת את כל מה שקשור לגרפיקה הרגילה שאנו מכירים. ציורים עבודות יד. שרטוטים, תרשימים גרפיים, יצירת פונטים ידניים עם רפידוגרף שזהו עט שחור שאיתו צבעו ידנית את הטקסטים. פיסולים אמיתיים בחמר ועוד. תארו לכם כל היצירות הגרפיות הללו ניתנות להיעשות ובקלות בעזרת הגרפיקה הממוחשבת. בעזרת תוכנות גרפיות במחשב.


אילו תוכנות גרפיות הפופולריות ביותר בתחום?


אפשר להגיד שאם תסתכלו על העולם סביבכם, על הצמחיה, על החי, על בני האדם, הכל נעשה כיצירה בלעדית של אלוהים, אתם גם יכולים ליצור עולם משלכם אבל במחשב, כמובן שתצטרכו קצת יצירתיות אבל זה לא חסר למי שיש את זה בלב יש את תוכנת הפוטושופ המדהימה לעיבוד ועיצוב תמונה. איתה אפשר לצייר יצירות מדהימות. לשלב טקסט בצורות ובגדלים שונים. לשלב תמונות. עם תוכנת הפוטושופ אפשר ליצור מסגרות יפהפיות משולבות בטקסטורות שקיימות בתוכנה או ידניות שלכם שאתם לבד יכולים ליצור, בעזרת תוכנת הפוטושופ, אתם יכולים ליצור כל מיני עיצובים של  ניירת משרדית שחשבתם עליה, מכרטיסי ביקור קטנים ועד מעטפות וניירות מכתבים, אפשר אפילו ליצור גלויות יפות וכרטיסי ברכה ולהוציא אותן לדפוס. בתוכנת הפוטושופ ניתן להיעזר כמובן לבנות layouts לאתרי אינטרנט, תוכלו למקם לבחירתכם כל רכיב שממנו האתר יהיה בנוי, איפה למקם תמונות, טקסטים, אולי להטמיע בעזרת תוכנות אחרות, סרטונים, מאמרים מיוחדים, קישורים, ואז את כל הלייאאוט המקסים הזה פשוט לחלק למספר חלקים בעזרת כלי הסלייס שתפקידו לבצע חלוקה למסמך מעוצב בפוטושופ שאח"כ יוכל להיות מתורגם כאימג' גיפס קטנים שבהם ניתן להעזר על מנת לבנות את דפי האתר.


כמה מילים על התוכנות הגרפיות ועל העבודה עם טקסטים

בעזרת תוכנת הפוטושופ שיכולה להיות כיפית ומאתגרת, בתוכנת הפוטושופ יש מגוון רחב של סוגי טקסטים הנקראים פונטים ותשימו לב שכל פונט נראה אחרת ומשמש כמובן להביע אווירה אחרת, ניתן לבצע מגוון אפקטים על הפונטים והרבה מניפולציות שניתן לעשות על תמונות מעוצבות, ניתן לעשות גם על טקסטים.


תוכנת האילוסטרייטור של חברת אדובי

החשובה ביותר והשימושית ביותר זאת שיש את תוכנת האילוסטרייטור של חברת אדובי. שלימודיה גם מדהימים בפני עצמם. התוכנה יכולה לשמש ציירים שכל יצירה שלהם בה תהפוך לוקטורית, ניתן יהיה להקטין ולהגדיל אותה מבלי חשש לפגוע בתוצאת ההדפסה, עם תוכנת אילוסטרייטור הווקטורית, ניתו גם ליצור אייקונים, כפתורים ואלמנטים ווקטוריים אחרים לאינטרנט או לאפליקציות למיניהם, בתוכנת האילוסטרייטור הוקטורית מבית חברת אדובי ניתן לייבא תמונות וליצור מעליהן צורה וקטורית דומה בקווי המתאר לתמונה ששמנו מתחת לצורה החדשה. תוכנת האילוסטרייטור בעיקר בגרסאות החדשות, מאפשרת לעבוד עם מספר דפי עבודה וכך ניתן להגדיר בכל דף בנפרד איזה חלק בעיצוב יכול להתאים, לייצר מספר סקיצות שונות, אפשר לעבור או להעתיק אלמנטים וקטוריים בין דף לדף ולחסוך שימוש בקבצים נוספים ועוד.

 

 

בקרו אותנו באתר ובררו עם יועץ הלימודים שלנו כיצד גם אתם יכולים ללמוד את תחומי הגרפיקה והעיצוב אונליין ישירות מהבית  כנסו סולו לימודי עיצוב גרפי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב