דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים חוקים וצבעים 

מאת    [ 25/07/2014 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 4706 פעמים ]

בניית אתרים חוקים וצבעים

היום בעידן האינטרנט ב2014--2015 , במיוחד כאשר רוב הלקוחות המצאים באינטרנט, בפייסבוק, דהמרקר,גולשים למגוון אתרים, כותבים תגובות, נכנסים לכל אתר שנראה להם מעניין בעיצוב שנעשה ובמראה, נראה מעניין בתוכן וכאשר בעל עסק רוצה להצליח בשיווק הוא חייב שיהיה לו אתר אינטרנט, אבל שלא סתם אתר שיכול לבנות מישהו שיודע סתם שפת HTMLאו java scriptוכו', מדובר באתר שיווקי, עסקי תדמיתי שנראה נכון, שבנוי נכון, להתחשב בתחושות הגולש, לנסות לנחש איפה באמת  לשים את הקישורים למוצרים, לדף הבית, ליצירת קשר.

מה חשוב לדעת לפני שבונים אתר או מעצבים אותו?

לפני שנכנסים לעבודת הבנייה עצמה או העיצוב של הממשק, צריך להתחיל בעבודת תכנון נאותה, דבר ראשון חשוב לתשאל את הלקוח, מה מטרת האתר, מי קהל היעד, איזה מוצרים האתר מעוניין לשווק, איך רוצה שייצרו קשר, בטופס, כתובת וטלפונים, מה לכתוב באודות, האם אפשר לקבל תמונות, תוכן, יש קישורים הכרחיים, אילו צבעים מייצגים את האתר, האם יש צבעים עם מטרה מסויימת, האם קשורים ללוגו של החברה, אם יש לחברה לוגו. יש הרבה שאלות נוספות ותמיד אפשר לרשום אותן בצד כדי שתוך כדי עבודה אם עדיין לא יהיה עליהן מענה אז תפנו בפגישה מסודרת איתן ללקוח. לאחר שיש לכם את כל האלמנטים ומידע על החברה שיעזרו לכם לבנות את האתר, תתחילו במלאכת הבנייה, דבר ראשון בהתאם לפגישה עם הלקוח, אם תצטרכו עוד פגישות מקצועיות לשאלות על האתר, תדאגו לארגן הכל לפגישה אחת גג שתיים, או לשאול במייל במכתב מסודר, הלקוח לרוב מאוד עסוק והוא סומך עליכם שתקחו החלטות עיצוביות, מראה על נחישות ומקצועיות. תתחילו לבנות את השלד של האתר, ניתן לבנות אותו באופן וקטורי בתוכנת האילוסטרייטור ואף גם בתוכנת הפוטושופ, שלב זה נקרא layoutכשאתם מתחילים להניח את היסודות לאתר עצמו ומתחילים לבנות אותו, תבדקו איפה תשימו את הכפתורים, האם בצד ימין או בצד שמאל או אפילו למעלה.

כיוון שאתר אינטרנט בנוי ומעוצב בדרך כלל ממספר דפים מעוצבים גרפית ושאמורים להיות דומים אחד לשני כדי שיקל הדבר גם הניווט בהם, ה שנקראה בשפה המקצועית CSS מספיק לבנות סקיצה אחת של layout של דף הבית, תחשבו על הרקע שיהיה ל layout,תחשבו על שילוב הצבעים של הלוגו באתר, תחשבו על שילוב בין צבעים חמים, קרים, שיהיה קונטראסט טוב, הטקסט שיבנה על ה layoutשיהיה בכתב וצבע קריא, איפה אתם רוצים שהטקסט יופיע בתוך המקום שלו, ימין, שמאל, אולי ממורכז, מרכוז טקסט עדיף יותר לכותרות יחידות ולא למשפטים שלמים, שמסדרים טקסט לצד ימין בעברית ולצד שמאל באנגלית, המצב עצמו נותן סדר לעיני הגולש, הוא יהיה יותר ממוקד בצורה כזו. ברגע שמיקמתם אלמנטים במקום והתאמתם צבעים, נסו לעשות סקיצה גרפית מקצועית נוספת שללקוח יהיה לבחור ממנה, אולי שינוי אחר של כפתורי הניווט, אולי רקע שונה, כל דבר שנראה לכם שיכול להקנות לסקיצה השניה רעיון משלה. משסיימתם תעבירו ללקוח לבדיקה ותראו איך ממשיכים מכאן.

בקרו אותנו באתר ובררו עם יועץ הלימודים שלנו כיצד גם אתם יכולים ללמוד את תחומי הגרפיקה והעיצוב אונליין ישירות מהבית  כנסו סולו לימודי עיצוב גרפי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב