דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפוחי אוויר ומאווררים תעשייתיים 

מאת    [ 24/07/2014 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 3046 פעמים ]

מאווררים תעשייתיים ומפוחי אוויר מזוהים עם הצורך לספק פתרון איוורור באמצעות אוויר וגז, כל סביבה צריכה כמות גדולה של אוויר כדי לרענן ולהחליף את האוויר המזוהם שעלול לגרום לסכנה לבני אדם ולהרס חומרים בבית ובתעשייה. בדרך כלל מאווררים תעשייתיים משמשים בתעשיה וחברות גדולות עבור מלאכת ייבוש וצינון, רוב תעשיית החקלאות, עיבוד מזון, כרייה ובנייה, כימיקלים, רפואי, נפט וגז ותעשיות רכב לא יכולים להסתדר בלי מאווררים אלה אשר מהווים חלק עיקרי של ציוד הנמצא בשימוש. זאת משום שהם מפחיתים את רמות החום ביחידות השונות בתעשייה, צמצום לחות בחדרי אמבטיה, חממות, חדרי כושר וספא. כמוכן מפוחי אוויר ומאווררים תעשייתיים מפחיתים את רמות העשן, ריחות בישול ועיבוד יישומים כדי להפחית את אדי הגזים.

סוגים, מצבים והרכבה של מפוחים ומאווררים תעשייתיים

מפוחי אוויר ומאווררים תעשייתיים מורכבים מאחד משני מצבים עיקריים: מפוחים תעשייתיים רדיאליים ומפוחים תעשייתיים ציריים. האוויר הדרוש לייצור הוא באמצעות מחזור הלהבים של מפוחי המאוורר המכוונים את הזרימה המבוססת על האפשרויות שהוזכרו לעיל (רידאלי או צירי). מפוחי אוויר ומאווררים תעשייתיים הם סוגים שונים, זה יכול להיות מפלסטיק או מתכת ולעיתים אף זה יכול להיות שילוב של שניהם.

ישנם הבדל בגדלים של מודל המאווררים האלה והבדלים אלה לא משמעותיים בגלל אי חשיבותם. לעיתים, סביבת עבודה קובעת את גודל המאווררים ו/או המפוחים אשר יענו על הדרישות מהם בידי המשתמש. יחידות מסוימות תלויות במבנה יחד עם מתלים סופגי ויבראציות המכילים יחדיו את המאווררים עצמם ואספקת החשמל אליהם. עבור מרחב שמצריך זרימת אוויר זמנית או החלפת אוויר כגון אתרי בנייה או כאשר נשפך מים או כל חומר אחר במהלך ניקיון, מאווררים ניידים ומאווררים שימושיים באזורים רבים במהלך שימושם הזמני.

פונקציות מפוחי אוויר ומאווררים תעשייתיים:

מפוחי אוויר ומאווררים תעשייתיים הם גאדג'טים רב תכליתיים ביישומי התעשייה השונים, שניהם מציעים יתרונות בריאותיים על ידי הפחתת ריחות וריענון וסינון האוויר המזוהם. כמוכן הם גם מסלקים עשן ממקומות בהם אינם צריכים להיות, מתן יתרונותיהם הסביבתיים באמצעות ירידה ברמות החום והלחות הפך אותם גם למוצר חובה עבור התעשייה ללא קשר לגודל שלהם. הם זמינים במספר רחב של תצורות שמשתנים מזרימת אוויר למהירות, כך ש... תנסו להגיע להחלטה נבונה, הבחירה כולה שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב