דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בנשירת שיער ברפואה הסינית - דיקור , צמחי מרפא ותזונה מותאמת לנשים 

מאת    [ 17/07/2014 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 5264 פעמים ]


הרפואה הסינית מתמודדת יפה עם נשירת השיער , הרבה פעמים נשירת שיער היא סימפטום אחד שיכול לתת עדות או לשקף בעיות שיכולות להתרחש בהמשך או נלוות לנשירת השיער כמו כאבי ראש , בעיות אין אונות בגברים , כאבי גב , ברכיים , בעיות זיכרון , שמיעה , ציפורניים שבירות , חוסר איזון הורמונאלי אצל נשים או בגיל המעבר תוך כדי ירידת האסטרוגן ופרוגסטרון , חוסר בויטמינים ומינירלים כמו ...קומפלקס בי , ויטמין A , B12 , אבץ , סידן , מגנזיום , גופרית , ברזל , ויטמין די , ויטמין E , כמו כן סכרת , אנמיה , שחלות פוליציסטיות , בלוטת תריס לא מאוזנת .
הרבה פעמים קורה שיש נשירת שיער 3 חודשים לאחר לידה שבו היה איבוד דם מסיבית וחומריים חיוניים בגוף , גם תזונה דלת חלבונים או חוסר בחלבון יכול להיות טריגר לנשירת שיער והתקרחות גם גורמים טורשתיים יכולים להיות סיבה לנשירת שיער
סטרס יומי מחליש את איברי הגוף כמו טחול , קיבה , חולשת טחול לאורך זמן יגרום לחסר דם כללי בגוף ויגרום גם לחסר דם בכבד שמזין ומלחלך את שיער הראש .
שיער הראש קשור לפי הרפואה הסינית לאנרגיית הכליות , ככל ששיער הראש חזק ארוך ושופע זה מעיד שתמצית ואנרגית הכליות חזקה , כאשר יש שיער דליל , שביר , דק או התקרחות , חוסר ברק בשיער יעיד הדבר בחסר דם בכבד , חסר יין בכליות , וחסר צי של הטחול .
טיפול בדיקור סיני בשילוב צמחי מרפא ותזונה מותאמת יכול להאיץ את התחדשות צמיחת השיער בטווח של 3-4 חודשים ואף לגרום לשיער להאפיר במקרה של הלבנת שיער , וכמובן טיפול שורש באיברים הפנימיים .
כמובן חשוב מאוד לבצע אבחנה מדוייקת של המטופל כולל תישאול , דופק , לשון , בדיקות דם וכו , לפני הטיפול , חשוב לציין שלטיפול ברפואה סינית אין תופעות לוואי . חשוב לשלב תזונה בונה צי ודם וחיזוק הטחול וצי הקיבה  – סלק, אוכמניות, כבד אורגני, בטטה, דלעת וגזר , עדשים שחורות , רימונים

התזונה שמומלצת למניעת נשירת שיער אצל נשים:

איכות התזונה חשובה ביותר לצמיחה תקינה של השיער. החלבון המצוי בכמות גדולה בבשר לסוגיו, ביצים, חלב, גבינות, פולי סויה וקטניות, חיוני ליצירת הקראטין שהוא מרכיבו העיקרי של השיער .

כמו כן שילוב של פורמולה לנשירת שיער המורכבת מצמחי מרפא סינים, לדוגמא מספר צמחים :


HE SHOW WU
 
ברפואת הצמחים המודרנית נחשבת הארכובית הסינית לצמח בעל עוצמת פעילות מתונה, בעל ייעוד טיפולי כנוגד תהליכי הזדקנות (אנטי-אייג'ינג).

GU QI ZI

הפרי עובר ייבוש איטי בכדי להפכו לראוי למטרות רפואיות וקולינריות. זה מאות בשנים שלפרי יצאו מוניטין ברפואה המסורתית כמאריך חיים ומונע הזדקנות, כמשפר ראייה, כמונע זיהומים ושימושים רבים נוספים. ברפואת הצמחים המודרנית נחשב פרי האטד לבעל עוצמת פעילות מתונה ולצמח נטול רעילות המתאים לשימוש ממושך.


לסיכום : הטיפול בנשירת שיער בדיקור סיני ובצמחי מרפא הוא יעיל מאוד וברוב המקרים תתחדש צמיחת השיער , אחת ההשפעות החיוביות בטיפול תהיה חידוד הזיכרון , כושר הריכוז ישתפר , הפחתה בכאבי הראש וחידוש הנעורים , אנו מחזירים לגוף "על הדרך" בטיפול בנשירת השיער התחדשות במובן הפיזי האנרגטי והמנטאלי .

להתייעצות תמיכה או קביעת פגישת אבחון ניתן ליצור עמי קשר ב 0523-273563 או לשלוח הודעה דרך האתר ואחזור אליך בהקדם האפשרי אימל : href="mailto:mashlima919@gmail.commashlima919@gmail.com">">mashlima919@gmail.com משה מרום - רמת גן . מטפל בכיר ברפואה סינית (דיקור , טווינא , צמחי מרפא , סוטאי) מתמחה בבעיות כאב וב אי - פיריון מטפל מכבי טבעי .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב