דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרושים בכירים 

מאת    [ 16/07/2014 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2591 פעמים ]

דרושים בכירים - לעסק מצליח ומשגשג

הקמה של עסק חדש אינה דבר פשוט, היא דורשת תכנון רב של המשרדים והאביזרים, קבלת עובדים לחברה, ניהול פיננסי ועוד. בנוסף, לכל חברה שמכבדת את עצמה דרושים בכירים שהינם למעשה עובדים מקצועיים ומנוסים.

הבכירים בכל חברה נושאים תפקידים חשובים, כגון: מנכ"ל, ראש צוות, מנהל יחידה בכירה וכדומה. תהליך השמת בכירים בעסק חדש מאפשר לבעלי העסק לבצע את עבודתם השוטפת בארגון, תוך קבלת סיוע מאנשי מקצוע מובחרים ומובילים. כשבוחנים מועמדים לתפקיד בכירים בעסק חדש או מבוסס, חשוב לבדוק היטב את המועמדים, כדי שהארגון יוכל להיות בטוח שהם יהיו לעזר בהקמת העסק.

דרושים בכירים - כיצד נמצא אותם?

בעבר, כל בעל עסק חיפש עובדים באמצעות העיתונים והמקומונים שהציגו שלל מודעות דרושים, אך כיום, ישנן חברות ייעודיות שניתן לפנות אליהן ולהפיץ מודעות דרושים בכירים בכל רחבי הארץ. חברות אלו הנקראות גם "חברות השמחה", מסייעות לארגונים המחפשים בכירים לאתר את המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד. בנוסף לאיתור מועמדים פוטנציאליים, החברות הללו אחראיות גם על שילוב הבכירים בשוק העבודה. לאחר בחירת המועמדים המתאימים, חברות ההשמה יסייעו להן להשתלב בחברה ולהצליח.

תהליך השמת המועמדים

כשמדובר בסינון ומיון מועמדים לתפקידי מפתח שונים בחברות בהן דרושים בכירים, כגון מנכ"ל או ראש צוות, יש להשקיע ולסנן את המועמדים על פי פרמטרים מסוימים. המיון הראשוני של חברות ההשמה מתבצע באמצעות טכניקה הנקראת "ציד ראשים". הכוונה בביטוי זה הוא סינון המועמדים המתאימים מתוך החברה עצמה - לרוב על פי פרמטרים של שנות ניסיון ודרגה. שיטה נוספת לסינון מועמדים המתאימים לתפקיד בכירים היא באמצעות בדיקת תכונות אופי. בין המועמדים לתפקידים בכירים בחברות ניתן למצוא מועמדים בעלי תכונות אופי שונות. יש מספר תכונות עיקריות שחשוב לשים עליהן את הדגש והן הכרחיות לתפקיד הבכיר, לדוגמא: אסרטיביות ודבקות במטרה, ראיה מערכתית, יוזמה, ראש גדול ועוד. בכיר חברה החסר תכונות אלו יתקשה לתפקד כראוי ולפעול בחברה.

המועמדים מגיעים לחברות ההשמה ועוברים ראיונות עומק הבוחנים את תכונות אופיים ואת עמידותם במצבי לחץ. ובנוסף, חברות ההשמה מבצעות תחקיר אודות אופי הארגון וצרכיו כדי להתאים את העובד הבכיר במדויק לצרכי הארגון. עובד שעבר את התהליך בהצלחה ונמצא מתאים לתפקיד, מומלץ לארגון.

לסיכום ניתן לומר, שכל ארגון שלכוח האדם שלו דרושים בכירים צריך להעביר אותם את שלבי המיון והסינון כדי להבטיח עבודה עם צוות אמין ואיכותי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב