דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם ניתן לעשות אולטראסאונד לחתולים? 

מאת    [ 16/07/2014 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 3330 פעמים ]

לצערנו הרב גם חיות המחמד שלנו יכולות לחלות במחלות בדיוק כמונו, בני האדם. ניתן למשל לקחת מחלה שכיחה מאוד אשר מקבילה אצלנו לתופעת ההתקררות והשפעת, אשר אצלם מתאפיינת כשעלת - התעטשויות ושיעול במשך כמה ימים בהם לצד תסמינים אלו ניתן גם לראות חולשה כללית וחוסר תיאבון.

במצבים כאלו, מזל שיש את הווטרינר - רופא המומחה לטפל בחיות. גם כאן, כמו כאשר אנו הולכים לבדיקת רופא הן לביצוע בדיקה שגרתית או על מנת לקבל טיפול למחלה או לתסמין מסוים, גם החתולים או הכלבים שלנו יכולים לקבל את אותו טיפול אצל הווטרינר. אם למשל הינכם זקוקים לאולטראסאונד לחתולים, תוכלו לעשות זאת בכל מרפאה וטרינרית באזור מגוריכם.

בדיקת האולטרסאונד לחתול שלכם תבדוק בצורה לא פולשנית מצבם של איברים פנימיים בחתול כמו הכבד, הטחול, הכליות, שלפוחית השתן, המעיים, הלב ועוד אחרים נוספים. כמו כן, בעזרת בדיקה זו תוכלו לקבל הערכה של בית החזה והבטן, על מנת לבדוק נוזלים. מומלץ לבחור מרפאה וטרינרית בירושלים בעלת ציוד מתקדם לכך.

אולטראסאונד לחתולים: מתי יש לעשות זאת?

הווטרינר הוא זה שיקבע האם בהתאם לפנייתכם ומצב החתול יש להפנותו לבדיקת אולטראסאונד לחתולים. מכיוון שאין מדובר בבדיקה פולשנית או כזו הכרוכה בסיכון מסוים, ווטרינרים רבים יעדיפו לבחור בה שכן היא יכולה לפענח מצבים רבים שלא ידענו עליהם שכן לצערנו הרב חיות אינן מדברות.

כאשר אתם מרגישים כי החתול אינו מתנהג כשורה או מיילל מסיבות מסוימות ואליהם מתלווים תסמינים נוספים המעוררים בהם חשד כי לחתול כאב מסוים או הרגשה לא טובה, מומלץ כי תיקחו אותו לאבחון אצל וטרינר בירושלים לבדיקה. שם, לאחר בדיקה גופנית של החתול, יחליט אם ישנו חשד למחלה או תופעה מסוימת הדורשת בדיקת אולטראסאונד לחתולכם. אז איך בוחרים את המרפאה הוטרינרית הטובה ביותר לאבחון? ישנם וטרינרים בירושלים טובים ומעולים ולכן חשוב לשאול האם יש ברשותם את הציוד והמכשור המתאים והמתקדם לביצוע האבחון.

לעתים אולטראסאונד לחתולים יבוצע לאחר תוצאות מחשידות בבדיקות הדם שהווטרינר לקח מחיית המחמד שלכם או כאשר צילומי הרנטגן מראים חשד לגידול סרטני או מחלה אחרת. הבדיקה תשלול או תאשר את החשדות שכן מדובר בבדיקה המראה אונליין את חלל הבטן על המסך. פעמים רבות יבוצע אולטראסאונד לחתול גם אם שאר הבדיקות יצאו תקינות אך נראה כי הוא עדיין אינו מרגיש טוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב