דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמשת הדיברות לאיפור כלה 

מאת    [ 14/07/2014 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2432 פעמים ]

ביום החתונה לכלה אכפת רק משתי דברים. הראשון זה שהיא תוכל להיכנס בתוך שמלת הכלה שהיא קנתה ושהאיפור שלה לחתונה יהיה מדהים. הבעיה היא שבארגון חתונה, ובמיוחד ביום החתונה, יש כל כך הרבה דברים שהכלה צריכה לדאוג להם שאין לה זמן להתעסק באיפור. אך זו טעות. אם את רוצה להראות יפה יותר מכל אחת את חייבת לדאוג לאיפור שלך ביום החתונה. מומלץ להשתמש בשירותי איפור מקצועי ליום הכי חשוב בחייך וגם יש לשמור על חמש הדיברות החשובות באיפור כלה. בין אם למדת קורס איפור בצפון או בין אם את רוצה לדעת יותר, יש מספר דיברות שצריך לפעול לפיהם. איפור כלה מושתת על הבאים:

 

  1. התאמת גוון שיזוף לאיפור – כלות רוצות להיות שזופות ויפות לחתונה. אך הן לא חושבות האם האיפור שאני מתאימה היום יתאים לגוון השזוף החדש שלי. חובה לבצע התאמה של האיפור שנבחר כמה ימים לפני החתונה ולהתאימו לגוון השיזוף החדש. בלי התאמה נכונה האיפור לא יראה במקום ולמרות שבמכלול האיפור מתאים אחד לשני הוא לא יתאים לך ולגוון העור השזוף החדש וזה חבל שכל העבודה של התאמת האיפור ילך לפח כי גוון העור שלך ישתנה. לרוב ההתאמה לא תהיה משמעותית אך חובה לבצע בכל מקרה.
  2. הגברת לחות העור – צריך לטפח את העור בצורה הטובה ביותר. עור טוב זה עור לח. צריך לדאוג שהעור יהיה במצב מצוין ליום החתונה ולכן צריך לטפח ולטפל בו בשבועות המתקרבים לחתונה. ככה האיפור יראה בצורה המקסימלית ביותר. יש להניח קרן לחות פעמיים ביום, בוקר ולילה. אפשר גם להשתמש בקרם עור מיוחד לעיניים. יש להשתמש בקרמים איכותיים בלבד, אנחנו לא רוצים תגובות אלרגיות ופריחות לפי החתונה.
  3. בצעי טיפול פנים קוסמטי -  כמה שבועות לפני החתונה קחי לך יום בספא ועשי לך טיפול קוסמטי בפנים בצורה מקיפה. הוציאי שחורים ועשי טיפול עמוק בפנים. צריך כמה שבועות לפני כי לרוב הטיפול בפנים נראה בימים שאחרי הטיפול. כלומר רואים שעשית טיפול וזה לא טוב. ככה אחרי מספר שבועות זה כבר יעבור ותראי פשוט טוב.
  4. בחרי את הסגנון איפור כלה המתאים ביותר לך. עשי התאמה לסגנון אישי שלך. לכל אישה מתאים סגנון אחר. יש כלה קלאסית ויש כלה מעושנת וכו'. אל תשלחי אל סגנון שלא מתאים לך. בנוסף בצעי סינרגיה בין מעצב השיער לאיפור שלך. לרוב שאת שוכרת מאפרת מקצועית הם תקבלי איפור ניסיון לראות מה הכי כדאי.

    • הכיני מספר תכשירי איפור לביצוע תיקונים – ביום החתונה חשוב שתכיני מספר תכשירים למקרה שהאיפור נוזל או נהרס מכל היום הארוך הזה. הכנה של מספר דברים לביצוע תיקונים זה יכול להציל אותך מקטסטרופה. אחרי כל הנשיקות של הדודות רוב הסיכויים שירד קצת האיפור וככה תוכלי לחזק אותו.

 

אנחנו מקווים שיהיה לך יום חתונה מושלם. אנחנו בטוחים שאם תלכי לפי חמשת הדיברות הללו יהיה לך לפחות משהו אחד מושלם ביום החתונה, לא החתן, אלא האיפור כלה שלך.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב