דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיק האיפור המושלם 

מאת    [ 14/07/2014 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2140 פעמים ]

תיק האיפור האישי הוא גלגל ההצלה של כל אישה. כאשר אנו נתקלות באסון איפור, או סתם באיפור שנמרח, אנו פונות לתיק האיפור שלנו בכדי לטפל בבעיה. כל אישה אשר רוצה לבצע שדרוגים במהלך היום או לבצע שינויים באיפור שלה חייבת להצטייד בערכת איפור לצורי "טאצ' אפ". מכיוון שאנו לא יכולות ללכת עם כל מוצרי האיפור שלנו בתיק אנו חייבות ליצור ערכת איפור מצומצמת שתגבה אותנו למשך כל היום. אז מהם הדרכים שצריך להשלים בכדי לבצע הרכבת ערכת איפור מושלמת.

ראשית, יש להצטייד בקונסילר, הפועל להשגת שתי מטרות: 1. הקונסילר פועל לתיקונים של  קרם הבסיס שהנחנו לפני האיפור ו-2. הקונסילר פועל כתכשיר מייק אפ לכל דבר ואפשר לבצע תחימה טובה יותר של הפנים. מומלץ לרכוש קונסילר בקופסת פלסטיק, כך הקונסילר נשמר ובכלל זה הרבה יותר נוח להנחה בתוק ערכת האיפור.

שנית, נוסיף גם פודרה. מטרת הפודרה היא להעניק גימור מסוים לעור, שהקונסילר לא עושה,  ולשמור על יציבות האיפור למשך זמן. פודרה היא הכרחית וחייבת להימצא בתוך תיק האיפור. מבחינת כמות אז בעצם אפשר לפדר מספר פעמים במשך היום, בהתאם לירידה של האיפור, בכדי לשמור על איכות האיפור. מבחינת סוגי פודרה יש בשוק מגוון רב של פודרות בכמה רמות שקיפות באריזות נשיאה נוחות וקומפקטיות.

שלישית, יש להצטייד בעיפרון עיניים. כפי שאתן יודעות, עיניים הן חלק מאוד חשוב באיפור הפנים. לכן, יש צורך להוסיף גם עיפרון עיניים לערכת האיפור. אם לא ידיעתם עד עכשיו אז כדאי שתדעו שעיפרון נוזל זהו דבר לא טוב שיכול גם לפגוע בעיניים. הצטיידו בעיפרון שחור, כי שחור מתאים לכל דבר, לתיחום העיניים בעת הצורך.

לסיום, נצטייד בשפתון. שימוש נכון בשפתיים באיפור זה חלק מרכזי בהשלמת מראה האיפור פנים. מכיוון שאנו במהלך היום שותות ואוכלות זהו רק טבעי שהשפתון ימרח או ידהה. לכן במהלך היום אנחנו צריכות לרענן את השפתון מספר פעמים. לכן חשוב תמיד ללכת עם שפתון. חשוב להצטייד בשפתון איכותי כי לרוב תשתמשי בשפתון שבערכת האיפור הכי הרבה. בחרו את צבע השפתון שהכי מתאים לכם. חשוב להחליף את השפתון לצבע השפתון שאתן תלכו איתו באותו יום בכדי שיהיה אפשר לעשות תיקונים על השפתון הישן. אותו דבר גם מתייחס להשמת "גלוס".

אז הנה הרכבתם את תיק האיפור המושלם אם רק 4 מוצרי איפור. ארבעת המוצרים הם היסוד של כל תיק איפור. בנוסף, וזוהי תמיד עצה טובה, יש להצטייד רק במוצרים איכותיים בעלי תו תקן שאתם מכירות ואוהבות ושאתן יודעות שלא יעשו לכן בעיות בעור. גם אם זה נראה לכם מעט מוצרים לקחת זה הרבה כי יש טכניקות רבות שניתן לבצע עם ארבעת תכשירי האיפור הללו לביצוע מספר שדרוגים ושינויים באיפור תוך כדי היום. עם זאת טכניקות אלו לרוב מסובכות ומורכבות וכדאי להתייעץ עם בוגר קורס איפור בצפון לגבי שימוש בטכניקות אלו.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב