דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור בקרב נערות 

מאת    [ 14/07/2014 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2397 פעמים ]

אולי תופתעו לגלות אך משנה לשנה יותר ויותר נערות צעירות מתאפרות, בין אם באישור ההורים ובין אם לא. אותן נערות מתאפרות לאירועים, מפגשים חברתיים וגם לבית הספר.  המודעות של חשיבות המראה החיצוני, היא התמקדות לא רק של הנשים המבוגרות אלא גם של הנערות, כאשר בשנים האחרונות זה מתרחש בקרב גילאים נמוכים יותר ויותר.

בעיקרון נערות צעירות לא מצריכות איפור, זאת מכיוון שהעור שלהן חלק וזוהר מטבעו, זאת כמובן ללא הכללה של נערות אשר סובלות מאקנה וכן מצריכות טיפוח ואיפור קליל. המגמה הזאת של איפור בקרב נערות, באישור ההורים או לא, מעלה בעיה אחרת והיא שמרבית הנערות אינן יודעות איך להתאפר ולא מבינות שיש תורה שלמה של איפור לנערות – מה מותר ומה אסור. חוסר ידע זה גורם לאותן נערות להתאפר בצורה לא נכונה ולהשתמש בתכשירים לא אופטימליים לעור צעיר. ההנחה היא שנערות צעירות לא משתתפות במקומות אשר יכולים להנחיל להם ידע כגון קורס איפור בצפון, לכן חשוב שאותן נערות יעשו מאמץ להשיג ידע רב על איפור ככל הניתן בכדי שלא יפגעו בעור שלהם. בכדי לעזור בעניין ולשתף את הידע באיפור לנערות הנה כמה טיפים לאיפור נערות:

  1. אימצו את המראה הצעיר שלכם. מראה טבעי וצעיר הוא הרצון של כל אישה, "להיות עם ולהראות בלי". השתמשו בפודרה בגוון התואם את העור, השתמשו בשכבה דקה של הפודרה. נערות שכן שסובלות מפצעונים או עור שמן חייבות להשתמש בפודרה על בסיס אבקה ולא מים בכדי שהאיפור לא ינזל.
  2. השתמשו ב"גלוס" ולא בשפתון, זה סתם מבגר ולא הכרחי. יותר מדי איפור לעור צעיר זה לא טוב. הגלוס הבהיר מגיע במגוון צבעים והוא שומר על המראה הצעיר והרענן של השפתיים.
  3. מרחו עיפרון עיניים רק על רו הריסים ותו לא. ככה תשיגו הדגשה של העיניים מבלי להסתכם שהעיפרון ינזול לתוך העין.
  4. השתמשו בגוונים בהירים, כי הגוונים הבהירים מבטאים את המראה הצעיר. הם יחסית לא מראים על ווליום של איפור וזה מחזק את המראה הטבעי.
  5. השתמשו רק במוצרי איפור איכותיים. בססו לכם הרגל כבר מעכשיו להשתמש אך ורק במוצרי איפור בעלי תו תקן עם ביקורות טובות מיצרנים מוכרים שמתאימים לסוג העור שלכם. אל תתפתו לקנות תכשירי איפור זולים. כנערות יש לכן עור בריא וזוהר וחבל להתחיל לפגוע בו מגיל צעיר.
  6. שלא תעזו לחלוק מוצרי איפור עם נערות אחרות. איפור זה כמו תרופה, זה מאוד אישי ולא מתאים לכל אחת. מברשות איפור מעבירות הרבה פעמים בקטריות מאחת לשניה וזה יכול לגרום לתגובה אלרגית בעור כמו פריחה.
  7. נקו ביסודיות את העור לפני ואחרי שאתן מתאפרות. איפור שנשאר זמן רב על העור או הנחת איפור על איפור אחר פוגע בעור. שמרו על העור שלכם.

 

נערות צעירות לא חייבות להתאפר אבל אם אתן כן מתאפרות לפחות עשו זאת נכון. השתמשו בטיפים לעיל וזכרו להגן על העור היפה שלכן.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה. איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב