דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גופי חימום לבריכת שחיה - האם כדאי 

מאת    [ 10/07/2014 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2659 פעמים ]

תחילתו של החורף עלול להיות מתסכל מכיוון ששחייה הינה דרך מצויינת לשמור על כושר ולהוריד קלוריות ולוותר על פעילות שכזו ועוד בחורף יהיה פספוס רציני. אך ישנן חדשות טובות, אחת מהדרכים להתגבר על מכשול המזג אוויר הקר היא להשקיע בהתקנת דוד חימום בבריכת שחיה. ברגע שיש לכם אחד כזה אתם פשוט מדליקים או בדודים משוכללים יותר ישנו חיישן שמזהה שטמפרטורת המים ירדה והוא נדלק לחמם את מי הבריכה לטמפרטורה נוחה שהגדרתם שיהיה עבורכם הכי נוח לשחות גם כאשר קר בחוץ.

ישנם מספר אפשרויות כשזה מגיע לבחירת דוד בריכת שחיה, הם מגיעים במגוון של גדלים או צורות בהתאמה לבריכות שחייה שונות. אחד מהם הוא דוד תנור גז שזול למדי לשימוש, אפשרויות נוספות שקיימות הם דודי חימום המופעלים באמצעות דלק ודודי חימום אלקטרוניים/חשמליים, למרות שהם עשויים להיות מעט יותר יקרים לתחזוקה. אחת השיטות החדשות ביותר לחימום מי הבריכה הוא באמצעות השימוש במערכת חימום סולארית, כשהשמש זורחת האנרגיה נאגרת ומשמשת לחימום הבריכה. למעשה מערכת זת הכי ידידותית לסביבה אך עשויה להיות יקרה למדי להתקנה ראשונית של הציוד, אחד מתנורי החימום החסכוניים הוא באמצעות שריפת עץ, שזה עשוי להיות קשה לשמור את יעילותו להחזיק מעמד לאורך תקופת זמן ארוכה.

במקרים מסוימים יש כמעט הכרח להשקיע בתנור חימום לבריכת שחייה, מערכת שכזו יכולה להוות יתרון ויעילה באזורים שונים בעולם בהם תקופת הקיץ קצרה וישנם ימים מעטים בהם המים בבריכת השחייה חמים באופן טבעי לשחיה. עם תנור חימום המותקן בבריכת שחיה ניתן להשתמש בבריכה לפחות חלק גדול מהשנה להנאתה של כל המשפחה, זה אפילו יוכל להיות מקום מרכזי למפגש בין חברים, הבריכה שלכם יכולה עכשיו להיקרא "נקודה חמה" אמיתית!

ברגע שהחלטתם שאתם מוכנים להשקיע בתנור חימום לבריכת שחייה, תצטרכו להחליט על סוג הדוד בהתחשב בסכום הכסף שאתם מוכנים להשקיע על חימום הבריכה. תנורי הגז כפי שהוזכר לעיל הם ככל הנראה השיטה הכי זולה לשמור על מי בריכה מחוממים תמידית מכיוון שראשית התנור עצמו זול יחסית ושנית תעריפי הגז הנמוכים. יתרון נוסף הוא גודלו הקטן יחסית וקלות השימוש בו כך שזה יכול להיחשב בחירה די טובה.

הדבר האחרון שיש לשקול הוא גודלה של בריכת השחייה כדי להתאים דוד חימום בהתאם מכיוון שהוא חייב להיות חזק מספיק לחמם את כל המים שבבריכה ולכן אם תיקנו דוד חימום קטן לבריכת שחיה גדולה יעילותו מוטלת בספק. ולכן חשוב להיוועץ באנשי מקצוע שמבינים כדי להתאים לכם דוד חימום בהתאם לפרמטרים שונים.

אתם עלולים לגלות כי לאורך זמן יהיה זה קשה לשמור על מים חמים בבריכה ותצטרכו להשאיר את הדוד חימום פתוח לאורך זמן רב. לכן בעת תכנון מבנה הבריכת שחייה ככל הנראה הצורה המעשית והיעילה לחימום המים תיהיה בצורה מלבנית. דודי חימום הם אופציה נהדרת למצות הכל מבריכת השחיה, ברגע שמזג האוויר מתקרר עדיין תוכלו להנות מטבילה במי הבריכה עם המשפחה או חברים שלכם ואפילו לשחות ממש לתוך שעות הלילה הקטנות. רק מה שעליכם לוודא הוא כי נעשית התקנה מקצועית וכי הוא בטוח לשימוש או שמיכלי הגז יישמרו הרחק מהישג ידם של ילדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב