דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות לחידוש בריכת שחיה - 5 השדרוגים הטובים ביותר 

מאת    [ 09/07/2014 ]

מילים במאמר: 1014   [ נצפה 2261 פעמים ]

כיום בעלי בתים רבים שברשותם בריכת שחיה יכולים לשדרג את הבריכה שברשותם ולהפוך אותה למקום מפואר שממש כיף יהיה לטבול בו עם כל הנוחיות והאקססוריז.

למרבה הצער, אנשים רבים מוותרים ומתפשרים על בריכת השחיה הקיימת שלהם מכיוון שהם אינם מקבלים מספיק מידע לגבי אפשרויות השיפוץ והחידוש או שאולי הם פשוט מזלזלים באפשרויות שקיימות כיום בשוק, עצה שלנו אל תחששו ללכת על פרוייקט השיפוץ ותעשו את הבדיקות הנחוצות לפני ים באפשרויות שקיימות כיום בשוק, עצה שלנו אל תחששו ללכת על פרוייקט השיפוץ ותעשו את הבדיקות הנחוצות לפני וזה כולל ספקים, בעלי מקצוע, עמידה בזמנים, איכות חומרים וכמובן תקציב ועלויות.

לפניכם 5 שדרוגים הטובים ביותר שיש לשקול בשיפוץ בריכת שחיה:

1. מכשיר חיטוי בריכת שחייה באמצעות מלח – טיהור יוצא מהכלל

מכשיר חיטוי מלח מייצג עידן חדש בטכנולוגיית השירות של בריכות שחייה, מכשיר החיטוי באמצעות מלח מסיר את הצורך בשימוש בנוזל הכלור, גרגרי כלור או טבליות כלור. מפתח היתרון כאן הוא הנוחות, מכשיר החיטוי במלח מסיר ופותר את יישום הכלור ואיחסונו. כאשר מתעורר צורך בכלור המלח יכול להפוך לכלור באמצעות תהליך כימי פשוט, אותו תהליך המשמש ליצירת תוספי כלור אחרים. היווצרותו של כלור בתוך בריכת השחיה עצמה מגדיל את אפקט ההשפעה של חיטוי הבריכה עקב התהליך הכימי שבו הכלור למעשה נוצר.

באופן כללי שיפוץ וחידוש בריכת שחיה הכולל מכשיר חיטוי באמצעות מלח מפחית בצורה משמעותית את הטירחה בהוספה וניטור רמות הכלור במי הבריכה. וכמוכן מונע גירויים ועיקצוצים בעיניי המתרחצים כמו גם ייבוש שיער הגוף ע"י ניטור והסדרת רמות הכלור העצמית במערכת. שימרו את משקפי הצלילה לים, בלו יותר זמן איכות בבריכה מאשר בטיפולה, תנו למכשיר חיטוי באמצעות מלח היוצא דופן הזה להיות אחראי על בריכת השחיה שלכם.

2. נורות לד ונורות סיבים אופטיים – חצר בריכת השחייה המוארת בתאורה מתאימה לבילוי לילי

שדרוג שיכול להיות משמעותי ויוצא דופן למראה הבריכה הינו צבעי נורות הלד השונים ונורות סיבים אופטיים, טרנד חדש זה של תאורת חצר/גינה ובריכות שחיה מעניקים תחושת חמימות ונפוץ מאוד בימינו בכל רחבי העולם. נורות לד ונורות סיבים אופטיים ניתן להשתיל ישירות בתוך הרצפה או הקיר של הבריכה או מערכות ספא שונות ובכך מתאפשר לגופים שלמים להיות מוארים וזוהרים באמצעות נורות ניאון בשלל צבעים במי הבריכה.

בריכת שחיה מוארת היקפית על ידי סיבים אופטיים ותאורות לד יכולה להחיות את בריכת השחיה שלכם ולשנות מקצה לקצה את המראה. סיבים ונורות אלה מעלים את רמת הבריכה שלכם ומשפרים את רמת השימוש ומפתים נורא להכנס יחד עם בני המשפחה לאזור החצר והבריכה כאשר השמש שוקעת. בנוסף להארכת שעות השימוש בבריכה פתרונות תאורה אלה יוצרים תפאורה דינמית למפגשים ערב חברתיים. מגוון השימוש בתאורות לד וסיבים אופטיים הוא רחב, ניתן למשל ליצור מסיבים אופטיים צורות כוכב לאורך קרקעית הבריכה, קיר בדמות מפל מים או בתוך מערה עם אפקטים מדהימים, ניתן בנוסף לקבוע את רמת החוזק של הנורות ואת צבעם ובכך לשלוט על האווירה שתישרור בבריכה רומנטית, מסיבתית וכו'. אין ספק שפתרונות בדמות שדרוג בגופי תאורה יעצימו את חווית המשתמשים בבריכה בחיי הלילה.

3. גימורי טיח מצרפי – משטח עמיד הנוצץ מלמעלה למטה

בדומה לפתרונות תאורה שצוינו לעיל, גימורי טיח מצרפי מציגים צבעי בריכה עשירים, טיוח בריכה מגן על בטון הבריכה ממזיקים ונזקים שונים, אך טכנולוגית טיוח חדשה פותחה יותר אסטטית מהנה, אלטרנטיבית לטיוח המשעמם "מארסית" לבן. גימורי המצרף אינם רק משטחים עמידים מהשיטה הישנה אלא הם בנוסף מגיעים במגוון רחב של מרקמים וצבעים כמו קוורץ, קירסטל וכמובן חלוקי נחל אשר מחזקים את עמידות הטיוח. משטחים אלה משקפים ושוברים צבעים ואור, מפיקים אפקטים מלהיבים מקרקעית הבריכה כל הדרך למעלה לפני הקרקע.

גימור מצרפי יכול להיות מלוטש, חלק, מהמורות (בועות), שימוש בחלוקי נחל לקבלת מראה והרגשה טבעי ואותנטי. אחרי הכל שיפוץ בריכת השחייה שלכם בגימור מצרפי יעניק יכולת לקשט אותה בצבעים נוצצים ולהגדיל את תוחלת חיי הבריכה בין 10-20 שנה ויותר! בניגוד לטיוח "מארסית" שמחזיק לא יותר מ 10 שנים.

4. מערכת מילוי מים אוטומטית – ספק המים האינסופי

שדרגו את בריכת השחייה שלכם ועשו את חייכם יותר קלים והתקינו מערכת למילוי מים אוטומטית שתעניק לכם תוספת מצויינת, שימושית ומעשית. בדומה למכשיר חיטוי באמצעות מלח, מילוי אוטומטי אלקטרוני באופן כללי חותך את הזמן שעליכם להשקיע בדאגה למילוי הבריכה שלכם. מפלס המים בבריכה תמיד יורד כתוצאה מאידוי, אנשים יוצאים נכנסים, קופצים וכו' ואם מפלס המים נמוך מדי משאבות הבריכה והמסננים לא יוכלו לתפקד כראוי ולכן מערכת שכזו תדע לזהות ירידה במפלס המים וישר לתקן ולפתוח את הברז להזרמת מים עד הגובה שאליו המערכת תוכנתה. בכך זה ישחרר אתכם מהדאגה עד איפה מפלס המים צריך להיות ולא תמיד צינור המים זמין לכם או שיש לכם תזמן לעמוד שעות מול הבריכה ולמלא אותה באופן ידני, שיפוץ בריכה עם שדרוג בהצטיידות מערכת מילוי מים אוטומטית משמשת פיתרון יעיל ביותר.

5. מעקה סף טבעי – בריכות שחייה המרוצפות באבן או דקים מעץ

פרט נוסף שימושי לשדרוג הבריכה הוא הוספת אבן טבעית עליונה וסיפון שיוסיף למראה האותנטי של חלל הבריכה והחצר כגון: אבנים כחולות, אבן חול, חלוקי נחל ועוד. תלוי בצורה ומראה הבריכה שלכם או השיפוץ שבחרתם לה ובהתאם לזה ניתן להתאים סוגים רבים של אבנים בצורות, גדלים וגוונים שונים והכל כדי שזהו יהיה השילוב המושלם למראה הבריכה. לדוגמא, אבנים כחולות המרוצפות סביב בריכת השחייה בשילוב אבני חול מדגישה את קווי המתאר של הבריכה. לכן הקפידו לבחור אבנים בתבונה ולעשות את השילוב המתאים לבריכה ולחלל שמחוצה לה.

מסקנות לשדרוג חכם

* בעלי בתים רבים צריכים לנצל את מלוא היתרונות שיש בשיפוץ ולבצע מספר שדרוגים של בריכת שחיה והמרחב מסביב, מבחינה ויזואלית: ריצוף אבני סיפון וחיפויי קירות, פתרונות תאורה בלד וסיבים אופטיים והכל כדי ליצור סצנה יפה מראה יפהפה שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש אליו.

* בנוסף מערכת למילוי מים אוטומטי ומערכת לטיהור מים באמצעות מלח מספקת פתרונות איכותיים ללא בזבוז זמן יקר וללא תקלות בפעולה חלקה.

* לבסוף הקדשת חשיבה רבה לסוג ואופן טיוח הבריכה ומגוון האפשרויות לריצוף פנים הבריכה וסביב לה כך שיחזיק מעמד 20 שנה ויותר!

* בו בזמן לדאוג לבצע בנוסף טיוח צבעוני כזה שישלים את המראה לבריכת השחיה.

לא מומלץ להתעלם מרשימת השדרוגים שלעיל כאשר בוחנים את האפשרות לשפץ את הבריכה, חישבו על כל אחד מהשדרוגים הקיימים וכאלה שלא צוינו כאן ותכננו בקפידה כדי שלא תצטרכו תוך זמן קצר לחזור ולשפץ בשנית את בריכת השחייה שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב