דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תורת בחירת אולם האירועים על רגל אחת 

מאת    [ 09/07/2014 ]

מילים במאמר: 547   [ נצפה 3150 פעמים ]

אם מצאתם את עצמכם במסע המפותל לעבר אולם האירועים המושלם, כנראה שאתם מתחתנים, שבנכם הגיע לגיל מצוות, שנולד במשפחה תינוק חדש או שסתם התחשק לכם לחגוג יום הולדת 50 המוני במיוחד.
לא משנה מה הסיבה- כשלא יודעים במה להתמקד, יש פוטנציאל גדול לבלבול, לחץ והתפזרות על פני אינספור אפשרויות ללא יכולת לבחור.
אבל מכיוון שאתם לא רוצים לחגוג את האירוע הקרב ובא שלכם בפארק הלאומי, כדאי שבכל זאת תמצאו את הדרך לעשות את הבחירה הזו מבלי שייצא לכם עשן מהאוזניים (או לפחות לא ממש הרבה ממנו).

אז מה עושים, אתם שואלים?

הנה כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם לעבור בשלום את מלאכת בחירת האולם שלכם.

1.הכינו תקציב מוגדר מראש- זה ללא ספק הדבר הראשון שעליכם לעשות לפני שאתם ניגשים לבחור אולם אירועים. זה אמנם גם הדבר הטכני ביותר שתצטרכו לעשות, והוא כנראה לא ירגיש כמו יום בלונה פארק- אבל אין לכם ברירה. על מנת שלא תמצאו את עצמכם סוקרים אינסוף אפשרויות ומגלים בסוף שחצי מהן לא מתאימות ליכולות הכלכליות שלכם- מומלץ שתצמצמו את הבעיות מראש בכך שתחשבו כמה אתם יכולים ומוכנים להוציא על האולם שלכם. לאחר שהגעתם למסקנה, שימו לב שאתם מסתכלים רק על אולמות שמציעים מחיר שלא חורג בהרבה מהמחיר שקבעתם לעצמכם.

2.העריכו כמה אורחים אתם הולכים להזמין- חשוב להתאים את סוג וגודל האולם למספר המוזמנים. ישנם אולמות גדולים יחסית שידרשו מכם מינימום כלשהו של אורחים ויש לשים לב לכך. אם אתם בקטע של אירוע קטן ואינטימי, רצוי שתלכו על מקום לאירועים קטנים. בנוסף, השתדלו לשלוח את ההזמנות כמה שיותר מוקדם ולבקש במפורש לאשר הגעה, על מנת שתוכלו ליידע את אולם האירועים במספר המנות ושיהיה לכם זמן לערוך שינויים במידת הצורך.

3.תתייעצו- המלצות באינטרנט, המלצות מחברים, המלצות מקרובי משפחה- הכל הולך. אין חוות דעת טובה יותר משל מי שכבר התנסה בתכנון אירוע של עצמו ויכול לייעץ לכם ולחסוך לכם תקלות בהמשך.

4.הכינו רשימת שאלות- כאשר אתם מדבר עם נציג כלשהו מאולם האירועים, אל תתביישו לשאול כל שאלה שעולה על דעתכם. החל ממחירים, עבור בשירותי הקייטרינג והתפריט- אם אלה כלולים במחיר או לא ומה האפשרויות, מבנה האולם, בידור אופציונלי, מספר אורחים מינימלי ומקסימלי- וכל דבר אחר שתוכלו לחשוב עליו. חשוב שתשאלו הכל על מנת שלא יהיו לכם הפתעות בהמשך.

5.בואו לבקר- אין ברירה, בסוף צריך לבוא ולהתרשם ממראה האולם במציאות. אבל אל תראו את זה כמשימה מעיקה ומכבידה- קחו איתכם פרטנר (רצוי את בן או בת הזוג, אבל אם ממש אין ברירה אפשר גם חבר או חברה טובים, אמא, אבא, דודה, סבתא או שכן קרוב במיוחד). אם לוקחים את זה בקלילות, זו יכולה להפוך להיות חוויה נחמדה ומשעשעת, שבמסגרתה תטעמו הרבה אוכל בחינם. במהלך הביקור הקפידו לשים לב לכל הנקודות שסימנתם לעצמכם כחשובות, לברר תשובות לשאלות שלא נענו בטלפון או באינטרנט ולהתרשם מכל האספקטים הפיזיים של האולם וכמובן מהיחס של צוות המקום.

לאחר שעברתם את כל השלבים החשובים וההכרחיים- אם עדיין לא היה אולם אחד, יחיד ומיוחד שהצית את אש האהבה בליבכם- הגיע הזמן לעשות אלימינציה. מה לעשות, לפעמים לא תמיד יודעים שזה זה וצריך לעשות קצת בעד ונגד. לא קרה כלום- לא אולם האירועים הוא זה שתתחתנו איתו, אז גם אם אתם לא בטוחים מהרגע הראשון- זה בסדר גמור. נפו מהרשימה את האולמות שאין להם סיכוי על פי קריטריונים שקבעתם לעצמכם, וכשנשארתם עם כמה מועמדים מבטיחים- ערכו רשימת בעד ונגד, התייעצו עם הסביבה והתווכחו אחד עם השני עד זוב דם. בסוף תצליחו להחליט.

אז שיהיה בהצלחה!

לינוי דורון | Web Expert
בניה וקידום אתרים
שירותי קופיריינטינג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב