דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפיית נינה יישמה מערכת בקרה של סימנס לביצוע עקיבות ועמידה בתקן BRC 

מאת    [ 06/07/2014 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 3311 פעמים ]

מאפיית נינה, נסרי נעמה בע"מ, המתמחה בייצור פיתות איכותיות ונחשבת לאחת מיצרניות הפיתות הטובות בעולם, יישמה על ידי חברת ארדן קונטרול טק, מערכת ניהול רצפת ייצור (MES) המבוססת על טכנולוגית סימנס, על מנת לעמוד בתקן ה- BRC - תקן בינלאומי לבטיחות מזון.

המערכת, אותה יישמה חברת ארדן קונטרול טק במאפיות נינה, הינה מערכת ניהול רצפת ייצור (MES) המבוססת על טכנולוגית סימנס, המשלבת בקר תעשייתי ראשי המהווה את מנוע  איסוף הנתונים, מערכת RFID  מתקדמת מבית סימנס לזיהוי וביצוע עקיבות אחר מנות חומר בתהליך,  קישור לבקרי מכונות היצור במפעל וכן שרת ראשי לניהול המערך. במערך משולבת תוכנת מדף לאיסוף נתונים מתוצרת סימנס הכוללת מחולל דו"חות ומסד נתונים מסוג SQL  וכן ספריית עקיבות אותה פיתחה ארדן, המאפשרת עקיבות אחר מנות המוצר בתהליך, זיהוי חומרי הגלם הנדרשים לייצור כל מנה ותיעוד עץ המוצר בבסיס כל מנה, כל זאת עד להפיכתה למוצר סופי.

מערכת ה MES  מאפשרת למאפיית נינה לעמוד בדרישות העקיבות ואיסוף הנתונים להם היא מחויבת על פי תקני האיכות המקובלים באירופה. ולייצר בתהליך מתקדם ייצור פיתות הייטק עם איכות ייצור של לחם ארטיזן (לחם של פעם).

המאפייה המשפחתית, נינה, הוקמה בחיפה בשנת 1936 ע"י אבי המשפחה - נסרי נעמה שבשנת 1958 המציא פטנט של תנור אפיה אוטומטי, ומאוחר יותר בשנת 1964 העביר את המאפייה לתהליך ייצור אוטומטי, הכל מתוך רצון עז לשפר ולשכלל את תהליכי הייצור, על מנת לייצר את הפיתה הטובה ביותר.

את המאפייה ירשו האחים פייר, מוני ונינה ב-1976, אחרי שאביהם נפטר, הם העתיקו אותה למפרץ חיפה. לדבריהם: "הקמנו מאפייה תעשייתית, שהחלה לספק פיתות לרשתות ולגופים הגדולים, כולל משרד הביטחון. ב-2004 התחלנו לייצא וכעת 25% מהייצור שלנו הולך לייצוא, למדינות כמו קפריסין, יוון, שוויץ, צרפת, ספרד בלגיה, הולנד, גרמניה וארה"ב.

 

מאפיית נינה הפכה ליצואן חדשני ומקורי של פיתות גורמה, המיוצרות על פי סטנדרטים מחמירים. הפיתות הינן בעלות ערכים תזונתיים גבוהים, תכולת סיבים גבוהה מהרגיל וללא תוספת סוכר. בתהליך הייצור משולבת מחמצת שיאור, כחלק מחשיבה כוללת על ייצור מוצר איכותי ובריא יותר. תהליך הייצור הייחודי , מאפשר ייצור פיתה בעלת חוזק מכני וגמישות יוצאי דופן. הפיתה אינה נקרעת ונשארת אלסטית גם כשמציפים אותה בתכולה נוזלית כגון טחינה. תהליך הייצור במאפייה משלב הקפאה עמוקה, כך שהמוצר נשלח לחו"ל כשהוא קפוא. ההפשרה נעשית בסמוך לשימוש, מה ששומר על המוצר טרי וחווית השימוש זהה לזו של פיתה שיצאה זה עתה מהתנור.

פייר, בעלי מאפיית נינה מספר: "מאחר ואנו מייצאים את הפיתות ברחבי העולם, אנו מחויבים לעמוד בתקן ה-  BRC . מערכת ה MES  אותה סיפקה ארדן מאפשרת למאפיית נינה לעמוד בדרישות העקיבות ואיסוף הנתונים להם היא מחויבת על פי תקני האיכות המקובלים באירופה ".

 בשנת 2010 זכו מוצרי החברה בפרסים על חדשנות, טעם ואיכות בתערוכות שפים מובילות באירופה. מוצרי מאפיית נינה זוכים להצלחה בכל העולם, וניתן להשיג את הפיתות של מאפיית נינה בצורה ישירה גם בסניף בהולנד.

חלק ניכר מהייחוד של מאפיית נינה, שבזכותו הפיתות שלהם הפכו למוצר מבוקש בעולם כולו, הוא פיתוח ייחודי המאפשר לייצר פיתות איכותיות מחומרים טבעיים בלבד, ללא משפרי אפייה או תוספים מלאכותיים ולשמר אותה בהקפאה, כך שעם ההפשרה מתקבלת פיתה איכותית, טעימה, אוורירית וטרייה, שאיננה נקרעת, ולכן מתאימה מאד למילוי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב