דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החיים הם משחק, ואנחנו השחקנים 

מאת    [ 01/07/2014 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 2563 פעמים ]

האם יצא לכם לשמוע משפט – החיים הם במה ואנחנו השחקנים? זה כל כך נכון. אבל מאחרי משפט זה יש עומק וחשיבות מאוד מאוד גדולים לגבי איך שאנחנו מנהלים את חיינו, מה היא בעצם הסיבה שאנחנו באים לעולם הזה ומה עלינו לעשות כדי לחיות חיי מימוש והגשמה. אני מאמינה שכל אחד בא לעולם כדי לשחק את המשחק שלו בדרך הטובה ביותר שהוא יכול וליצור את החיים שאליהם הוא שואף – חיי תשוקה, מימוש, שפע, הגשמה. לכל אחד מאיתנו מגיע לחיות חיים כאלו.

אבל עדיין מעטים אלו שאכן משחקים את המשחק שלהם בצורה הטובה ביותר וגם מנצחים את משחק החיים – הרוב בכלל שחכו מה זה לשחק במגרש, הם פשוט נמצאים בשוליים והולכים עם הזרימה של החיים, לאן שהחיים יקחו אותם, כאשר הסביבה החיצונית, האירועים החיצוניים משפיעים עליהם וגם מנהלים אותם, הדאגות היומיות הם לסגור את החודש, לשלם מיסים, לאכול, לישון, ללכת לעבודה ועוד דברים שגרתיים ופשוטים.

כאשר אנחנו לא משחקים את התפקיד שלנו, אנחנו נשאבים לתוך שגרה שחוזרת על עצמה, אנחנו מתרחקים מהמהות הפנימית והאמיתית שלנו והופכים להיות כמו מכונות שמפעילים אותם. ואם משהו לא הולך, תמיד יש את מה או את מי להאשים – אנחנו לא אשמים בכך, האחריות היא תמיד הולכת לגורם אחר. לא פלא שכתוצאה ממשחק שהוא לא שלנו,  אנחנו חווים תחושה של פספוס, מרמור, הפסד, תסכול, חוסר מימוש ואכזבה, יש כאלו שגם כועסים על העולם ועל עצמם שכלום לא משתנה בחיים שלהם.

ואני כל כך יכולה להבין אנשים אלו כי כבר הייתי שם. עד לפני 5 שנים וקצת גם אני לא ידעתי מהו המשחק שלי, לא הבנתי בכלל שבאתי לעולם הזה כדי לשחק במגרש שלי ולא להיות בשוליים וללכת אחרי מה שמכתיבים וחושבים שיהיה טוב עבורי. מי באמת יודע מה טוב עבורנו חוץ מאיתנו? אף אחד. רק אנחנו!  ואז החיים שלי היו נראים באמת משעממים, האמנתי בדברים שבמקום לקדם אותי רק היו מורידים אותי , המחשבות שלי מחלישות ושליליות שמורידות רצון ומוטיבציה וביטחון.

עד ששאלתי את עצמי שאלות הבאות:

מי אני בכלל? למה אני כאן? למה באתי לעולם הזה? לא ייתכן שאנשים נולדים סתם. צריכה להיות סיבה. אנחנו באים לחיים שהם כמו משחק ועלינו ללמוד להבין מהו התפקיד שלנו. אבל כיצד מנצחים את משחק החיים? מה עלי לעשות על מנת להגיע לניצחון? מה אני עושה לא טוב ומה עלי לעשות כדי להגיע לתוצאות אחרות? מה עלי לשנות בחשיבה, בהתנהות על מנת להגיע לתוצאות של מימוש האני הפנימי לי, על מנת לחוות רגשות של סיפוק, שמחה, צמיחה, הצלחה והגשמה?

ניהלתי דיאלוג לר קצר עם עצמי על מנת לענות על שאלות אלו, דיאלוג שנמשך למעלה מ-3 שנים, בתוכו עברתי תהליך של התפתחות והעצמה אישית. אבל במקום לתת לכם לעבור דרך כל התהליך הזה,החלטתי לצלם סדרה של 3 סרטונים שאותם אני רוצה לתת לכם במתנה – ובהדרכות אלו אני מדברת על 3 עקרונות קריטיים על מנת לנצח במשחק החיים, ליצור חיי מימוש והגשמה, תשוקה והצלחה.

כל מה שעליכם לעשות כדי לקבל הדרכות אלו זה להיכנס לדף שהקישור שלו מופיע למטה, ללחוץ עליו ולשים פרטיטם שלכם בתיבת רישום שמוםיעה בצד ימין וההדרכה הראשונה כבר תגיע אליכם. אני מאוד אשמח לתת לכם את הכלים ואת הערך ולעזור לכם גם להתחיל לשחק את המשחק שלכם.

http://www.dianabenzvi.com/3-tutorials-for-self-fulfillment

הגיע זמן לקחת את המושכות בידיים ולחזור למגרש, במקום שהחיים יקחו אתכם לפי הזרימה שלכם. ואני אפגוש אתכם בצד השני J

דיאנה בן צבי

מנטורית להצלחה והגשמה אישית

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב