דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה חשוב לטפח את הפרווה 

מאת    [ 01/07/2014 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 3294 פעמים ]

הליטוף עושה את ההבדל – טיפול וטיפוח פרוותו של אהובנו

כמה פעמים אורחים וחברים ליטפו את הכלב שלכם והתפעלו מהמגע הרך והנעים של פרוותו? האם גם אתם אוהבים לחוש את מגע המשי של פרווה מלאה, עשירה וחלקה? האם אתם מבחינים בהבדלים ברכות הפרווה של יקירכם לאחר שינוי המזון הניתן לו, איכות השינה שלו וגורמים רבים וטובים אחרים? שנות הניסיון הרבות במולי חיות מחמד הביאו אותנו להכיר באינספור הגורמים המשפיעים על המראה, התחושה והאיכות של טיפוח הפרווה של ההולכים על ארבע הקטנטנים וגם הגדולים שבינהם

כדי שתוכלו גם אתם להשקיע את טיפוח הפרווה ולהעניק ליפים שלכם את היחס האישי ואת הזכות להיות בעלי פרווה יפהפייה – הבאנו לפניכם את כל הדרכים, השיטות והאמצעים הנכונים לשמירה על הפרווה המושלמת.

למה חשוב לטפח את הפרווה?

רבים מאמינים כי טיפוח הפרווה של הכלבים הינה חשובה רק בשל המראה החיצוני והמגע המורגש ליטוף הפרווה, אולם אין מדובר רק בענייני אסתטיקה והנאה. פרווה לא מטופחת צוברת קשרים, מהווה מקום אידיאלי ואטרקטיבי למזיקים שונים, צוברת זיעה, אבק ולכלוך ובאופן כללי גורמת לכלבכם תחושת אי נעימות ועצבנות כללית. כלבים רבים פוצעים את עורם בשל היווצרות קשרים בפרווה.

העקרונות החשובים בטיפוח פרוות כלבכם

בדיוק כפי שלכל אחד מאיתנו צבע שיער שונה, עיניים מיוחדות וגוון עור אישי, כך גם טיפוח הפרווה של כלבים משתנה בהתאם לגזע שלהם ולנתונים רבים נוספים. כל אחד מסוגי הפרווה השונות מצריך יחס אישי מאחר והינו בעל עובי ואורך ייחודיים.

לכל פרווה טיפול ייחודי

פרווה מתולתלת: טיפוח פרווה מתולתלת המאפיינת בעיקר את הפודלים וכן כלבים מעורבים בסוג פודל מצריכה יחס אישי. פרוות הפודל אינה נוטה לנשור ולכן ניתן לסרקה אחת לחודשיים ולא יותר. מאחר ופרוות הפודלים מכסה בעיקרה את אזור העיניים – יש להתמקד בו ולפנות שערות מפריעות. שמפו מיוחד וקרמים מפנקים יסייעו בסירוק ובטיפוח.

פרווה חלקה: פרווה חלקה זקוקה לטיפוח ייחודי ורצוי להשתמש במברשת עדינה וייחודית העשויה גומי. טיפוח הפרווה החלקה מצריכה סירוק לפחות פעם בשבוע וכן מקלחת של לפחות פעם אחת בשנה עד שלוש פעמים תוך שימוש בשמפו ובקרם מסיר קשרים.

פרווה עבה וארוכה: פרוות עבות הינם פרוות בעלות פוטנציאל אדיר להיות פרוות מרשימות במיוחד. כיצד? באמצעות סירוק יומיומי. פרוות עבות מצוידות בשכבת שומן המגנה על מראה הפרווה ועל התחושה שהיא מעניקה למלטפים אותה. חשוב לבחור בקפידה את השמפו שילווה אתכם בשנים הקרובות מאחר ושמפו לא מתאים עלול לפגוע בשכבה השומנית ובמראה הפרווה.

בחירה בין מגוון סוגי מברשות

סוגי המברשות הקיימים בתחום הולכים וגדלים מעונה לעונה. אנחנו במולי חיות מחמד מביאים אליכם מדי עונה המצאות חדשניות ומרתקות מתחום הסירוק וטיפוח הפרווה של יקיריכם ומסייעים בהחלטה על המברשת המתאימה ביותר. המברשות הקיימות כיום מוצעות במסגרת חומרי גלם כגון מתכת רכה וכפפות להברשה, מסרקי מתכת ועוד. על מנת לבחור את המברשת המתאימה ביותר, רצוי לפנות לווטרינר.

 

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד והשהייה במחיצתה תהווה עם כייף ואהבה ללמציאת פתרונות לבעיות שצצות ,,, כנסו לאתר למתן טיפים   http://www.dogs-cats.co.il/ ;  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה וכל זה מתוך אהבה במתן פתרונות ועצות חכנות מנסיוני  העשיר אשמח לתת לך  לשאלות וליעוץ ניתן להתקשר 03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב