דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אפשר להתפרנס באמצעות עבודות יד? 

מאת    [ 30/06/2014 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2697 פעמים ]

העקרונות של החברה המודרנית די פשוטים. בהתחלה אתה חייב לסיים את בית הספר, אחר כך, אוניברסיטה עם מקצוע "רלוונטי למציאות". ואחר כך, לבנות משפחה ועד סוף החיים לעבוד במקום  עבודה אחד. אני כמובן מגזים קצת,אבל פלוס מינוס,כך רוצים לראות אותנו בחברה.

ויש לי שאלה אלכם בקשר לזה. האם אתם רוצים חיים כאלו? האם מעניין אותכם לחיות לפי התוכנה הזו,שאומרת שהדבר העיקרי זה-יציבות? האם זה הדרך שלכם???

לא משנה באיזה עבודה אתם כרגע ובאיזה גיל, אני בטוח ש-90% מכם שאלו את עצמם אותן שאלות לפחות כמה פעמים בחיים(לפחות כשהייתם צעירים). ובאמת, למה אתם צריכים יציבות כזאת, אם אתם נמשכים לשיר, לרקוד, לצייר, להלחין מוסיקה או במילה אחת-ליצור?

התשובה היא די ברורה. בעידן שלנו עם העידפויות כאלו אתם יכולים להשאר בלי כסף אפילו לאוכל, שלא נדבר על שכירות דירה או הוצאות אחרות. רוצים לצייר? אין בעיה. בשעות הפנאי שלכם, אחרי עבודה.

רוב האנשים שאני מכיר לא מתפרנסים מהכשרון שלהם,למרות שלרובם יש תואר בתחום האהוב. זה מראה לנו שתואר בתחומים כאלו -זה לא מה שקובע. השכלה מוסיפה ידע בליצור אבל לא עוזרת לאומנים למכור את העבודות שלהם. תערוכות מתרחשות לעתים רחוקות, אם בכלל בתחום שלכם קיימות תערוכות בישראל (למשל גילוף עצם או פיסלוני נצקה).וגם לא בטוח שתוכלו למכור בסכום כזה שהספיק לכם עד התערוכה הבאה. וכך, אנו מגיעים למסקנה שלרוב האנשים קשה מאוד להסיג הכנסה קבועה מתחום היצירה. וכתוצאה מכך, אתם בוחרים בעבודה יותר יציבה, והכשרון נהפך לתחביב.

למזלנו, כיום יש אינטרנט שיכול לאחד הרבה אומנים במקומות המיועדים להם.אפשר לקרוא למקומות האלו תערוכות עם אפשרות להצגה ומכירה של עבודות באופן קבוע,ולא 3-4 פעמים בשנה.

האינטרנט בזמננו תופס מקום מאוד חשוב.אנחנו משתמשים בו בהרבה מאוד תחומים: תקשורת, בידור, נדל"ן,לימודים,ספורט,סרטים,קנית ומכירת מוצרים וכו'. רוב האנשים היום לא מדמינים את החייהם בלי אינטרנט, וזה אומר שהרשת העולמית הזאת יכולה מאוד לעזור "לאומנים הביתיים" לצמוח בתחומהם,ולפספס את האפשרות הזאת פשוט אסור!בעזרת האינטרנט יכולים לצפות הרבה יותר אנשים בעבודות של האומן,לאומת בביתו כשהוא מראה אותן לחברים.וכתוצעה מכך, האומנים יוכלו למכור את עבודותהם בתדירות יותר גבוהה ובעוד כמה זמן לא יצטרכו לעבוד במקומות שלא מיועדות להם,ולהתרכז רק בתחום האהוב. ואז אנחנו איתכם נכיר הרבה יותר אנשים כאלו ואת היצירות שלהם, ונוכל לענות על השאלת הכותרת-כן!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב