דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלי עבודה - היום ואז 

מאת    [ 30/06/2014 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2081 פעמים ]

 כלי עבודה מספרים לנו על החברה שיוצרת אותם. ככל שהחברה מתקדמת יותר, היא יוצרת יותר, ולכן צריכה יותר כלים. בתקופה הרומית כלי עבודה רבים שאנחנו מכירים היום היו בשימוש עוד אז. לנגר הרומי היה ארגז כלים נרחב יותר מאשר עמיתו מימי הבניים.

הכלים של בעלי המלאכה היו האמצעי העיקרי שלו להתפרנס. הם היו השקעה עצומה בזמן ובכסף, או שנעשים על ידי עצמו, או שנרכשו מיצרנים וספקי מומחה.עלות ארגז כלים מאובזר ב -1797 הייתה £ 15.10.4d. (£ 15.52p), על שכר שנים לבעל מלאכה מיומן. זו הסיבה מדוע רבים כלים ישנים יותר הם חותם עם שמות וראשי תיבות. לפעמים יש כמה סטים של שמות, כמו כלים יקרי ערך הועברו מדור לדור, או נמכרו לבעלים חדשים לאחר פרישה. סימני אדם או משפחה, יחד עם חותמות יצרנים, מציעים את אחד הביטויים המובהק לתאריך וגיל, בתנאי שאתה יודע מה ראשי התיבות עומדות על.

פלייר פטנט או ג?בקה ניתנים לנעילה על אובייקט כלשהו באמצעות מנגנון נעילה מרכזי. צד אחד של הידית כולל ברגים המשמש להתאים את המרווח של הלסתות, בצד של הידית (בעיקר בדגמים גדולים יותר) האחר לעתים קרובות כולל ידית כדי לדחוף את שני הצדדים של הידיות לגזרים כדי לפתוח את הצבת. "חפרפרת" ו" צבת-גריפ "הם שמות מסחריים של מותגים שונים של נעילת צבת. 

צבת נעילה זמינה בתצורות רבות ושונות, כגון שפיץ פלייר נעילה, ברגים נעילה, מלחציים נעילה ובצורות שונות כדי לתקן את חלקי מתכת לריתוך. הם גם באים בגדלים רבים.

צבת הפלייר פטנט הראשון, בשם vise-grip, הומצאה על ידי ויליאם פטרסון בדה ויט, נברסקה ב1924. [1] אוחז השומה פותחו על ידי תומס Coughtrie ב1955, אז מנכ"ל של ח"כ שומה ובנו. [2] השומה כידון יוצרו בניופורט בדרום ויילס (GB) ממש ליד M4 ידי מנהרות Brynglas. אפשר היה לראות את שלט השומה בעת הנסיעה במערב בדיוק כמו שאתה נכנס למנהרה.

כמו שאנחנו רואים כלי עבודה מתקדמים עם האנושות אז סימן גדול יותר להתפתחות של הכלי הוותיק בעולם - הפלייר פטנט. כיום יש גירסה חדשה - פלייר פטנט אוטומטי שאינו מצריך את הכיוון של הבורג מה שאומר עבודה מהירה יותר והספק גדול יותר.

חברת C.H. HANSON בעלת פטנט עולמי לפלייר פטנט אוטומטי! מיוצגת בלעדית ע?י אורגת סחר בע?מ שמייבאת את מירב כלי העבודה של החברה מארה?ב.

בניגוד לפלייר נעילה מסורתי, הם אינם דורשים בסיבוב ידית כדי להתאים את גודל הלסת.מנגנון הנעילה המוגן בפטנט באופן אוטומטי מתאים את עוצמה לעובי החומר וננעל על אותו הכוח של צבת נעילה סטנדרטית. הם 7x מהר יותר ו100% יותר קל!

אין צורך לכוון את גודל הפתיחה, ננעל על כל גודל באופן אוטומטי.

ניתן למוצא בכל חנויות כלי העבודה והספקות הטכניות בארץ

אורגת סחר בע"מ
www.orgat.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב