דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלבים עם בעיות אוזניים 

מאת    [ 30/06/2014 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2379 פעמים ]

 

 

כלבים עם בעיות אוזניים

"דוקטור, אני לא שומע" – כל הטיפולים באזני הכלב שלכם

בדיוק כמו חוש הראייה והמישוש, ההרחה וטעם – חוש השמיעה של כלבנו מהווה חלק עיקרי בתפקודו המאפשר לו לשמור על איזון, על משחק עם כלבים אחרים וציות להוראות הוריו האוהבים. בדיוק כמו האף, העיניים והפה – רגישות האזניים לבעיות שונות ויכולות ללקות בגירודים מעצבנים הגורמים לכלב לפצוע את עצמו, בהפרשות לא נעימות או לגרום לכאב ולריח רע מהאוזניים. מה עושים כשיקירנו סובל?

רכזנו עבורכם רשימה של בעיות אוזניים בכלבים:

זיהוי ואבחון ראשוני של הבעיה

מענה עמוק ומקצועי לבעיה ממנה סובל היקר שלכם למגוון רחב של בעיות אוזניים בכלבים יינתן רק אצל וטרינר אולם ניתן לקבל כמה סימנים מנחים באשר למקור הבעיה עוד לפני שמגיעים לאבחון מקצועי. אלו יאפשרו לכם לזהות מהר יותר את הטיפול הנדרש ואולי אף להקל על יקירכם ההולך על ארבע ככל הניתן.


    • 

    הכלב איבד איזון? בעיות אוזניים בכלבים יכולות להעיד גם על מכה שקיבל הכלב. ידוע כי האוזניים מאזנות את תנועת הגוף כך שבמקרה של בעיה פיזית בתוך האוזן – חשוב לתת את המענה הרפואי ההולם בהקדם האפשרי ולהגיע לווטרינר.


    • 

    שאבתם מים בששון: אם הכלב שלכם נמצא הרבה בים, ישנה סבירות גבוהה כי המים הם אלו אשא אפשרו את העברת או את התפתחותן של הבקטריות. במקרים של בעיות אוזניים בכלבים אלו יש לתת עיסוי קל לאוזניים ורצוי אף להוסיף משחה או תכשיר מיוחד לכלבים הנמצאים הרבה בים.


    • 

    אלרגיות: אלרגיות מופיעות באזורים שונים ומגוונים בגופו של הכלב. דווקא האזניים, איבר המצוי מחוץ לקווי המתאר הכלליים של הגוף  - רגישות יותר לאלרגיות מאברים אחרים. אלרגיה יכולה להוות ביטוי לפרעושים או מזון מסוים. אם האלרגיה ותופעותיה חוזרת ונשנית יש לקחת את יקירכם לווטרינר בהקדם.


    • 

    מבקרים לא צפויים: בעיות אוזניים בכלבים כגון זיהום באוזני יקירכם יכולות להיגרם ממספר רב של סיבות מגוונות. פשפשים או כינים וגורמים אחרים יכולים להביא עמם תופעות מאד לא נעימות – הן עבור הכלב והן עבור הוריו. בדקו אם על הכלב לא מסתובבים בעלי חיים למיניהם.

תופעות נוספות:

מישוש אזניו של הכלב היקר לנו יכול לגלות אם במקרה מדובר בגידול. לכלבים יש בדרך כלל שלושה סוגי גידולים באוזניים, כאשר שניים מתוכם ממאירים. לכן – אם מצאתם או שיש לכם חשש לגידולים באזני הכלב שלכם – גשו עמו לווטרינר בהקדם האפשרי.

אנחנו במולי חיות מחמד מעמידים את שירותינו עבור הלקוחות שלנו ועבור הגורים ההולכים על ארבע. תוכלו ליצור עמנו קשר בכל שלב ולקבל מענה מלא לכל היסוס או שאלה!

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד והשהייה במחיצתה תהווה עם כייף ואהבה ללמציאת פתרונות לבעיות שצצות ,,, כנסו לאתר למתן טיפים   http://www.dogs-cats.co.il/ ;  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה וכל זה מתוך אהבה במתן פתרונות ועצות חכנות מנסיוני  העשיר אשמח לתת לך  לשאלות וליעוץ ניתן להתקשר 03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב