דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע מחסן עץ הוא הבחירה הטבעית 

מאת    [ 25/06/2014 ]

מילים במאמר: 588   [ נצפה 2444 פעמים ]

האם חשבתם לבנות מחסן עץ אך אינכם יודעים היכן להתחיל? הבא נעזור לכם להימנע מלעשות טעויות שאנשים רבים עושים, מתוך מהירות וחיפזון ויוצא להם בשורה התחתונה תוצאה שלא לה הם ייחלו או התכוונו, וגרוע מכך להימנע מלהוציא כספים מיותרים בשביל לתקן את הטעויות. רוב הסיכויים שהרוב ממהרים ישר לגשת לעבוד מבלי להכיר תחילה את הכלים המתאימים לעבודה ובעיקר את סוג העץ הנדרש בשביל לבנות מחסן עץ איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן רב. לכן אל תיהיו פזיזים כשמדובר בתכנון ועיצוב בניית מחסן עץ, קחו את הזמן גשו לכל חלק מהתהליך בחכמה ותבונה.

השתמשו בתוכנית מסודרת מראש כדי להימנע מטעויות

בטרם אתם חותכים חתיכה של עץ, וודאו שיש לכם מספר תיכנונים מראש לעבוד עם החתיכה, שום פרוייקט בניה יעבוד ויצא לפועל כראוי ללא שרטוטים מדויקים, אם אין לכם מספר סקיצות תכנון כיצד תדעו מה לעשות? בונים מקצועיים מביטים ומסתמכים על תכנון  לפני שהם מרימים בכלל כלי עבודה במקום – אחרי הכל כיצד תדעו לתקצב את בניית המחסן עץ אם אינכם יודעים בכמה מטרים של עצים נדרשים עבור המשימה? כמוכן תכנון נכון יחסוך לכם זמן וכסף רב בטווח הארוך.

ברגע שיהיו לכם את השירטוטים והעיצוב, תוכלו להתחיל במלאכה, כאשר אתם חושבים על חיתוך כל אחד מאורכי העץ קחו את הזמן למדוד אותם באופן מדויק – זיכרו "מדדו פעמיים, חיתכו פעם אחת", עצה טובה בין אם אתה חובבן או מקצוען!

באיזה סוג עץ להשתמש?

ישנם סוגים רבים ושונים של עץ שתוכלו לקחת בחשבון בבניית מחסן עץ משלכם:

* עץ רך: אורן, אשוח, ארז, לגש.

* עץ קשה: מייפל, בוק, שקמה, אלון, דובדבן, מהוגני וטיק.

רבים מסוגי העץ שלעיל יהיו יקרים מדי לשימוש לבניית מחסן עץ אך אם זו הדרך שבחרתם ללכת בחרתם את הבחירה הטבעית והמושלמת.

הדבר הראשון לעשות הוא להעריך במדויק את העלות של שימוש במסגרת שלד, קירות וחיפוי גג לכל סוג עץ בשימוש. בדרך כלל המסגרת תהיה בנויה מעץ רך כמו אורן או אשוח הנחשבים לזולים הרבה יותר מעצים קשיחים וקשים ולאחר מכן עירכו השוואה על כולם.

המראה הוא חשוב

שימוש בעץ קשיח עבור החלק החיצוני של המחסן עץ יהיה מועיל אך יקר מבחינה כספית, זה יחזיק מעמד רב וטוב יותר בתנאי אקלים קשים ויהיה עמיד יותר מפני היווצרות של פטריות או חרקים. החלת טיפול אינטנסיבי וקבוע יהיה ליתרון רב ויעזור להגדיל את תוחלת החיים של העץ באופן דרמטי.

צריכות להישאל מספר שאלות, האם אתם בונים מחסן עץ זה רק כדי לאחסן חתיכות עץ להסקה או מוצרים מעץ אחרים? אם כן אסטטיקה לא תוכל להשתלב במחסן ספציפי זה ולכן אולי כדאי כי תבנו מגן הגון, מוצק ומעשי כדי לשמור על העצים שבתוך המחסן במצב שמיש להסקה או לכל מטרה שייעדתם.

מצד שני אם מחסן העץ הזה נבנה כדי שיהיה גם יפה למראה (כפי שצריך להיות) תוכלו לתת לכישורי הנגרות שלכם להשתולל וליצור מחסן עץ נפלא אשר ממגנט בכל דרך ולא רק למראית עין. למה לא תוסיפו כמה חתיכות מגולפות אקסטרה לחלק החיצוני שייתן למחסן עץ מראה ייחודי משלכם כמוכן זה יישדר כי אם התעלתם ביצירת יופי שכזה בחלק החיצוני של המחסן בלתי נמנע שהחלק הפנימי יהיה כך ואף יותר ויעורר לאנשים את החשק לרצות לראות.

החלק המתגמל ביותר של פרויקט כזה הוא שבסופו של דבר תיהיו עם מחסן עץ מהמם ושימושי, בנוסף תוכלו להרחיב את התחביב בניה בעץ שלכם ולגשת לנסות לבנות כל דבר עבור המרחב שלכם בין אם זה במשרד, עבודה, בית וכו'.

אם אינכם אנשים יצירתיים או עם רצון להתחיל להתעסק בעבודה שכזו ותרצו בכל זאת לבנות מחסן עץ אתם מוזמנים להכנס לאתר מחסן עץ ובמספר קליקים לבחור ולהזמין את המחסן הבא שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב