דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פעילות למורים - "בחינת מיצב גרפולוגית פנימית" 

מאת    [ 20/06/2014 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 2625 פעמים ]

החל משנת 2001 התחלפה פנסיה התקציבית לפנסיה צוברת. החל מ-17.6.2014 בחינת מיצ"ב הפנימית הינה חובה רק בכיתה "ב". מחפשת פעילות למורים? בחרי בחינת מיצב גרפולוגית פנימית.

 

פעילות למורים בבתי ספר

כשהייתי בהרצאה בבית ספר בבר אילן ברחובות התלמידים הכינו בהפסקה סלט פירוט במסגרת יום הבריאות. פעילות חברתית בבית הספר היא מתכון לחיזוק הגיבוש החברתי בין תלמידי בית הספר.  פעילות חברתית למורים הינה צורך חברתי בראש ובראשונה. אחרי שבמנשך השנה אתם המורים/ות נמצאים בחוד החינוך ואין ספק כי האתגר ללמד תלמידים שיכולים לפתוח גוגל ולהתווכח על המידע שאתם מוסרים לצד בעיות משמעת מ אלה שני דברים שמוציאים הרבה מאוד אנרגיה. אחת מהדרכים להשתחרר זה דרך פעילות כיף למורים החל מיום הערכות דרך יום המחנך ועד מסיבת הסיום בבית הספר.

 

בחינת מיצ"ב גרפולוגי פנימי

דרך כתב היד ניתן לדעת מהן  השריטות, הסטיות, האופי, האישיות של המורים. בחינת המיצב גרפולוגי פנימי לכל בית ספר בנפרד הינה הופעה קלילה, מצחיקה ומשעשעת שבה דרך משחקי כתיבה משעשעים ופענוח ראשוני של ציורים, כתב יד וחתימות נבדקים תכונות אופי שהכרחיות למורה כמו חוש הומור, סבלנות כלפי ההורים והתלמידים בנוסף מועלים נושאים מעולם הזוגיות, היצרים ויבדק מי המורה שזקוק לחופש משנת לימודים ..

 

פעילות למורים – פתיחת שנה

ימי הערכות למורים בארגון המורים ויום הערכות בהסתדרות המורים זאת יריית הפתיחה לתחילת השנה. על המנהלת למצוא פעילות למורים שמצד אחד תתמקד בחיבור ובעבודת צוות ומצד שני שתהיה כיפית ומהנה. סדנאות בתחום התקשורת בין אישית, פיתוח צוותים ייתנו מענה מצויין של פעילות מחברת ומגבשת במיוחד אם היו מורות שפרשו, מורים שיצאו לשנת שבתון וכו..

 

פעילות למורים ליום המחנך

נהוג כי ביום המחנך מי שמפיק את האירוע זה וועד ההורים. יש בזה יתרון עצום, לפחות אתם בוועד המורים לא צריכים לדאוג לפעילות למורים. לאחר שהוועדה במשרד החינוך החליטה לשנות את בחינות המיצב החיצוניות כך שיערכו אחת לשלוש שנים והבחינות הפנימיות הן רשות למעט בכיתה "ב" הרעיון הוא לערוך פעילות חברתית למורים ולמורות ולהזמין גרפולוג שיערוך " בחינת מיצב גרפולוגית פנימית"

.

פעילות למורים – סיכום חצי שנה

ישנם חברות שמציינות פעילות רבעונית על פי חוק ויש כאלה שבה התרבות הארגונית חוגגת כל רבעון. בתום חצי שנה של לימודים זה הזמן לעצור, לנשום עמוק ולהכניס אנרגיה מחודשת ליום הבאה של הלימודים. וועד הורים יקר סדנת יוגה צחוק הינה פעילות למורים משחררת וכיפית מלאת הפתעות קטנות כגדולות. דרך משחקי אימפרוביזציה ומעגלי צחוק אפשר להשתחרר וליהנות מחוויה יוצאת דופן. פעילות למורים יכולה להתבצע הן בחדר מורים, הן במסעדה, אולם אירועים או מועדון אבל רוצים ליצור "אווירה ביתית" ניתן לערוך אותה בבית של המנהלת או של המורה.

 

מסיבת פרישה תפקודית

המקום היחידי בעולם שבה חוגגים פרישה תפקודית זה המורים והמורות בישראל. הרי פרישה על רקע תפקודי זה דבר עצוב אולם מסתבר שאם המערכת מתקשה להיפרד, פרישה תפקודית הופכת לאופציה ייעודית.  מסיבת פרישה למורה אחרי עשרות שנים של הוראה הינה תעודת כבוד למערכת החינוך ולבית הספר. זה המקום להכיל את הפרידה. הזמנת גרפולוג הינה אופציה מצוינת שבה המורים יברכו דרך הכתב תוך כדי אבחון של אותיות מעניינות במיוחד. ניתן לקחת את כתב היד של המורה ולבחון מספר פרמטרים על פי דרישה.

 

מסיבת סוף שנה

סוף סוף זה באה והחופש הגדול כבר ממש קרוב. אירוע של מסיבת סוף שנה נועד לסכם את מה שאתם המורים והמורות עברתם במהלך כדאי להזמין הופעה מצחיקה החל מסטנד אפ ועד קריאת מחשבות תלוי בתקציב ובנסיבות. זה המקום להגיד תודה, לבקש סליחה כדי לצאת עם דף חדש לקראת השנה הבאה.

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב