דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקשר בין ריהוט משרדי, שמש, ים לבין ספרים? 

מאת    [ 15/06/2014 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 1950 פעמים ]

הקיץ כבר כאן, אני לא יודע מה איתכם אבל מאחר ואני כנראה לא אטוס השנה לאיזה יעד אקזוטי, אבלה את רוב הימים החופשיים שלי בים עם חברים או איזה ספר טוב. אני מתגורר בתל אביב כבר כמה שנים ומעדיף את חוף גורדון, אבל כדי לגוון אני מבקר גם בחופים אחרים בעיר.

על מנת לפתוח כמו שצריך את עונת הרחצה כבר הגעתי לים פעמיים העונה, עוד לפני שהיא נפתחה באופן רשמי. הבשורות הטובות הגיעו כאשר ראיתי בלוח מודעות את המודעה שסיפרה את הפרטים הבאים:
"מיזם מבורך חדש יציב ספריות ליד חוף גורדון, חוף מציצים וגם בשדרות רוטשילד. "

מי היה מאמין שקצת ריהוט משרדי בים וכמה ספרים יעודדו אותי כל כך ויעשו לי כל כך טוב על הלב. כאשר ביררתי קצת יותר פרטים הבנתי שמדובר במיזם שכבר החל. כבר עכשיו, יוני 2014, אפשר למצוא ספרים בחוף הצוק הדרומי ובחוף ירושלים ספרים להשאלה לצד ריהוט משרדי שכולל כסאות וכוננית – המוצבים בפינות מוצלות. אפשר לקחת את הספרים אל החוף ובלבד שמחזירים אותם בתום הקריאה או בסיום הרביצה על החוף.

הפרויקט הזה נועד לעודד קריאה והוא פתוח לציבור כולו. מלבד החופים שציינתי כאן יש גם ספריה גדולה מאוד שממוקמת ברחוב רוטשילד, לא רחוק מהבימה. בניגוד לספריות העירוניות שמוכרות לכולנו, בספריות הפזורות בחופי תל אביב ובעיר עצמה לא תמצאו ספרניות שיגערו בכם לשמור על שקט או מפקחים – זה רק אנחנו, השמש, הריהוט המשרדי הנדרש ושפע של ספרים. מאחר ויוזמי הפרויקט הבינו שחודשי הקיץ הם חודשים שבהם יש תיירות אז בנוסף לספרים בעברית אפשר להשאיל גם ספרים בשפות נוספות לרבות: אנגלית, צרפתית, ערבית ואפילו רוסית.

יתרה מכך, אם יש לכם ספרים שאתם רוצים להעביר הלאה ולתרום, תוכלו לעשות כן בדיוק באותן הנקודות שבהם ניתן להשאיל את הספרים: בחופים ובעיר. המארגנים הבטיחו גם שלצד כל ספריה יהיה ארגז ובו ניתן יהיה לשים את הספרים שרוצים לתרום.

פלאי הטכנולוגיה בחופי תל אביב יפו

ספרים זרים לכם? לא מאמינים בנייר? אתם שייכים לדור הצעיר? – אל תדאגו גם עליכם חשבו בפרויקט המדהים הזה. אז אם אתם מחוברים לטאבלט שלכם כמו לחמצן ואתם אוהבים לקרוא דרכו תוכלו להתחבר בעזרת קוד מיוחד ולקרוא את הספרים דרך הטאבלט. קבוצת "ידיעות" לוקחת אף היא חלק במיזם והיא זאת שאחראית על החיבור הטכנולוגי הנפלא הזה. כמו כן, ניתן יהיה לקבל מפות של תל אביב יפו בשפה האנגלית – לנוחות התיירים ששוטפים את ישראל בחודשי הקיץ.

על הפרויקט המדהים הזה מנצחת מחלקת הספריות בעיר ונראה שעכשיו יש לנו עוד סיבה טובה לפקוד את החופים בקיץ הקרוב. עכשיו שיש שביתה של מצילים בחופי תל אביב יפו והכניסה לים מסוכנת, יש בהחלט מה לעשות בחוף חוץ מלהטריד את הנופשים עם מטקות, מוסיקה רועשת ומנגלים.

נכתב בשיתוף עם מיטב, המשווקת בין היתר כסא מחשב אורטופדי לסובלים מבעיות גב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב