דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה חשוב לבדוק כמחפשים סדנת סושי? 

מאת    [ 10/06/2014 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 3490 פעמים ]

הסושי הולך ונהיה מאכל פופלרי ונפוץ בישראל בשנים האחרונות, כך שכמעט אין מישהו מאיתנו שעוד לא נדבק בחידק הסושי. רבים מאיתנו מוציאים לא מעט כסף על אכילת סושי בחוץ, מבלי לחשוב לרגע שבכמה צעדים נוכל ללמוד להכין אותו בעצמנו. אז איך אפשר ללמוד להכין סושי לבד מבלי להתאמץ יותר מדי וגם ליהנות קצת על הדרך? סדנת סושי אחת תלמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.

אז מה חשוב לבדוק כשאנחנו מחפשים סדנת סושי?

1.מי מעביר את הסדנה- כאשר אנחנו מחפשים סדנה המתמקדת באומנות המסורתית והייחודית של הכנת הסושי, רצוי שהאדם המלמד אותנו יהיה בעל מקצוע המתמחה בתחום. אם לא נצליח למצוא סדנה המועברת על ידי שף יפני אמיתי, כי אלה בדרך כלל אינם דוברים עברית, כדאי שנמצא את הדבר הכי קרוב- שף פרטי ישראלי בעל ניסיון רב במטבח האסיאתי. תתפלאו לשמוע כמה שפים מארץ הקודש מתעניינים ואוהבים את המאכל הנפלא הזה, כך שהם מכירים את תהליך הכנתו על בוריו ויכולים להעניק לכם את כל הידע שלו אתם זקוקים על מנת להצליח להכין סושי בעצמכם.

2.כמות המשתתפים- סדנאות סושי, כמו כל סדנת בישול רגילה, מועברות בדרך כלל במסגרת של 5-10 משתתפים. שימו לב שכמות המשתתפים בסדנה שאליה אתם נרשמים אינו חורג מהכמות הזו, ואם כן- שיש יותר ממדריך אחד המעביר את הסדנה. בכל מקרה אחר, לא מומלץ להירשם לסדנה שבה לא תקבלו את היחס האישי שלו אתם זקוקים על מנת שתהליך הלמידה יהיה מוצלח ופרודוקטיבי.

3.סוג ומטרת הסדנה- ישנם סוגים רבים של סדנאות סושי- סדנאות לזוגות, סנדאות למשפחות או סדנאות שמיועדות להוות הפעלה לאירועים. בנוסף, יש סדנאות למתחילים ולמתקדמים. הקפידו לבחור בסדנה שמתאימה לרמה ולמטרה האישית שלכם.

4.מחיר- העלות של סדנת סושי היא בסביבות 200 ש"ח למשתתף. המחיר כמובן משתנה בהתאם לסדנה הספציפית, למספר המשתתפים, הרכב ומשך הסדנה ועוד. כמובן שמומלץ לערוך השוואת מחירים לפני שבוחרים בסדנה כלשהי.

5.מיקום הסדנה- סדנאות סושי מתקיימות בדרך כלל בבתי ספר לבישול או בבית השף הפרטי המעביר את הסדנה אך יש גם מדריכים שיסכימו להגיע עד לבית הלקוח. אם הגמישות במיקום חשובה לכם, חפשו סדנאות גמישות מבחינת המיקום כך שתוכלו להתאים אותו לדרישותיכם.

6.מבנה תכנית הלימודים- בקשו לדעת מראש מה אתם הולכים ללמוד. בדרך כלל לבתי ספר לבישול או לשפים פרטיים המעבירים סדנאות סושי יש תכנית מובנה ומפורטת של הסדנה ושל המידע המועבר בה. חשוב להבין איך הסדנה בנויה לפני שנרשמים על מנת שיהיה תיאום ציפיות.

7.מספר המפגשים- כל סדנת סושי בנויה קצת אחרת מבחינת המשך שלה ומספר המפגשים. יכולות להיות סדנאות שיורכבו ממפגש אחד בלבד וכאלה שיורכבו מסדרה של חמישה מפגשים. חפשו סדנה שמתאימה לכם מבחינת זמנים ותדירות.

8.התוצאות המובטחות- שאלו מראש מה הסדנה מבטיחה לכם ולאילו רמה של הכנת סושי אתם עתידים להגיע לאחר סיום הסדנה. זה לגיטימי והגיוני לרצות להבין ברמה התאורטית מה תהיה התוצאה ברמה הפרקטית.

לסיכום, לכל חובבי הסושי המושבעים- סדנת סושי היא חוויה שאסור להחמיץ. אם תבחרו בסדנה הנכונה והמתאימה לרמתכם, תוכלו לרכוש טכניקה מקצועית ולהכין סושי טעים ואיכותי בעצמכם. אז למה אתם מחכים? הירשמו עכשיו לסדנה הקרובה לביתכם.

המאמר בחסות אתר השפית לייזה תובל- שפית וקונדיטורית פרטית ומעבירת סדנאות סושי מקצועיות

http://www.ltuval.co.il/index.php/sadnaot/sushi

לינוי דורון | Web Expert


בניה וקידום אתרים
שירותי קופיריינטינג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב