דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גברים משחקים במלחמה , נשים בשלום. 

מאת    [ 13/03/2008 ]

מילים במאמר: 903   [ נצפה 4241 פעמים ]

 

בואו נביט מעט במבנה הנשי, אותו מבנה הנגזר מתוך העולמות העליונים ."הכול בחכמה עשית, מה רבו מעשייך השם".אישה היא רחם, אישה נושאת בקרבה את תכונת הרחמים, הרכות, תכונת המים- החסד, החום,  החיים,  אישה נושאת את איש- ה.

איש האלוהים.. היא נושאת כליו של הבורא, שליחה של עשייה, המוציאה לפועל.אישה יולדת, או חלילה ממיתה. דרכה החיים  או המוות, ללא כישורי הלידה אבד עולם.האישה מניקה, מאכילה, מזינה. האישה נושאת את עוברה ברחם, ולאחר מכן נושאת אותו בחיים. אמא היא מהות, תכונה לצמיחה והתפתחות בדרך הטבע. גוף האישה משתנה בהתאם לדרישת היקום לעיתים אישה יולדת 2, 3, עוברים מתוך גופה. אישה ,לוחמת ,יולדת ,מגדלת . תכונות אלו ניתנו בה משורש היותה אישה. אלו הם הכלים אותם צריכה האישה לפתח ולחזק.אישה בתוך בית מארגנת, מתכננת, מסדרת, יודעת את לב יושבי ביתה ודואגת למחסורם. אישה עסוקה מאוד בלעשות- חיים, גברים רוצים לחיות. אישה רצינית ומחנכת, גברים קלילים, ולעיתים ילדים שלא רוצים לגדול. אישה מתחייבת גבר נמנע מלהתחייב.אישה רואה תמונה רחבה, גבר רואה נקודה. אישה יכולה לתעל, גבר רוצה את תועלתו. אישה היא כוח עצום של טרנספורמציה. יש בה יכולת להשפיע מתוך מהותה הרוחנית שגברים בדרך כלל לא" עומדים בפניה".

יכולתה עצומה , אך עדיין אין די בכך. ה121 העולם החדש הביא עימו" תוכנה לשלמות- חיצונית". המון נשים מפחדות ללדת, לאבד את גופן. לאבד את החופש שלהן. נשים עסוקות בבניית תדמית פלסטית מושלמת  המשרתת חברה חדשה של ה- 121.

יותר ויותר נשים חשות שאינן מספיק טובות ויפות, יש יותר נשים מגברים . גבר יכול להחזיק אישה בת 18 , אך אישה בת 40 זקנה.ילדות שמחפשות כסף קל נמשכות לגברים חזקים, שמחפשים משחק חדש, מה שמאיים על המון נשים. אישה נאמנה למחויבותה  , גבר יכול לקום וללכת. מציאות הרסנית שאין דומה לה.

מה עושים?... אישה חייבת לממש את התפקיד אליו היא נבחרה עוד מימי קדם. עליה להבין שתפקידה ל"חנך" ולמסגר את הגבר בתוך מחויבות רוחנית, ולא בתוך מחויבות שנשענת על להיות יותר יפה עבורו. נשים צריכות להפסיק לשחק, ולהתחיל להציג פנים אמיתיות. הקוסמטיקה  והיופי אינם כלים רוחניים, התפקיד שלה מחזיק במלוא הכוח להשגת האושר שהיא כל כך משתוקקת לו. אישה היא מלכה, וכך יש לנהוג בה. בכבוד. גופה מקדש כל מה שנעשה בו שלא לצורך רוחני הינו בזיון .

אישה המוכרת את גופה, או מספקת גבר להנאתו יורדת מבחינה רוחנית ראשונה. אישה צריכה לחזור אל האור העליון שלה, אימהותה. בתוך מילה זו אפשר לראות את המילה מהות. אישה יכולה לעשות המון דברים שישנו את פני ההיסטוריה בהשפעה.

גברים עוד בהיותם ילדים, יבחרו משחקי מלחמה, אלימות, וכוח. גברים יעדיפו להיות "שחקנים",אישה חיה את מציאותה, מגיל צעיר. היא תעדיף בובות, וטיפול.

בעולמנו נראה היום בלבול עצום, נשים בתפקיד גברים , מכיוון שגברים נטשו לתפקיד נשי, בלבול היוצרות. נשים לוקחות אחריות מכיוון שהן מרגישות שאין להן גב. גבר מרגיש מאוים או מבוקר מאשתו במקום לגדול ולהתפתח לכן הוא לעיתים נוטש.

אישה אינה מוכנה לגדל בבית רק ילדים כולל הבעל, אז היא נכנסת לדיכאון או מתגרשת. גבר מוכן לעיתים להישאר העיקר שיטפלו בו.

אז מה עכשיו? קריאתי היא לנשים בעיקר להתעורר" מתרדמת האביר על הסוס הלבן". אין בנות אבירים, יש אבירות....

אתן הכוח לזהות ללא פשרה גבר שיכול להיות איתכן . גבר שרוצה להשתנות לשנות לתרום ליצור , כזה שמוכן להתחייב לך ולקבל את דרך החיים ולא את דרכו שבאה מנוחות ואגו. אתן הנשים שרוצות להתחתן , זה לא העיקר, זו לא החכמה . עלייך למצוא שותף לדרך הלב. שותף לדרך האמת.

כל פשרה שלך , מאפשרת לו להישאר במקום שנוח לו. אל  תעסיקי את עצמך בכך שייש מבחר גדול בחוץ . את היי עסוקה בתיקונך, והאחד שנקרא בדרכך עזרי לו לחפש את תיקונו, השכיני שלום בליבו , מתוך השלום בליבך.

"אין לך ארץ אחרת". את היולדת המחייה המעניקה, קחי תכונות אלו ונהגי בהם בחכמה. "אין כפייה ברוחני" - אך תפקידך אינו ניתן לבחירה. זהו הטבע, כל דבר פחות מזה דינו מוות בחיים." עולמך היי בחייך".

ובעניין השלום: אישה מסוגלת" לרשת ארץ".. אישה שולחת את בנייה , מחנכת אותם לדרך ארץ, תפקידה להשריש בהם אמת של דרך של ערבות, ואהבה. דרך שתיצור מסע של גברים שלא ילחמו, שיביאו את דרך התיקון" ככלי לוחמה,"   דור של ילדים שלא נשק יינתן בידם אלא חיבוק, נתינה, אהבה. אמא צריכה ללמד את ילדיה מהו אדם באשר הוא. מהי נשמה, מהו תיקון, אמא צריכה לטעת שורש שיצמיח ענף בריא. לכן אמונתי שרק אישה יכולה "לדבר את שפת השלום להוריש ולרשת".

אישה, נשים צריכות למשוך חזק את מושכות החברה שדוהרת אל מדרון תרבותי ריק . אישה , נשים צריכות להפנות את הכוון חזרה אל הטבע, להיצמד אליו ואז הדברים יתרחשו מטבע היותם. אישה צריכה להיות האימא של הילדים שהיא ילדה ולא המטפלת. אמא צריכה את מלוא הסבלנות כי היא" נוטעת בילד עולם". חשיבות נוכחותה בחייו , וזו אינה מוטלת בספק, כמו הנקה שאין תחליף ולעולם לא יהיה. אישה צריכה לחוקק חוק  במדינה שישאיר אותה בבית עד גיל מסוים שבו הילד יכול ללכת למסגרת. מדינה שרוצה דור בריא צריכה להזין כלכלית אמהות ולתמוך בלידה ובחינוך כלכלית. החברה מעודדת הולדה, אבל אינה מאפשרת גידול של ילד עי"-הורה.  המתח הכלכלי הורג, בעיית המשכנתא והדיור, שכר המינימום ושאר "הסטיות החברתיות" חייבות להיתקן לטובת הדור הבא.

אז בהצלחה אמהות, נשים, אלוהים ברא אתכן בצלמו היו ראויות למתנה זו.

השיבו את לבבכן מלא בבוא היום , כך שתעמדו בפניו "בטנא" של עשייה ראויה לשמו.

היו ברוכות.

רות קדם
מצוינות אישית
054-7629779
04-8437423
Omrs1@walla.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב