דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברוכים הבאים לקוגר טאון, אפשר לעזור לך עם הציוד המשרדי? 

מאת    [ 25/05/2014 ]

מילים במאמר: 596   [ נצפה 3730 פעמים ]

בזמן האחרון אנחנו שומעים יותר ויותר את המונח "קוגרית", לא מדובר בפומה או בסרט של נשיונל ג'אוגרפיק, מדובר בחיים של כולנו. אני חייב להודות שעד לא מזמן המונח הזה היה זר לי ואפילו לא חשבתי על המשמעות שלו. חייתי את חיי, למדתי, עבדתי – ניהלתי ואני עדיין מנהל חנות לציוד משרדי, יצאתי לבלות מדי פעם, עוד לא התחתנתי כי אני עדיין צעיר...אבל זה בהחלט בתכנון.

אל המונח הזה נחשפתי פעם ראשונה כשעשיתי משלוח של ציוד משרדי לבית לקוחה, זה לא היה בדיוק כמו בסרט המפורסם "גברת רובינסון" עם דסטין הופמן, אבל לא רחוק מזה בכלל...ההתנסות שלי עם קוגרית היה מעניין והוא נמשך עד היום (עם אותה האישה), לכן החלטנו, אני והקוגרית שאיתי, להכין רשימה מפורטת שעוזרת לזהות קוגריות מקילומטרים, הרשימה הזו יכולה לעזור לכל אחד שמעוניין לקחת את העניין צעד אחד קדימה...

בגדול קוגרית זו אישה מבוגרת שמחפשת יחסים עם גברים צעירים. חלק רואים בנשים אלו עצמאיות וחזקות אחרים מבקרים אותן. לעיתים תכופות, קוגריות אלו הן נשים נשואות, לעיתים לא (הקוגרית שלי גרושה באושר).


Here's to you, Mrs. Robinson

עניין של גיל.
השלב הראשון בזיהוי קוגרית הוא הגיל. הגיל הוא אינדיקציה שאסור לזלזל בה. קוגרית לרוב תהיה אישה בת 40 ומעלה, למרות שיש בחורים שרואים באישה בת 35 פוטנציאל קוגרי. עכשיו נשאלת השאלה איך יודעים את הגיל של האישה, הרי הן לא נוטת לשתף בפרט הזה? ובכן חפשו רמזים לניתוחים פלסטיים ובוטוקס. לבחורות צעירות אין ורידים בולטים וקווים עדינים מסביב לעיניים.

אופנה וסטייל. למרות שלי אישית אין חוש אופנה מפותח, בדומה להרבה בחורים, אני, כאמור, ההתמחות שלי זה ציוד משרדי, לקוגריות יש ליין אופנה משלהן. לרוב, הו מתלבשות צעיר לגילן, חצאיות יותר מדי קצרות, למשל. ניתן לזהות חזיות פוש-אפ, והרבה מאוד איפור בסיס שנועד להסתיר את הגיל.

שוגר מאמי. אם אינכם מסתפקים בקוגרית מן היישוב, אלא מעוניינים ב"שוגר מאמי", כלומר: אישה מבוגרת שתוכל לתמוך בכם כלכלית. אז ייתכן מאוד וכדאי לכם לחפש גרושה ממורמרת שמחפשת נקמה בגרוש שלה. איך מוצאים אותה? ובכן, צריך לשים לב אם היא מתלבשת באלגנטיות, האם היא מזמינה אתכם למשקה אקסקלוסיבי, לדוגמה השמפניה הכי יקרה בבר, אם היא משלמת עליכם, חפשו תכשיטים יקרים ואפילו שרירי גוף, בוודאי יש לה מאמן אישי. לא פחות חשוב מכך, חפשו על האצבע עיגול לבן שמעיד שהייתה שם טבעת נישואין יקרה.

לוקיישן, הכול טמון בלוקיישן. את הקוגריות לא תמצאו במועדוני הלילה של הצעירים והצעירות. קוגריות תפגשו או במהלך פעילות יומיומית שגרתית, כפי שקרה לי במהלך משלוח של ציוד משרדי אבל זה גם יכול להיות שליח של פיצה או בברים, לאונג'ים, מלונות, שדות תעופה ובחנויות יוקרה.

מילה טובה. כדי לצוד את הפומה מספיקה מחמאה על המראה שלה, במיוחד אם הקוגרית גרושה או יצאה ממערכת יחסים ארוכה. קוגריות אוהבות מחמאות ויעודדו את המחמאות, בעוד צעירות יותר יחושו מובכות מאותן המחמאות. המטרה – לגרום לאישה להרגיש מיוחדת.

עניין של זמינות - זה לא מתאים לכולם. יש קוגריות שמעוניינות בסטוץ ללילה, אחרות מחפשות יחסים יותר אינטנסיביים וארוכי טווח. כל אחד צריך להחליט מה מתאים לו. אם אתם רוצים משהו יותר מתמשך, תהיו מוכנים לקבל טלפונים באמצע הלילה, פגישות פתאומיות, והודעות טקסט בשעות מוזרות, במיוחד עם נשים נשואות.

היזהרו מהשאגה של הקוגרית. השתדלו לבחור קוגריות נעימות ולא מתוסכלות יותר מדי או נקמניות. גירושים קשים ו/או תופעות פיזיולוגיות של גיל המעבר יכולות לגרום לנמרה להפוך את חבורבורתיה ומאישה חמודה ועדינה היא הופכת ברגע אחד לחתולה שורטת.
אני אישית לא מתכוון להחליף את הקוגרית שלי באף אחת אחרת, נוצר בינינו קשר אמיתי וכן. אבל אם אתם אותרתם על ידי קוגרית וסומנתם ואין לכם עניין להמשיך את זה הלאה, פשוט התחילו להסתכל על נשים צעירות מסביבכם, לרוב הן מבינות את הרמז...


*** הכתבה נכתבה ביוזמתה ושיתוף פעולה מלא של אישה מבוגרת (שאינה מסתירה את הגיל שלה) ובנימה הומוריסטית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב