דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 טיפים לשיווק והפצת העסק שלך 

מאת    [ 22/05/2014 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 3195 פעמים ]

בשנים האחרונות המון עסקים חדשים קמים, והסטטיסטיקה אומרת ששמונה מתוך עשרה עסקים יפלו תוך שנים ספורות. סטטיסטיקה זו גוררת אחריה המון מאמינים ובעלי עסקים עתידיים, ששוללים את הקמת העסק המיוחל, מפחד שהוא יכלל בתוך אותה סטטיסטיקה. מנגד, קיימים המון בעלי עסקים אשר אזרו אומץ, והקימו עסק חדש, אך כעבור מספר שנים העסק שלהם נישאר קטן, ואותם בעלי עסקים לא רואים שום אור בקצה המנהרה, ופוחדים שגם הם יצטרכו לפשוט את הרגל. במאמר זה אפרט לכם, בעלי העסקים החדשים, מספר טיפים להגדלה וייצוב העסק שלכם בקהל הרחב, וכך תוכלו לצבור יותר קהל יעד וכך תבטיחו את עתיד עסקייכם ולא תצטרכו להכלל ברשימה השחורה של אותם עסקים שנפלו. במידה ואתם רוצים להרחיב עוד בנושא של פרסום העסק שלכם, הייתי מציע לקרוא את המאמר הבא.

 

1. יש לך אתר אינטרנט?

חיפשת פעם באינטרנט מכונת גילוח, ונתקלת באתר יפה, בעל עיצוב מרהיב ביותר, ולא יכולת שלא להתעלם מהעיצוב, אז גלשת לעוד מספר קטגוריות, ולא מספיק ששמרת את האתר במועדפים, גם רכשת את המוצר שהוא מכונת הגילוח. הבנת מה קרה פה? אתר אינטרנט הוא אחד הדברים שמעודדים חשיפה לקהל יעד רב, ואחד הדברים שבעזרתם אנו הצרכנים רוכשים המון מוצרים והמון דברים בלי לצאת מהבית . במידה ואין לך עדיין אתר אינטרנט, כדאי לך להתחיל לפנות לאחת מהמגוון הרחב של החברות הפופולאריות בארץ.

 

2. בנית כבר את האתר?

אחרי שבנינו את האתר אנו אמורים גם לבחור עיצוב יפה ומרהיב, כזה שימשוך המון צומת לב. אנו נתקלים המון באתרים עם עיצוב ישן, שהשתמשו בו לפני 10 שנים, הייתם נשארים באתר עם עיצוב כזה? כניראה שלא. אל תתקמצנו גם על הלוגו, זהו מרכיב מאוד חשוב בעיצוב ובמבנה האתר, ומשדר מקצועיות ואמינות רבה לגולש.

 

3. שלטים

אני זוכר את אותו היום שנסעתי באוטובוס, והיה פקק נורא ביותר. לא היה מה לעשות באותו זמן, אז התסכלתי מחוץ לאוטובוס, ונתקלתי בשלט שהיה תלוי על אחת מהמכוניות החונות. מה שראיתי היה פרסום מוצלח שעשו חברה בינונית באזור המרכז. החנות של אותה חברה הייתה ממוקמת בתוך אחת מהסימטאות ובעזרת אותו שלט לרכב שהם פרסמו, הם הצליחו למשוך קהל יעד שהסתובב מחוץ לסימטאות.

 

4. פרסום בעיתון

בזמן שאנו קוראים את העיתון בבוקר, אנו נתקלים המון בפרסומות שחברות מפרסמות. יש לי שאלה אליכם, אם הפרסום שאותם חברות עושות לא היה עובד, האם האם היו ממשיכות לפרסם שם? כניראה שלא. מפה אנו מבינים שהפרסום בעיתון עובד מצויין, והוא עוזר לנו בתחום של מיתוג עסקי. פרסום כזה לא יעלה לך המון כסף. דף פנימי בתוך עיתון בינוני לא עולה המון כסף לעומת הפרסום הרב שהוא משיג לך.

 

5. גוגל אדוורדס

כניראה שרבים ממכם לא מכירים את הכלי שנקרא אדוורדס. הכלי הזה שגוגל יצרו, הוא בעצם כלי שנותן לבעלי עסקים לפרסם את עסקיהם לגולשים אשר מחפשים שאילתות מסויימות. לדוגמא: אני מחפש אינסטלטור בירושלים, ופתאום צצה לי פרסומת בגוגל אשר אומרת "רוצה להתייעץ עם אינסטלטור מקצועי בירושלים", ואני לוחץ על אותה פרסומת ואני נכנס לאתר של בעל העסק, וכו' וכו'.

 

פירטתי לכם מספר טיפים לפרסום ומיתוג העסק שלכם. כדאי לכם לבחור בתור התחלה תכנית אחת מהרשימה ולנסות להתחיל ליישם אותה. אחרי שאנו רואים שהתכנית מתאימה לנוף וגורמת לחשיפת העסק שלנו, אנו יכולים להמשיך עם הוספת תכנית אחרת.

חגי גבאי, 25, מתל אביב אוהב לכתוב סיפורים, ספרים, מתעניין בכדורגל וכו'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב