דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בוחרים בחיסכון: השכרת רכב או קניית רכב? 

מאת    [ 15/05/2014 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 3675 פעמים ]

משלמים ממון רב על רכב, שרוב הזמן עומד בחנייה? כבר חשבתם על פנייה לשירותי השכרת רכב? במאמר זה תמצאו את הנושאים המרכזיים אליהם יש להתייחס כדי לעשות את הבחירה הנכונה בין רכב פרטי לרכב שכור.

אנו חיים בתקופה שבה עלויות המחייה גבוהות מאי פעם, ובנסיבות הללו, רובנו נאלצים לחפש מקומות שבהם אפשר לחסוך כסף. לעיתים, ניתן למצוא אפיקים חיסכון משמעותיים,או ע"י חברה שנותנת שירותי ייעוץ כלכלי, וזאת מבלי לפגוע בצורה משמעותית באיכות החיים שלנו. הבה ונבחן את אחת ההוצאות הגבוהות ביותר בכל משפחה ישראלית – החזקת רכב פרטי. לעיתים נגלה שהשכרת רכב הינה פתרון נכון יותר מרכישה ואחזקה של רכב פרטי.

כמה אתם משתמשים ברכב הפרטי שלכם?

בראש ובראשונה, חשוב לבחון את הצורך האמיתי של המשפחה ברכב פרטי. עשו חשבון לאיזה צורך משמש אתכם הרכב, ולאיזו מטרה אתם מחזיקים אותו. לעיתים קרובות, המטרה העיקרית של הרכב היא לצורך הגעה לעבודה, כאשר אין דרך אלטרנטיבית לעשות את הדרך הזו בתוך פרק זמן סביר. במקרים אלו אין ברירה אלא להמשיך ולהחזיק ברכב הפרטי. עם זאת, במידה ואתם מגיעים לעבודה באמצעות תחבורה ציבורית או הסעות, ורוב השבוע הרכב "נח" בחנייה, אז כדאי מאוד לבחון את כדאיות אחזקתו.

כמה עולה לכם הרכב?

לפני שהגענו לעלויות הדלק, ישנן עוד הרבה הוצאות הכרחיות, ובראש ובראשונה, תשלום על הרכב עצמו. אנשים רבים לוקחים הלוואות ופונים לתוכניות מימון שונות בשביל לרכוש רכב חדש, ומוצאים את עצמם משלמים הרבה כסף מדי חודש כדי להחזיר את אותן ההלוואות. מעבר לזאת, כמה אלפי שקלים בשנה נדרשים לצורך ביטוח חובה וביטוח מקיף של הרכב. אחרי כל אלו, מגיעות התקלות. בשנתיים הראשונות של הרכב, מרבית התקלות מכוסות אומנם על ידי היבואן, אך בהמשך כל פנייה למוסך מצריכה תשלום נפרד. לכל אלו נצרף את עלויות הטיפולים הנדרשים ואת הטסט השנתי – שמסתכמים יחדיו לעוד כמה אלפי שקלים בשנה.

כדי לסכם – מדובר בהוצאה קבועה של אלפי שקלים מדי חודש, כמו גם בהוצאות מפתיעות בגין תקלות. מה האלטרנטיבה? לפנות לשירות השכרת רכבים.

כיצד השכרת רכב מצמצמת את עלויות התחבורה?

תחילה חשוב לציין כי במקרה של רכבים שכורים, מי שאחראי על התחזוקה של הרכב היא חברת ההשכרות. היא זו שתבצע את הטסט השנתי, את הטיפולים התקופתיים, והיא גם זו שתדאג לביטוח ולתקלות.

המשכיר מצידו יכול ליהנות מרכב צמוד בכל זמן שהוא דרוש לו, מבלי לשאת בעלויות הגבוהות בתקופות שבהן הרכב לא זז מהחניה. מעבר לזאת, ניתן להתאים את הרכב על פי הצרכים המשתנים של הנהג. כך למשל, אם הלקוח זקוק לרכב ליום סידורים באזור עירוני, הוא יוכל לשכור רכב קטן, שנוח לחניות. מצד שני, אם הלקוח יוצא לטיול אתגרים עם משפחתו או עם חבריו, הוא יוכל לשכור ג'יפ המתאים לנסיעת שטח. בצורה זו, הרכב ישרת בכל פעם את הצורך של הלקוח בצורה מושלמת.

לאור האמור, כדאי מאוד לבחון את מידת הצורך שלכם ברכב פרטי צמוד. אם אתם לא נעזרים ברכב כדי להגיע לעבודה, אז יש סיכוי גבוה שפנייה לשירות השכרת רכב תתברר כמשתלמת יותר עבורכם מאחזקה של רכב פרטי.

באדיבות חברת ZIX הלוואות לעסקים קטנים

באדיבות חברת ZIX הלוואות לעסקים קטנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב