דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלונות מבודדים לחיסכון 

מאת    [ 11/05/2014 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 3132 פעמים ]

לא מעט אנו רואים פרסומות של חלונות מבודדים לקראת הקיץ, הקיץ הקיצוני בישראל מביא יותר אנשים לחפש את הפתרון האולטימטיבי לשמירת הקור של המזגן בבית.

חשבונות החשמל המנופחים בחודשי הקיץ מגיעים לרוב משימוש יתר במזגן בטמפרטורות נמוכות, אנחנו שומעים ברדיו ובטלוויזיה  שהטמפרטורה המומלצת בקיץ למזגן היא 25 מעלות, אבל ברוב המקרים 25 מעלות לא מקררים את הבית כפי שהיינו מצפים, אז מה הפתרון? חלונות מבודדים.

חלונות אלו בנויים בצורה כזו שאין כמיסה ויציאה של אויר אלה הם חלונות שאוטמים באופן הרמטי את הבית, גם מבחינה טרמית וגם מבחינה אקוסטית. השילוב של איטום מושלם בחודשי הקיץ עם קירור של מזגן ב 25 מעלות, מעניק לנו חיסכון עצום בחשמל.

מעבר לכך, בל נשכח שבחודשי הקיץ יש הרבה ילדים ובני נוער שמסתובבים בגנים הציבורים עד השעות הקטנות של הלילה, הרעש שהם עושים שבעות הנ"ל כאשר הכול שקט בחוץ לפעמים יכול להפריע לא מעט לאנשים המתגוררים בקרבת מקומות אלו.

כפי שציינו חלונות מבודדים גם תורמים לבידוד אקוסטי, כך שכל הרעשים שבוקעים מהשכונה בשעות הלילה המאוחרות על ידי בני נוער אינם מהווים כלל מטרד לדיירים שהצטיידו בחלונות מבודדים.

חלונות אלו מיוצרים ממספר חומרי גלם: זכוכית עבה במיוחד שגם אוטמת מפני קרינה וגם מפני קור/ חום ורעש. והמסגרת מגיעה מאלומיניום או מעץ או משילוב של שניהם.

לאחרונה פותחו חלונות PVC, חלונות אלו עשויים מחומרי גלם ידידותיים לסביבה, וכמו כן מעניקים בידוד מושלם. לרוב משתמשים בחלונות מסוג זה במבנים תעשייתיים, שרמת רעש בהם היא קיצונית (כמו מפעלי ייצור).

חלונות אלו עשויים מחומר PVC גולמי, מה שמעניק בידוד טרמי ואקוסטי מושלם ללא תחרות מצד חלונות מבודדים אחרים. החוזק שלהם מגיע מתוך שילדת פלדה המעניקה חיבורים חזקים ובסיס איתן שיכול לעמוד בכל נזקי הטבע.

עדיין ברוב הבתים בישראל וברחבי העולם משתמשים בחלונות אלומיניום, כי הם קלים, עמידים, ובעלי הרכבה קלה, אך לאחרונה כאשר חלונות ה PVC חדרו לשוק אנו יכולים לראות מגמת עליה בביקוש לחלונות אלו, גם בגלל החומרי גלם שהופכים את החלונות הנ"ל לאיכותיים ברמה מאוד גבוהה, אך גם כי מדובר בחומרים ידידותיים לסביבה והמודעות לשמירה על איכות הסביבה מתחילה לחלחל לכל בית בישראל ובעולם כולו.

רותם וובז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב